search
menu

هتل Ela Excellence Resort Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ela Excellence Resort Belek
امکانات رفاهی برای کودکان
گزینه های غذاخوری هتل
دیگر امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل الا اکسلنس ریزورت بلک آنتالیا

درباره هتل Ela Excellence Resort Belek


هتل الا اکسلنس ریزورت بلک آنتالیا به زیبای هرچه تمام به سبک عثمانی طراحی شده به همراه ۲۷۰ متر محوطه ساحل خصوصی به همراه تخت های ساحلی و تراس آفتابگیر است. این هتل محبوب، کلاب و استخری مخصوص برای کودکان تدارک دیده تا شادابی و نشاط کودکان را به خوبی تامین کند.

امکانات رفاهی برای کودکان


جالب است بدانید که در هتل الا اکسلنس ریزورت بلک، شرایطی فراهم شده که کودکان می‌توانند به کاشت درخت زیتون و همچنین کاشت انواع گل‌ها بپردازند و با جنبه‌های مختلفی از کشاورزی آشنا شوند. بنابراین اقامت در این هتل مناسب سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است. زیرا اقامت در این هتل، علاوه بر خاطره‌انگیز بودنش، باعث یادگیری نکات مختلف برای شما و کودکان‌تان خواهد شد.
هتل Ela Excellence Resort Belek دارای بخشی به نام کیو سیتی است. بخشی که در آن کودکان می‌توانند با شغل‌های مختلفی آشنا شوند. برای مثال در این بخش، محیط‌های مختلف کاری مثل خانه مد، بیمارستان، دندانپزشک و آتش‌نشانی را می‌توان دید. کودکان شما می‌توانند وارد این محیط‌ها شوند و کاملا با شرایط کار در آنها آشنا شوند. چه بسا همین کار، بهانه‌ای برای کشف استعداد فرزند شما باشد. همچنین خدمات مختلف نگهداری از نوزادان هم در صورت درخواست به شما ارائه خواهند شد.

گزینه های غذاخوری هتل


جالب است بدانید هتل الا اکسلنس ریزورت بلک آنتالیا دارای ۸ رستوران است که تنوعی از غذاهای مدیترانه، مکزیکی، بین المللی، دریایی، مدیترانه‌ای، فرانسوی و ژاپنی را با بهترین کیفیت برای مهمانان خود سرو می‌کند.

دیگر امکانات رفاهی هتل


برای رفاه بیشتر گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت، هتل الا اکسلنس ریزورت بلک آنتالیا امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، انبار نگهداری چمدان، نظافت روزانه، صندلی ماساژ، خدمات کامل آرایشگاهی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. هتل Ela Excellence Resort Belek امکاناتی چون زمین و محوطه بازی، کالسکه و تخت حفاظدار، استخر و غذای مخصوص کودک را در اختیار خانوادههایی که داری کودک هستند می‌‌گذارد. همچنین برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند دارت، بیلیارد، قایق سواری، گلف و زمین تنیس برای لذت بیشتر استفاده کنید. امکانات هتل نیز برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر بهینه شده تاآنها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند.
موقعیت مکانی هتل
بد نیست این را هم بدانید که هتل الا اکسلنس ریزورت بلک آنتالیا از موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر آنتالیا برخوردار بوده و دسترسی به نقاط مختلف شهر از این هتل بسیار ساده و سریع انجام می‌شود. به طوری که از مرکز شهر بلک تنها ۱.۷کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل الا اکسلنس ریزورت بلک آنتالیا


فاصله هتل تا باغ تالرنس: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا شهربازی لند آف لجندز: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم: ۱۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا آمفی تئاتر آسپندوس: ۱۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا: ۲۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است