search
menu

هتل Crystal Boutique Beach & Resort Belek Antalya– Adult Only

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crystal Boutique Beach & Resort Belek Antalya– Adult Only
امکانات کلی هتل کریستال بوتیک بیچ اند ریزورت بلک- فقط بزرگسالان
اتاق‌‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کریستال بوتیک بیچ اند ریزورت بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Crystal Boutique Beach & Resort Belek Antalya– Adult Only


هتل ۵ ستاره کریستال بوتیک بیچ اند ریزورت- فقط بزرگسالان در کنار دریای شفاف مدیترانه در منطقه بلک واقع شده است که تنها ۴۰ کیلومتر با فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۵۰ کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید به آسانی از آکواریوم آنتالیا و دلفین لند نیز دیدن کنید. بلک با زیبایی‌های طبیعی خود در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک منطقه توریستی کشف شد و به لطف همکاری انجمن سرمایه گذاران گردشگری بلک و وزارت گردشگری به عنوان "مرکز گردشگری بلک" اعلام شد و در نهایت به یک زمین بهشتی تبدیل شد. همچنین بلک یکی از جدیدترین استراحتگاه‌ها با سواحل طولانی، دهکده‌های تعطیلات، هتل‌های مدرن، جنگل‌ها و زمین‌های گلف است و فضای عالی را برای گذراندن تعطیلات آرام همراه با آفتاب گرفتن و شنا فراهم کرده است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به بلک ترکیه می‌توانید با اقامت در هتل زیبای Crystal Boutique Beach & Resort – Adult Only Belek سفر بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل کریستال بوتیک بیچ اند ریزورت بلک- فقط بزرگسالان


این هتل دارای رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و باغ است. خدمات پذیرش به صورت ۲۴ ساعته در هتل Crystal Boutique Beach & Resort Belek Antalya – Adult Only ارائه می‌شود. این هتل معماری دنجی دارد و دارای ۵۰ متر طول ساحل خصوصی با سنگریزه ظریف است. در بدو ورود از میهمانان با شیرینی سنتی ترکی و یک لیوان نوشیدنی میوه تازه ترکی پذیرایی می‌شود. هتل کریستال بوتیک بیچ اند ریزورت دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. اینترنت بی سیم رایگان نیز در همه فضاهای هتل در دسترس است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از امکانات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. میهمانان می‌توانند بعد از شنا در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحتی به بدن خود دهند یا به مرکز اسپا رفته و از خدمات آن استفاده کنند. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس است. کارکنان پذیرش با زبان آلمانی، روسی، انگلیسی و ترکی آماده کمک به میهمانان در هر زمانی از روز هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ به بعد و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. حداقل سن برای ورود به هتل ۱۸ سال است. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان به تسلط پرسنل به زبان انگلیسی، موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب و رزرواسیون آنلاین اشاره کرد.

اتاق‌‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل ۵ ستاره کریستال بوتیک بیچ اند ریزورت بلک دارای اتاق‌های دبل یا توئین استاندارد و اتاق سه تخته استاندارد است. همه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و وای فای رایگان هستند. همچنین واحدهای هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های جهانی، تلفن، مینی بار، میز، آینه و تجهیزات تهیه قهوه و چای هستند. در هر اتاق هتل Crystal Boutique Beach & Resort Belek Antalya – Adult Only حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


میهمانان این اقامتگاه می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای لذت ببرند. همچنین انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ ترکی نیز در رستوران هتل Crystal Boutique Beach & Resort Belek Antalya – Adult Only سرو می‌شود.

فاصله هتل کریستال بوتیک بیچ اند ریزورت بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آمفی تئاتر آسپندوس: ۵۵۰ متر
فاصله تا ساحل بوگازکنت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل دنیزکنت: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی سریک بلک: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است