search
menu

هتل Asteria Kemer Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Asteria Kemer Resort Antalya
امکانات عمومی هتل آستریا کمر ریزورت انتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آستریا کمر ریزورت آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Asteria Kemer Resort Antalya


هتل آستریا کمر ریزورت را می‌توان بدون شک از هتل‌های بسیار خوب در کمر معرفی کرد. این هتل لوکس دارای امکانات بسیار متنوع است حتی برای مراسم عروسی نیز تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌است. این هتل با فرودگاه آنتالیا حدود یک ساعت فاصله دارد و با رزرو آنلاین بلیط هواپیما به راحتی می‌توانید از طریق هواپیما به این شهر سفر کنید. علاوه بر وجود ساحلی زیبا در این شهر، با اقامت در هتل Asteria Kemer Resort می‌توانید به بازدید از جاهای دیدنی آنتالیا مانند: شهر قدیمی آنتالیا، باغ وحش آنتالیا، پارک آبی آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و ... بروید و سفر خود را به یاد ماندنی‌تر سازید.

امکانات عمومی هتل آستریا کمر ریزورت انتالیا


این هتل دارای تراس، باغ و ساحل خصوصی است که همه این مکان‌ها دارای میز و صندلی و امکانات لازم برای استراحت و گشت و گزار هستند. این بخش‌های هتل جلوه بسیار زیبایی را به آن بخشیده‌اند و علاوه بر گشت و گزار امکانات لازم برای برگزاری عروسی و مراسمات مختلف در کنار ساحل این هتل نیز وجود دارد. فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی بسیاری نیز در این هتل وجود دارد که شامل دارت، ایروبیک، تنیس، گلف، کتابخانه، پارک آبی، موسیقی زنده و ... هستند. در این هتل پارکینگ نیز وجود دارد که چه بصورت خیابانی و چه بصورت مجزا و حتی برای معلولان نیز وجود دارد. اینترنت در تمام مکانها و بصورت رایگان در دسترس مسافران است. انبار برای چمدان‌های مسافران در نظر گرفته شده‌است تا بتوانند وسایل خود را به راحتی در آن قرار دهند. صرافی در هتل وجود دارد تا بتوانید به راحتی پول خود را به پول کشور ترکیه تبدیل کنید. برای بچه‌ها نیز در این هتل تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده‌است. برای مثال شبکه تلویزیونی ویژه برای کودکان در این هتل وجود دارد.
زمین بازی مخصوص، کتاب، موسیقی مخصوص، پازل و مکانهای خاص برای نگهداری کودک از جمله سایر امکاناتی هستند که در این هتل وجود دارد. نظافت بصورت روزانه در این هتل انجام می‌شود و محیط هتل بسیار تمیز و منظم است. فکس، فتوکپی و امکانات لازم برای برگزاری جلسات نیز وجود دارد که با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. هشدار دهنده‌هایی در بخش‌های مختلف و ضروری هتل نصب شده‌اند که برای پیشگیری از هر گونه آتش سوزی احتمالی و نیز برای تامین امنیت جانی و مالی مسافران بسیار مهم و ضروری هستند. در داخل هتل Asteria Kemer Resort یک مینی مارکت وجود دارد و می‌توانید در صورت لزوم خریدهای خود را از آن انجام دهید. آسانسور داخل ساختمان هتل قرار دارد که هم برای سهولت در رفت و آمد معلولان و هم سایر مسافران بسیار کاربردی است. معلولان به راحتی می‌توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند زیرا امکانات ویژه‌ای برای این عزیزان در نظر گرفته شده است. تهویه مطبوع، شاتل فرودگاهی، وسایل گرمایشی و سرمایشی و امکان اجاره خودرو از هتل سایر مواردی هستند که هتل برای مسافران خود در نظر گرفته‌است. استخر سر پوشیده و روباز چه برای بزرگسالان و چه برای کودکان وجود دارد. کلاس‌های یوگا، باشگاه ورزشی، اسپا، ماساژ و حمام ترکی نیز برای رفاه حال بیشتر مسافران در این هتل وجود دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


امکانات اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل Asteria Kemer Resort بسیار کامل هستند. اتاق‌ها بسیار شیک و مدرن طراحی شده‌اند. در تمام واحدها پنجره‌های بسیار بزرگی وجود دارد که اقامت را بسیار دلنشین‌تر ساخته‌اند. تلویزیون و اینترنت در تمام واحدها وجود دارد. تقریبا هر وسیله و امکاناتی که برای مسافران مورد نیاز است در این واحدها وجود دارد. آینه، چراغ خواب و کمد نیز از سایر وسایلی است که در واحد اقامتی شما وجود دارد. نور داخل اتاق‌ها بسیار شیک و مدرن طراحی شده‌اند و یک واحد رویایی را برای اقامت شما فراهم می‌کند. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل:
• واحد استاندارد دو نفره دابل یا تویین
• سوئیت جونیور شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• واحد استاندارد دو نفره دابل یا تویین با چشم انداز دریا
• سوئیت خانوادگی با دو اتاق خواب و یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره
• سوئیت جونیور با چشم انداز دریا شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق استاندارد تک نفره با چشم اندازه کوه
• اتاق سه نفره با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو

رستوران هتل


هتل رستوران‌ها و سالن‌های غذا خوری بسیار بزرگی دارد که کیفیت و تنوع غذاهای رستوران‌های هتل Asteria Kemer Resort بسیار زیاد و متنوع هستند.

فاصله هتل آستریا کمر ریزورت آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل جام یوا: ۳۰۰ متر
فاصله تا شهر قدیمی فازلیس: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل آی ایشیغی: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک مون لایت: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا کوه الیمپوس: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است