search
menu

هتل Dionisus Hotel Belek

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dionisus Hotel Belek
امکانات کلی هتل دیونیسوس بلک
اتاق های هتل و امکانات آن
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیونیسوس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dionisus Hotel Belek


هتل دیونیسوس از هتل های منحصر به فرد منطقه بلک شهر آنتالیا است. بلک که خود تبدیل به یکی از جاهای دیدنی آنتالیا شده است، سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. دیونیسوس یکی از هتل های باکیفیت بلک است که به دلیل معماری خاص خود مشهور شده است. در معماری این هتل ۴ ستاره، المان های اساطیر یونانی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید نام هتل برگرفته از ایزدی به همین نام در اساطیر یونان است. هتل دیونیسوس در نزدیکی بسیاری از جاذبه های بلک قرار دارد و با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید از تمام جاهای دیدنی بلک بازدید کنید. راحت‌ترین راه برای سفر به این شهر، خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت است.

امکانات کلی هتل دیونیسوس بلک


هتل دیونیسوس بلک دارای امکانات و خدمات رفاهی متنوعی است و اقامت در آن گزینه مناسبی برای گذراندن یک تعطیلات لوکس است. مهم‌ترین جذابیت دیونیسوس، ساحل خصوصی آن است. استخر شنای روباز، اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی و پارکینگ رایگان از مهم‌ترین امکانات این هتل به شمار می‌روند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به کتابخانه، فکس، فتوکپی، پذیرش 24 ساعته، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مدار بسته در نواحی مشترک، صندوق امانات و آسانسور اشاره کرد.
لازم به ذکر است سیگار کشیدن در هتل Dionisus Hotel Belek ممنوع است ولی محوطه‌ای برای افراد سیگاری اختصاص داده شده است. با وجود فروشگاه و گیفت شاپ در داخل هتل، به راحتی می‌توانید خرید روزانه خود را انجام دهید و برای دوستان خود سوغاتی تهیه کنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در این هتل بین المللی علاوه بر زبان های ترکی، انگلیسی، فرانسه و روسی به زبان فارسی هم، صحبت می‌شود. ناگفته نماند با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی مثل لاندری، خشک شویی و اتو بهره‌مند شوید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق های هتل و امکانات آن


هتل دیونیسوس دارای ۸۰ اتاق استاندارد سینگل، دوبل و تریپل است؛ و شما می‌توانید با توجه به تعداد همسفران، اقدام به رزرو اتاق مورد نظر خود نمایید. اتاق های هتل به سبک مدرن طراحی شده اند و همگی عایق صدا هستند. این اتاق ها دارای امکانات و خدماتی از قبیل نظافت روزانه، تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، میز، صندلی، حمام، سشوار، دمپایی، لوازم بهداشتی و آرایشی هستند.

امکانات تفریحی هتل


به منظور ایجاد یک خاطره‌ای به یاد ماندنی از اقامت در هتل دیونیسوس، فعالیت های متعددی مثل بینگو، ایروبیک، اجرای موسیقی زنده، تور آشنایی با فرهنگ محلی، دارت، تنیس و کارائوکه برای مهمانان ترتیب داده می‌شود. از دیگر امکانات محبوب این هتل، پارک آبی است. استخر شنای این هتل در تمام فصول سال باز است و دارای امکاناتی مثل استخر شیرجه، سرسره آبی، چتر آفتاب، حوله و غیره است. مرکز اسپا، حمام ترکی و سونا از دیگر امکانات این هتل لوکس هستند. باغ هتل و ساحل خصوصی مکان های ایده‌آلی برای قدم زدن و گذراندن اوقات فراغت است. در صورت درخواست، بلیط بازدید از جاذبه ها و نمایش های محلی، در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.
ناگفته نماند این هتل به دلیل داشتن استخر مخصوص کودکان، زمین بازی، کالسکه و شبکه های تلویزیونی کودکان، گزینه خوبی برای خانواده هایی است که به همراه کودک خردسال خود به سفر می‌روند.

رستوران هتل


برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به رستورانی که در داخل هتل است، تشریف ببرید. منوی رستوران شامل غذاهای ترکی است و به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. یک کافی شاپ کوچک هم داخل هتل قرار دارد که محل دنجی برای قرارهای دوستانه است.

فاصله هتل دیونیسوس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا زمین گلف کاریا: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا تم پارک لند آو لجند: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا زمین گلف ملی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا زمین گلف کایا ایگلز: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا زمین گلف آنتالیا: ۲.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است