search
menu

هتل DoubleTree By Hilton Kemer Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل DoubleTree By Hilton Antalya-Kemer
امکانات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون کمر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دابل تری بای هیلتون کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل DoubleTree By Hilton Antalya-Kemer


هتل دابل تری بای هیلتون در منطقه کمر آنتالیا واقع‌شده است. این هتل پنج ستاره بی‌نظیر با ساحل اختصاصی و شاتل فرودگاهی در طول سال از میهمانان زیادی میزبانی می‌کند و به دلیل موقعیت قرارگیری عالی در این منطقه در کنار هتل‌های هم‌رده از شهرت خاصی برخوردار است. با توجه به اینکه این هتل در مرکز کمر آنتالیا واقع‌شده ، بنابراین در میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا به‌راحتی به شهر آنتالیا دسترسی دارند و از جاذبه‌های دیدنی مانند موزه‌های آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و مراکز خرید آنتالیا بازدید می‌کنند. برای دسترسی به فرودگاه آنتالیا نیز می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید و مسیر ۴۵ کیلومتری را با خیال راحت طی کنید، پس با خیال راحت نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل زیبا اقدام کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سه استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون کمر آنتالیا


بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند، همچنین در لابی می‌توانید از خدمات باربری و اتاق چمدان بهره‌مند شوید. در رابطه با خدمات مربوط به شستشو می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد که هریک از این خدمات شامل هزینه جداگانه هستند. خدمات مربوط به بیزینس مانند برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها برای مسافران امکان‌پذیر شده است و اینکه در فضای بیرونی هتل DoubleTree By Hilton Antalya-Kemer می‌توانید بر روی مبلمان نشسته و استراحت کنید یا در کنار ساحل اختصاصی بر روی صندلی یا زیر چترهای آفتاب‌گیری لحظات خوشی را تجربه کنید. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و تلاش همه پرسنل در فراهم کردن اقامتی خوش به‌یادماندنی برای مسافران است. توجه داشته باشید که برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی منطقه می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید و برای تهیه سوغاتی نیز می‌توانید به مغازه سوغاتی فروش تعبیه‌شده در لابی مراجعه کنید. لازم به ذکر است در هتل دابل تری بای هیلتون امکانات رفاهی مناسبی برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند فراهم گردیده شده است.

امکانات تفریحی هتل


سه استخر شنا در این هتل وجود دارند که یک مورد به‌صورت سرپوشیده و دو مورد به‌صورت روباز هستند. یک استخر روباز برای بزرگ‌سالان و استخر دیگر نیز برای کودکان مناسب است. هر سه استخر موجود در این هتل به‌صورت فصلی فعالیت دارند و استفاده از این استخرها کاملاً رایگان است. همچنین بر روی استخر روباز سرسره آبی ساخته‌شده است، مطمئناً در این قسمت از هتل متوجه گذر زمان نخواهید شد. در بخش سلامتی می‌توانید به باشگاه بدن‌سازی سرزده و با مجهزترین دستگاه‌ها ورزش کنید. در بخش مربوط به اسپا نیز می‌توانید از خدماتی مانند اتاق بخار، حمام عمومی، انواع ماساژ و سونا بهره‌مند شوید. از امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل DoubleTree By Hilton Antalya-Kemer می‌توان به ساحل اختصاصی اشاره کرد، همچنین میهمانان می‌توانند در کنار ساحل به‌طور روزانه از برنامه‌های مهیج و بی‌نظیر بهره‌مند شوند. ماشین‌های سیار غذا و نوشیدنی در اطراف این ساحل برای رفاه مسافران تعبیه‌شده‌اند و سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از ایروبیک، اجراهای زنده، میز تنیس، پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب کودکان، انواع ورزش‌های آبی، دارت و زمین‌بازی کودکان.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ، اتاق کینگ با تراس، اتاق دلوکس کورنر با چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق سوپرییر کینگ، سوئیت دوبلکس کینگ خانواده، اتاق دوبلکس کینگ خانواده، سوئیت خانواده با چشم‌انداز دریا، اتاق مهمان توئین، اتاق توئین دلوکس با تراس و اتاق توئین با چشم‌انداز دریا. هر یک از اتاق‌های موجود در داخل این هتل مدرن بوده و با تجهیزات کامل در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. اتاق‌ها شامل تلویزیون، چای‌ساز و قهوه ساز و اینترنت وای فای رایگان هستند. دسترسی به‌تمامی طبقات در هتل DoubleTree By Hilton Antalya-Kemer از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی برای رفت‌وآمدشان فراهم گردیده شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برقی، بالکن و کمد لباس. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل دورتر از اتاق‌ها و مسافرین دیگر مراجعه کنند.

رستوران هتل


در قسمت لابی این هتل کافی‌شاپی به نام Mickey Brown’s وجود دارد، جایی که می‌توانید انواع قهوه‌های خوشمزه از باریستاهای مجرب را نوش جان کنید. همچنین چهار رستوران به‌صورت منویی در حال سرو غذاهای ایتالیایی، دریایی، آسیای شرقی و مراکش باربیکیو هستند. همه‌روزه در هنگام صبح می‌توانید صبحانه سلف‌سرویس در این رستوران‌های هتل DoubleTree By Hilton Antalya-Kemer نوش جان کنید و برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید انواع غذاهای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. علاوه بر این‌ها، در هتل دابل تری بای هیلتون ۹ بار برای سرو انواع نوشیدنی‌ها تعبیه‌شده است. در ادامه با رستوران‌های این هتل آشنا می‌شوید که عبارت‌اند از رستوران SAUCE RESTAURANT برای وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس، رستوران MAMAS ITALIAN غذاهای ایتالیایی به‌صورت منویی، رستوران BEDOUIN RESTAURANT به‌صورت منویی، رستوران SEA FOOD RESTAURANT به‌صورت منویی و رستوران BBQ RESTAURANT به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کمر: ۴۴۰ متر
فاصله تا ساحل عمومی مرکز باتی: ۵۵۰ متر
فاصله تا ساحل عاشیقی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا دینوپارک آنتالیا: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی فاسلیس: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی بلدیبی: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است