search
menu

هتل Dream Town Hotel & Restaurant Kemer Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dream Town Hotel & Restaurant Kemer Antalya
امکانات کلی هتل و رستوران دریم تاون کمر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دریم تاون کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dream Town Hotel & Restaurant Kemer Antalya


هتل و رستوران ۳ ستاره دریم تاون کمر در منطقه کمر آنتالیا و در ۲.۴ کیلومتری ساحل کلئوپاترا واقع شده است. شهر عتیقه فازلیس و پارک مهتاب نیز از جاهای دیدنی نزدیک این هتل به شمار می‌آیند. آکواریوم آنتالیا و دلفین لند از دیگر جاذبه‌های مشهور هستند که پیشنهاد می‌شود فرصت بازدید از آن‌ها را از دست ندهید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که در ۵۲ کیلومتری هتل واقع شده است و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کمر، هتل Dream Town Hotel & Restaurant Kemer با داشتن امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل و رستوران دریم تاون کمر آنتالیا


این هتل رستوران، پارکینگ، استخر روباز و بار ارائه می‌دهد. هر اقامتگاه در این هتل ۳ ستاره دارای منظره استخر است و میهمانان می‌توانند از دسترسی به باغ و تراس لذت ببرند. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها و فضاهای عمومی در دسترس است. هتل Dream Town Hotel & Restaurant Kemer پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی را برای میهمانان فراهم می‌کند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود.
برای جا به جایی در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می‌توانید خودرو کرایه کنید. افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ خصوصی هتل دریم تاون کمر به صورت رایگان استفاده کنند. تخت اضافی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان به داشتن محیطی تمیز، قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب و تسلط پرسنل به زبان انگلیسی اشاره کرد. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل با تسلط به زبا‌ن‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت روش‌های زیادی از جمله ورزش‌های آبی، ماهیگیری، غواصی، قایق رانی و موج سواری در هتل دریم تاون کمر وجود دارد. علاقمندان به شنا می‌توانند در استخر روباز هتل Dream Town Hotel & Restaurant Kemer شنا کرده و در صندلی‌های آفتاب استراحت کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل دریم تاون کمر دارای ۱۲ اتاق‌های خانوادگی، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق دو تخته با چشم اندازکوه است. واحدهای هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلفن، مینی بار، میز، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله و دمپایی هستند. وای فای رایگان نیز در هر اتاق موجود است. تجهیزات تهیه قهوه و چای در هر اتاق وجود دارد.

رستوران هتل


میهمانان هتل دریم تاون کمر می‌توانند از صبحانه آلاکارت لذت ببرند. رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. غذای کودک نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. همچنین در بار هتل Dream Town Hotel & Restaurant Kemer می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل دریم تاون کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل فازلیس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی فازلیس: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا منطقه غواصی سه جزیره: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا کوه تاهتلی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز اسکی: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا کایمرا: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک اولوپینار: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است