search
menu

هتل Bulvar Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Bulvar Hotel Antalya
امکانات هتل بلوار آنتالیا
خدمات هتل بلوار آنتالیا
واحدهای اقامای هتل بلوار آنتالیا
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل بلوار آنتالیا

درباره Bulvar Hotel Antalya


هتل بلوار آنتالیا یکی از هتل‌های میان رده و اقتصادی در شهر آنتالیا ترکیه است که در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته و اقامتی آرام و مقرون به صرفه را به مهمانان ارائه می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی هتل آن است که امکان اقامت در نزدیک مرکز شهر آنتالیا را با هزینه‌ای پایین برای مهمانان فراهم می‌کند. ساختمان هتل قدیمی است اما در عین حال فضای تمیز و زیبایی دارد. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که بسیاری از اماکن مشهور و گردشگری شهر آنتالیا دسترسی دارد و مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل بدون نیاز به رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده، از تمام دیدنی‌های شهر آنتالیا بازدید کنند.
موزه آنتالیا که یکی از جذاب‌ترین اماکن گردشگری شهر به شمار می‌رود در فاصله ۳۰۰ متری از این هتل قرار گرفته و مهمانان می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریانوس و مراکز خرید آنتالیا نیز از دیگر اماکن محبوب و توریستی نزدیک به این هتل هستند. علاوه بر آن هتل تا ساحل بلوار آنتالیا نیز فاصله چندانی ندارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند در سواحل زیبای آنتالیا قدم بزنند و از گشت و گذار و تفریح در آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما، ضمن سفر به شهرآنتالیا در Bulvar Hotel Antalya اقامت داشته باشید و با سکونت در این هتل اقامتی آرام و کم هزینه را در شهر آنتالیا تجربه کنید.

امکانات هتل بلوار آنتالیا


همانطور که قبلا گفته شد هتل بلوار آنتالیا یک هتل اقتصادی و میان رده است اما با این حال امکانات رفاهی مختلفی را نیز برای مهمانان فراهم کرده است که نسبت به قیمت مقرون به صرفه و مناسب هستند. هتل دارای رستوران است و می‌توانید انواع غذاهای ترکی را در آن امتحان کنید. یک استخر روباز کوچک در محوطه هتل قرار گرفته که برای آب تنی در اختیار مهمانان قرار دارد. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است که استعمال سیگار را در مناطق عمومی و مشترک ممنوع می‌کند و افرادی که به دود سیگار حساس هستند مشکلی از این جهت نخواهند داشت. پارکینگ اختصاصی هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد و اگر به فکر کرایه اتومبیل در شهر آنتالیا هستید می‌توانید از امکانات پارکینگ نیز بهره‌مند شوید. Bulvar Hotel Antalya دارای سالن برگزاری کنفرانس نیز است و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌سازد.

خدمات هتل بلوار آنتالیا


هتل بلوار آنتالیا دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و بنابراین در هر ساعتی از شبانه روز که به آنتالیا وارد شوید از شما استقبال می‌کند. پرسنل هتل همگی به زبان ترکی صحبت می‌کنند و از همین جهت نیاز است که مسافران برای برقراری ارتباط آسان‌تر با پرسنل، کمی به زبان ترکی آشنایی داشته باشند. خدمات روم سرویس در هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. در این هتل انواع ماساژ‌های تخصصی از جمله ماساژ پا، گردن، پشت و ماساژ کامل بدن به مهمانان ارائه می‌شود و مسافران می‌توانند در صورت تمایل برای ایجاد حس آرامش بیشتر، از این خدمات بهره‌مند شوند. صندوق امانات هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و به خوبی از اشیاء گرانقیمت و ارزشمند آن‌ها محافظت می‌کند. هتل دارای خدمات نظافتی است و واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت روزانه نظافت می‌شوند. خدمات وای فای نیز در Bulvar Hotel Antalya وجود دارد و مهمانان می‌توانند در مناطق عمومی هتل به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشند.

واحدهای اقامای هتل بلوار آنتالیا


سه مدل واحد اقامتی در Bulvar Hotel Antalya به مهمانان ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دونفره و اتاق استاندارد سه نفره اشاره کرد. فضایی که این واحدها در اختیار مسافران قرار می‌دهند تمیز و بزرگ هستند اما از آن جایی که این هتل یک هتل اقتصادی است نباید توقع واحدهای اقامتی لوکس را در آن داشته باشید. امکانات متنوعی در واحدهای اقامتی هتل بلوار آنتالیا در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل بلوار آنتالیا


فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا تئاتر روباز آنتالیا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا آسانسور پانورامیک کالیسی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است