search
menu

هتل Catamaran Resort Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Catamaran Resort Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل کاتاماران ریزورت آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاتاماران ریزورت آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Catamaran Resort Hotel Antalya


هتل کاتاماران ریزورت هتلی لوکس و پنج ستاره در منطقه کمر در آنتالیا ترکیه است. این منطقه به دلیل شهرت بسیار زیاد در کشور ترکیه سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند، بدین‌جهت انتخاب محل اقامت در این منطقه یکی از نکات اصلی سفر به شمار می‌رود که مطمئن باشید با انتخاب هتل کاتاماران ریزورت در هنگام خرید بلیط هواپیما یکی از بهترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. هتل Catamaran Resort Hotel Antalya به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در زمره بهترین هتل‌های آنتالیا قرارگرفته و همین امر سبب می‌شود تا در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را برگزینند. با توجه به اینکه هتل کاتاماران شامل ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه است، بنابراین خیالتان از این بابت راحت باشد. همچنین با رفتن به شهر آنتالیا می‌توانید از جاهای دیدنی این شهر مانند آکواریوم آنتالیا، پارک آبی آکوالند، دروازه هادریانوس، باغ‌وحش آنتالیا بازدید کنید. به دلیل خدمات و امکانات تفریحی و رفاهی ارائه‌شده در این هتل اقامتی به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

امکانات عمومی هتل کاتاماران ریزورت آنتالیا


از امکانات عمومی این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که استفاده از آن رایگان است. همچنین اینترنت وای فای در تمامی قسمت‌های هتل کاتاماران ریزورت به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. در بخش بیزینس این هتل می‌توانید جلسات کاری‌تان را برگزار کنید. در بخش پذیرش نیز کارکنان به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات هستند. تورهای گردشگری و خدمات تهیه بلیط جزو سایر امکانات این هتل به شمار می‌روند که مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری آشنا می‌کنند و ترانسفر رفت‌وبرگشت به این جاذبه‌ها را فراهم کرده‌اند. خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرد. خدمات باربری برای بالا بردن و پایین آوردن وسایل و چمدان‌های مسافران در نظر گرفته‌شده است. اتاق چمدان برای نگهداری از چمدان و وسایل تا زمان فرارسیدن ساعت پرواز تعبیه‌شده است. در قسمت لابی هتل Catamaran Resort Hotel Antalya می‌توانید با کرایه دوچرخه از محیط اطراف و جاهای دیدنی بازدید کنید. با توجه به اینکه محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته است، بدین‌جهت منطقه‌ای برای پیک‌نیک نیز ارائه می‌شود. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده و پرسنل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. بر اساس قوانین رایج در این هتل به حیوانات خانگی اجازه ورود داده نمی‌شود.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله تفریحات کودکان می‌توان به کلاب کودکان اشاره کرد که به‌صورت رایگان دایر شده‌اند و در پارک آبی نیز قسمتی برای کودکان تعبیه‌شده است. همچنین می‌توانید کودکانتان را به استخر مخصوصشان بسپارید. مینی گلف و زمین‌بازی نیز جزو سایر خدمات مربوط به کودکان در هتل Catamaran Resort Hotel Antalya به شمار می‌روند. از خدمات تفریحی مربوط به بزرگ‌سالان می‌توان به باشگاه بدن‌سازی مجهز، تنیس، کلاس‌های یوگا، بسکتبال و مینی گلف اشاره کرد. علاوه بر استخر سرپوشیده، یک استخر شنای روباز همراه با سرسره‌های آبی و پارک آبی نیز در این هتل دایر شده‌اند. برای دریافت انواع ماساژ می‌توانید به مرکز اسپا مراجعه کنید. علاوه بر همه این‌ها، ساحل اختصاصی این هتل از امکانات تفریحی اصلی آن به شمار می‌رود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل زیبا دارای ۲۲۳ اتاق است. انواع اتاق و سوئیت موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از سوئیت دو خوابه، سوئیت جونیور دو خوابه با چشم‌انداز دریا و استخر، اتاق سینگل استاندارد با چشم‌انداز دریا یا کوه، اتاق کوادروپل استاندارد مخصوص بزرگسال و دو کودک، اتاق تریپل استاندارد با چشم‌انداز دریا یا کوه، اتاق کوادروپل استاندارد با چشم‌انداز کوه، اتاق خانواده دوخوابه با چشم‌انداز کوه و اتاق استاندارد با چشم‌انداز کوه یا دریا. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، تختخواب‌های استاندارد، بالکن، حمام اختصاصی مجهز، میز کار، تلفن و گاوصندوق. اتاق‌ها به‌طور روزانه نظافت می‌شوند و چیدمان بسیار زیبایی دارند.

رستوران هتل


از لحاظ غذایی هتل کاتاماران دو دارای چهار رستوران، چهار بار و چهار کافی‌شاپ است. همچنین در کنار استخر نیز بار مخصوصی تعبیه‌شده است. علاوه بر این‌ها، در تمامی قسمت‌های هتل Catamaran Resort Hotel Antalya می‌توانید چای و قهوه سفارش دهید. به دلیل دارا بودن روم سرویس در این هتل می‌توانید انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید.

فاصله هتل کاتاماران ریزورت آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملی ساحلی: ۵۰۰ متر
فاصله تا مرکز پینت بال آنتالیا: ۵۵۰ متر
فاصله تا ساحل بلدیبی تورکوآز: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کمپ ماندالینا: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است