search
menu

هتل Aquaworld Belek Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aquaworld Belek Antalya
امکانات عمومی هتل آکواورد بلک آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آکواورد بلک آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Aquaworld Belek Antalya


هتل آکواورد بلک آنتالیا یکی از جذاب‌ترین هتل‌های شهر توریستی آنتالیا است. شهر آنتالیا به داشتن پارک‌های آبی و هتل‌هایی با استخرهای بزرگ و جذاب معروف است و این هتل نیز شامل استخرهای بزرگ و هیجان انگیز است که شما می‌توانید با اقامت در آن خاطره یک سفر جذاب را برای خود و همراهانتان بوجود آورید. استخرهای هتل هم سرپوشیده و هم رو باز هستند و در واقع برای هر فصلی از سال مناسب هستند. وجود استخر تنها بخشی از امکانات ارائه شده توسط هتل Aquaworld Belek Antalya است ولی هتل امکانات تفریحی و اقامتی بسیاری دارد که در بخش‌های دیگر این متن به آنها اشاره خواهیم کرد. آنتالیا علاوه بر داشتن پارک‌های آبی بیشمار دارای جاهای دیدنی متعددی نیز هست و شما می‌توانید با انتخاب یک هتل خوب و اقامت در این هتل از جاهای دیدنی آنتالیا مانند: پارک اولوپینار، آکواریوم آنتالیا، دلفین لند، موزه زیست شناسی دریایی آنتالیا، موزه باستان شناسی و ... دیدن کنید. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به راحتی می‌توانید به آنتالیا سفر کنید و از زیبایی‌هایی این شهر لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل آکواورد بلک آنتالیا


هتل Aquaworld Belek Antalya با داشتن چهار ستاره دارای امکانات بسیار خوبی است که در این بخش سعی شده است تا تمامی این امکانات برای شما شرح داده شوند. از اولویت‌های هر مسافری برای اقامت در این هتل وجود اینترنت است که در تمام بخش‌ها و قسمت‌های هتل مسافران می‌توانند بصورت رایگان به اینترنت هتل دسترسی داشته‌باشند. مانند بسیاری دیگر از هتل‌های آنتالیا، این هتل نیز دارای استخرهای مناسب برای هر فصل است که هم در فصل سرد و هم در فصل گرم می‌توان در استخر مناسب با آن آب و هوا شنا کرد و از اقامت در این هتل لذت برد. حیواناتی که همراه مسافران باشند اجازه ورود به هتل را ندارند. نظافت روزانه در این هتل بطور تمام و کمال به چشم می‌خورد.
تهویه مطبوع هتل به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در هتل وجود دارد تا باخیال راحت در این هتل اقامت داشته‌باشید. وجود امکانات ورزشی مخصوصا ورزش‌های آبی از دیگر جذابیت‌های این هتل محسوب می‌شود. هتل دارای استخر و زمین بازی مخصوص کودکان نیز می‌باشد و اگر همراه فرزندانتان به این شهر سفر می‌کنید خیالتان از سرگرمی آن‌ها راحت باشد. علاوه بر استخر و امکانات ورزشی، فضای باغ مانندی در اطراف این هتل وجود دارد که می‌توانید از محیط جذاب آن لذت ببرید. امکان تبدیل ارز نیز در هتل برای مسافران وجود دارد و مسافران می‌توانند بدون نیاز به صرافی در خارج از هتل، به راحتی پول رایج این کشور را داشته‌باشند. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران است و در هر ساعتی از شبانه روز آماده پذیرش آن‌ها است. خشکشویی و لاندری با هزینه مجزا در هتل آماده ارائه خدمات به مسافران است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت و تلویزیون هستند که هر دو برای سرگرمی شما می‌توانند مفید باشند. چیدمان اتاق‌های هتل بسیار شیک هستند و پنجره‌های اتاق‌ها بسیار ماهرانه طراحی شده‌اند تا نور را به داخل اتاق‌ها هدایت کنند و جلوه زیباتری را به واحدها ببخشند. مبلمان بسیار شیک و متناسب با دکوراسیون کلی اتاق‌ها در تمام واحدها قرار داده شده‌است. چای ساز، قهوه ساز و یخچال کوچکی در تمام واحدها قرار داده شده‌است. چراغ خواب نیز در کنار تخت‌ها وجود دارد. دستشویی و سرویس بهداشتی با حوله و تمام لوازم مورد نیز از جمله امکانات بهداشتی هستند که در واحدهای اقامتی هتل Aquaworld Belek Antalya وجود دارند. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق خانوادگی ویلایی با سه تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• اتاق سوپریور خانوادگی با دو تخت دو نفره یا یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره
• اتاق پالاس استاندارد با یک تخت دو نفره
• اتاق پالاس استاندارد با چشم انداز دریا و شامل یک تخت دو نفره
• اتاق استاندارد هیل با یا بدون چشم انداز دریا و شامل یک تخت دو نفره
• سوئیت پالاس شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• سوئیت هیل با چشم انداز دریا شامل دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق ویلایی استاندارد با یک تخت دو نفره
• سوئیت هیل با یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره
• اتاق هیل با یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Aquaworld Belek Antalya یک رستوران بسیار بزرگ دارد که منوی بسیار جذابی نیز دارد و برای خوردن وعده‌های غذایی می‌توان یک مکان بسیار مناسب باشد.

فاصله هتل آکواورد بلک آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کلوب گلف کورنلیا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا استخر پاپیلون: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل کادریه: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر آسپندوس: ۱۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است