search
menu

هتل Crystal De Luxe Resort & Spa Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crystal De Luxe Resort & Spa Antalya
امکانات عمومی هتل کریستال د لوکس ریزورت اند اسپا آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کریستال د لوکس ریزورت اند اسپا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Crystal De Luxe Resort & Spa Antalya


هتل کریستال د لوکس ریزورت اند اسپا از هتل‌‌های مشهور در منطقه کمر در شهر آنتالیای ترکیه است. این هتل‌ زیبا پنج ستاره بوده و دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر آنتالیا دارد. مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان سالانه برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند و در هنگام رزرو بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. این هتل زیبا دارای ساحل اختصاصی بوده و همین امر سبب جلب‌توجه در میان توریست‌ها و گردشگران می‌گردد. هتل کریستال د لوکس ریزورت اند اسپا در میان باغ بسیار زیبایی قرارگرفته و علاوه بر دسترسی به ساحل دارای پارک آبی بسیار بزرگ و مجهزی است، بی‌شک با انتخاب این هتل تمایلی به گشت‌وگذار در بیرون از هتل نخواهید داشت. در هنگام ورود توریست‌ها و گردشگران به روش سنتی و با شیرینی و میوه استقبال می‌شوند.
از جاذبه‌های دیدنی مشهور در شهر آنتالیا می‌توان به موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، شهر قدیمی کالیچی آنتالیا، موزه‌های آنتالیا و باغ‌وحش آنتالیا اشاره کرد که در هنگام اقامت در این هتل زیبا می‌توانید از این جاذبه‌ها بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، باشگاه بدن‌سازی، ساحل اختصاصی و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کریستال د لوکس ریزورت اند اسپا آنتالیا


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته اشاره کرد، همچنین برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در لابی سر بزنید. امکاناتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری، میز تور و گردشگری نیز در لابی این هتل دایر شده‌اند. خدمات ارائه‌شده در قسمت شستشو عبارت‌اند از لباسشویی و اتوکشی که هر دو مورد با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. قسمت مربوط به بیزینس نیز شامل امکاناتی برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری مسافران هستند. پرسنل در هتل Crystal De Luxe Resort & Spa Antalya به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. دسترسی به طبقات مختلف این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. اینترنت وای فای نیز رایگان بوده و در تمامی قسمت‌های این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه نیز اختصاصی و رایگان است و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل به‌ قدری زیاد هستند که ساعات بیشتری از سفرتان را در داخل هتل سپری خواهید کرد. یکی از امکانات مشهور استخر روباز است که در تمامی طول سال دایر می‌شود و بدون نیاز به پرداخت هزینه می‌توانید از این استخر بهره‌مند شوید. ساعت کاری استخر هتل کریستال د لوکس ریزورت اند اسپا از ۸ صبح تا ۷ عصر است و استخر سرپوشیده نیز در ساعات مشخصی از روز فعالیت دارد. از امکانات ارائه‌شده می‌توان به مرکز سلامتی و اسپا بسیار مجهز اشاره کرد که در این قسمت می‌توانید با هزینه جداگانه از انواع ماساژها، خدمات مربوط به پوست بهره‌مند شوید. سایر خدمات ارائه‌شده نیز عبارت‌اند از حمام ترکی، باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه و سونا برای آرامش یافتن، پارک آبی، موج‌سواری، تنیس روی میز، زمین‌بازی کودکان، بولینگ و ورزش‌های آبی.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در این هتل بی‌نظیر واحدهای اقامتی متفاوتی وجود دارند که همگی عایق صدا هستند و انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل استاندارد با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده، سوئیت کینگ، سوئیت کوئین، اتاق کوادروپل استاندارد. در داخل اتاق‌های این هتل می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، گاوصندوق بهره‌مند شوید. چشم‌انداز زیبایی محیط اطراف هتل Crystal De Luxe Resort & Spa Antalya را فراگرفته است که از برخی اتاق‌ها می‌توانید مناظر دلنوازی از دریای مدیترانه و باغ را تماشا کنید. در اتاق‌ها امکاناتی نظیر میز کار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، بالکن تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


در رستوران هتل Crystal De Luxe Resort & Spa Antalya می‌توانید همه‌روزه وعده‌های صبحانه و شام را به‌صورت سلف‌سرویس نوش جان‌ کنید و برای وعده ناهار نیز باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

فاصله هتل کریستال د لوکس ریزورت اند اسپا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل مون لایت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پلاژ آی ایشیغی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پلاژ کمر آنتالیا: ۳ کیلومتر
فاصله تا دینو پارک آنتالیا: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی فاسلیس: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است