search
menu

هتل Argos Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Argos Hotel Antalya
امکانات کلی هتل آرگوس آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرگوس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Argos Hotel Antalya


هتل آرگوس آنتالیا در ۴.۹ کیلومتری پارک ساحلی قرار دارد و در منطقه کالیچی واقع شده است. این هتل تنها چند قدم با مسجد کسیک مناره و مسجد مورات پاشا فاصله دارد. هنگام بازدید از آنتالیا، در هتل آرگوس که اقامتگاهی با کیفیت و خدمات عالی را ارائه می‌دهد، احساس خوبی خواهید داشت. این هتل که به خاطر محیط تاریخی و نزدیکی به رستوران‌ها و جاذبه‌های دیدنی معروف است، لذت بردن از بهترین‌های آنتالیا را آسان می‌کند. چه برای تجارت، چه برای تفریح یا هر دو به آنتالیا سفر کنید، هتل Argos Hotel Antalya مطمئنا سفر شما را به یک سفر به یاد ماندنی تبدیل می‌کند.
بنای یادبود آتاتورک، شهر قدیمی مارینا، موزه آنتالیا و دلفین لند آنتالیا از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل هستند که مورد استقبال گردشگران بسیاری واقع شده‌اند. هتل تا فرودگاه آنتالیا ۹.۲ کیلومتر فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا را داشته باشید می‌توانید از طریق تور‌های گردشگری اقدام کنید و با رزرو اتاق خود در این هتل اقامت بی نظیری را در آنتالیا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آرگوس آنتالیا


برای مسافرانی که از آنتالیا دیدن می‌کنند، هتل آرگوس یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است. وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل در دسترس است. این هتل دارای استخر روباز، استخر کودکان، ماساژدرمانی و سونا برای اوقات فراغت شما است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده یا با رفتن به مرکز اسپا استراحتی به بدن خود دهید. همچنین می‌توانید از نوشیدنی‌های بار کنار استخر لذت ببرید. صبحانه نیز رایگان است تا اقامت شما را لذت بخش‌تر کند. اگر در حال رانندگی به سمت هتل هستید، پارکینگ رایگان در دسترس است.
پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و صندوق امانات از جمله خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی امکان کرایه خودرو فراهم شده است. یک صرافی نیز در هتل Argos Hotel Antalya وجود دارد. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. پرسنل با اخلاق و با تجربه هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و آماده پاسخگویی به سوالات آن‌ها هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل آرگوس آنتالیا دارای اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل استاندارد، اتاق سه تخته، اتاق سوپریور، اتاق دبل لوکس، اتاق سه تخته لوکس، اتاق یک تخته استاندارد، اتاق یک تخته لوکس، اتاق لوکس و اتاق یک خوابه رمانتیک است که با توجه به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنید. تمامی اتاق‌های هتل Argos Hotel Antalya دارای سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، اتو و میز اتو، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، تلفن و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب است. برخی از واحدهای راحت دارای منظره باغ هستند. یک یخچال کوچک و ظروف شیشه‌ای و حوله، لوازم آرایشی و بهداشتی و حمام مجهز به دوش و سرویس بهداشتی فرنگی نیز ارائه شده است.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای در رستوران لذت ببرند. این هتل یک رستوران آلاکارت ارائه می‌دهد که غذاهای ترکی سرو می‌کند. نوشیدنی‌های سرد در اسنک بار سرو می‌شود. در رستوران Seraser Fine Dining واقع در فاصله ۲۰۰ متری هتل Argos Hotel Antalya ، می‌توانید از غذاهای اروپایی، مدیترانه‌ای، بین المللی و ترکی لذت ببرید.

فاصله هتل آرگوس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان شناسی آنتالیا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا دلفین لند آنتالیا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش آنتالیا: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است