search
menu

هتل Aspendos Extra Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Aspendos eXtra Antalya
امکانات هتل آسپندوز اکسترا آنتالیا
خدمات هتل آسپندور اکسترا آنتالیا
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آسپندوز اکسترا آنتالیا

درباره Aspendos eXtra Antalya


هتل آسپندوز اکسترا آنتالیا یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر آنتالیا است که اقامت در آن در مقابل امکانات و خدماتی که به مهمانان ارائه می‌دهد بسیار عالی و مقرون به صرفه است. موقعیت مکانی این هتل واقعا زیباست و مسیرهای دوچرخه سواری جذابی در اطراف هتل وجود دارند که مهمانان می‌توانند دوچرخه سواری در آن‌ها را تجربه کنند. هتل در منطقه‌ای قرار گرفته که در آن رستوران ها، کافه‌ها و بازارهای زیادی وجود دارند. یک خواربارفروشی درست در کنار هتل قرار گرفته که نیاز مسافران را برای خرید‌های جزئی برطرف می‌سازد. یک پارک زیبا در پشت هتل قرار دارد و یک بازار نیز دقیقاً در کنار هتل قرار گرفته است که مسافران می‌توانند در آن به گشت و گذار و خرید بپردازند. آکواریم آنتالیا که یکی از جذاب‌ترین اماکن این شهر به شمار می‌رود در نزدیکی هتل قرار دارد و مهمانان می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
موزه‌های آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا، دروازه هادریانوس و… نیز از دیگر اماکن معروف این شهر هستند که مسافران می‌توانند بازدید از آن‌ها را نیز در برنامه سفر خود به شهر آنتالیا قرار دهند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا در هتل Aspendos eXtra Antalya اقامت داشته باشید و سفری زیبا و دوست داشتنی را با اقامت در این هتل تجربه کنید.

امکانات هتل آسپندوز اکسترا آنتالیا


هتل آسپندوز اکسترا آنتالیا دارای معماری خاص و زیبایی است که در همان نگاه اول مجذوب آن خواهید شد. طراحی داخلی تمام واحدهای این هتل به سبک مدرن انجام شده و همین مسئله احساس رضایت و آرامش را در زمان اقامت برای مهمانان فراهم می‌کند. در محوطه هتل یک استخر روباز وجود دارد که در تمام فصول سال قابل استفاده است و مهمانان می‌توانند برای تفریح و آب تنی از آن استفاده کنند. در اطراف استخر نیز صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی قرار گرفته‌اند که محل خوبی را برای استراحت مسافران فراهم می‌کنند. هتل دارای تراس است که مهمانان می‌توانند اوقات فراغت خوشی را در آن سپری کنند. در این هتل منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز وجود دارد که استعمال سیگار را در مناطق عمومی و مشترک هتل ممنوع کرده است. امکانات متنوع دیگری نیز در هتل Aspendos eXtra Antalya به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به باغ، مبلمان در فضای باز، بالکن، اتاق‌های خانوادگی و… اشاره کرد.

خدمات هتل آسپندور اکسترا آنتالیا


خدمات متنوعی در هتل آسپندوز اکسترا آنتالیا در اختیار مسافران قرار می‌گیرند که می‌توانند راحتی و رفاه کامل را در زمان اقامت به مهمانان هدیه دهند. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در تمانم ساعات شبانه روز از مسافران استقبال می‌کند. پرسنل هتل بسیار مفید و کارآمد هستند و برای هر کمکی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. کارکنان علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی و روسی نیز مسلط هستند که همین مسئله برقراری ارتباط بین مهمانان و پرسنل را آسان‌تر می‌کند. هتل دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز است که مسافران می‌توانند در صورت تمایل از آن بهره‌مند شوند. خدمات متنوع دیگری نیز در Aspendos eXtra Antalya وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به نگهبانی ۲۴ ساعته، انبار چمدان، اینترنت رایگان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


آپارتمان، آپارتمان لوکس، استودیو با تراس و آپارتمان با تراس از جمله واحدهای اقامتی موجود در هتل آسپندور اکسترا آنتالیا هستند. امکانات متنوعی در این واحدهای اقامتی به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به آشپزخانه به همراه ماکروویو، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و امکانات کامل آشپزی، حمام به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آسپندوز اکسترا آنتالیا


فاصله هتل تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا آسانسور پانورامیک کالیسی: ۶.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: ۷.۳ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است