search
menu

هتل Armir Palace Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Armir Palace Antalya
امکانات عمومی هتل آرمیر پالاس آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله تا هتل آرمیر پالاس آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Armir Palace Antalya


هتل آرمیر پالاس در بلدیبی آنتالیا و در ۱۰ کیلومتری ساحل واقع شده است. این هتل ۴ ستاره با ارائه انواع خدمات و امکانات برای مسافران خود اقامتی بی نظیر فراهم می کند. از جمله امکانات مشهور این هتل می توان به ساحل اختصاصی، استخر روباز فصلی و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. در محوطه این هتل زیبا باغی به چشم می خورد که از تماشایش سیر نخواهید شد و یکی از دلایل جذابیت هتل Armir Palace Antalya به شمار می رود ومسافران را از سراسر جهان به سوی خرید بلیط هواپیما مشتاق می سازد. فرودگاه آنتالیا نیز در ۵۱ کیلومتری هتل قرار دارد و از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. برای بازدید از تفرجگاه ساحلی کمر و آکواریوم آنتالیا باید مسافتی را بپیمایید.

امکانات عمومی هتل آرمیر پالاس آنتالیا


در قسمت پذیرش هتل به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران هستند. در لابی نیز بخش هایی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز و خدمات تور و بلیط دایر هستند. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی تسلط دارند. توجه داشته باشید که طبق قوانین هتل آرمیر پلیس آنتالیا اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اینترنت وای فای در سراسر هتل Armir Palace Antalya قابل دسترس است. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. برای مسافرانی که با قصد سفرکاری این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند، امکاناتی نظیر اتاق های برگزاری جلسات و کنفرانس ها وجود دارد. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین سالن آرایشی و زیبایی نیز در خدمت مسافران این هتل قرار دارد. امکانات رفاهی مناسبی برای افراد ویلچری در این هتل فراهم گردیده است.

امکانات تفریحی هتل


برای کودکان در این زمین بازی فراهم گردیده تا بازی کرده و سرگرم شوند. یکی دیگر از کارهای سرگرمی در این هتل کرایه دوچرخه است که از این طریق می توانید در میان جاذبه های دیدنی اطراف به گشت و گذار بپردازید. از جمله امکانات تفریحی دیگر در این هتل وجود دو استخر رایگان است که هر دو در طی سال باز بوده و برای تمامی رده های سنی مناسب هستند. استخر اول سرپوشیده و استخر دوم روباز است. پارک آبی با انواع سرسره و وسایل های بازی لحظات به یاد ماندنی برای مسافران رقم می زنند. برخی از ورزش های آبی نیز در هتل Armir Palace Antalya انجام می گیرند که عبارتند از موج سواری، قایق سواری، ماهی گیری و غواصی. برای دوستداران تنیس و بیلیارد نیز میزهای تنیس و بیلیارد قرار داده شده است. با اقامت در این هتل حتما از حمام ترکی استفاده کنید و از جکوزی و ماساژهای حرفه ای و سونا بهره مند شوید. همچنین لازم به ذکر است مرکز اسپای این هتل بسیار مجهز بوده و لحظات خوشی در انتظار شماست. در باشگاه بدنسازی نیز می توانید با انواع دستگاه های روز دنیا ورزش کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق سینگل، اتاق خانواده، سوئيت دوبلکس و اتاق دونفره کلاسیک. هر اتاق در این هتل از سیستم تهویه مطبوع هوا برخوردار است، همچنین در اتاق های هتل Armir Palace Antalya بالکن وجود دارد که از همین بالکن ها می توانید چشم انداز زیبایی از کوه را تماشا کنید، البته برخی از اتاق ها چشم اندازی رو به دریا دارند. علاوه بر اینها، در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی با امکانات رفاهی کامل وجود دارد. لازم به ذکر است همه اتاق ها روزانه نظافت می شوند و در داخل اتاق ها می توانید از تلویزیون، کمدلباس، یخچال، مینی بار، گاوصندوق، کاناپه، میزکار، چای ساز و قهوه ساز بهره مند شوید.

رستوران هتل


برای مسافران صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می شود و در رستوران های موجود این هتل می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی نوش جان کنید. با خیال راحت مطمئن باشید که همه غذاهای موجود در هتل Armir Palace Antalya حلال هستند.

فاصله تا هتل آرمیر پالاس آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر تاریخی الیمپوس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل رکسوس بلدیبی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل کمر: ۱۶.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۲۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۳۰.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی آنتالیا: ۳۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است