search
menu

هتل APA Boutique Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل APA Boutique Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آپا بوتیک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپا بوتیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل APA Boutique Hotel


اگر برای اقامت در شهر زیبای آنتالیا در کشور ترکیه، به دنبال هتلی پنج ستاره و مجلل هستید؛ هتل آپا بوتیک می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای شما باشد. هتل APA Boutique Hotel در منطقه‌ای مملو از آرامش و به دور از هیاهو قرار دارد که هوایی مطلوب و نمایی سرسبز و دیدنی دارد. در هتل بوتیک آپا چشم‌اندازی حیرت‌انگیز و تماشایی از کوه و جنگل را در پیش چشمان شما قرار دارد که اقامتی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. هتل بوتیک آپا اگر بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کرده‌اید؛ برای رسیدن به هتل آپا بوتیک، باید مسافت ۳۱.۴ کیلومتری را از فرودگاه آنتالیا تا هتل طی کنید. برای آنکه سفری مفرح و لذت‌بخش را تجربه کنید، حتما به پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا بروید و ساعاتی خوش را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپا بوتیک


هتل باشکوه آپا بوتیک دارای خدمات و امکانات بسیار خوبی است که راحتی و آسایش را به مسافران اعطا می‌کند. در هتل APA Boutique Hotel محوطه‌ای وسیع و آراسته به گل و گیاهان سبز و دیدنی، رستوران، کافی‌شاپ، استخر روباز وجود دارد. همچنین هتل بوتیک آپا دارای آسانسور، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در تمام فضا‌های هتل، اتاق بازی کودکان، زمین بازی کودکان، سونا، فکس، فتوکپی، سالن کنفرانس و جلسات است. خدمات هتل همه‌چیز‌تمام آپا بوتیک آنتالیا شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، اجاره خودرو، خدمات اتاق وی‌آی‌پی، خدمات ویژه و دسترسی معلولین، نظافت روزانه، گشت شهری، تبدیل ارز، فروش و ارائه بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی، خدمات معرفی تور و نگهداری از چمدان. قابل ذکر است اگر بلیط هواپیما چارتر دارید، از ترانسفر فرودگاهی هتل آپا بوتیک استفاده کنید تا با سهولت بیشتری تردد کنید. یکی از ویژگی‌های هتل بوتیک آپا این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را به همراه داشته باشید. کارکنان مجرب ریزورت هتل وایت بیچ سیتی علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های انگلیسی و آلمانی هم مسلط هستند و پذیرای مسافران ارجمند هستند.

اتاق های هتل


هتل آپا بوتیک دارای ۱۰ اتاق متنوع و یا ویلایی دنج است که هر کدام به شیوه‌ای خاص و چشم‌نواز چیدمان شده‌اند و متناسب با اقامتی خوش و آسوده هستند. اتاق‌های هتلAPA Boutique Hotel شامل اتاق‌هایی هستند که بدین شرح است: اتاق دلوکس کینگ با یک تخت دابل بزرگ، اتاق استاندارد دابل با یک تخت دابل بزرگ، سوئیت سوپریور کینگ با دو تخت دابل بزرگ که ظرفیت چهار فرد بزرگسال دارد و سوئیت دلوکس با ظرفیت اقامت چهار فرد بزرگسال که دارای دو تخت دابل بزرگ است. هتل آپا بوتیک آنتالیا، اتاق ویژه عروس و داماد هم دارد.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل APA Boutique Hotel، تجهیزات و امکانات با کیفیتی تعبیه شده‌اند تا اقامتی آسوده برای مهمانان فراهم باشد. امکانات و وسایل اتاق‌های هتل آپا بوتیک آنتالیا شامل یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، مینی‌بار، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، تلفن، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام، دمپایی و سشوار هستند. توجه داشته باشید که اتاق‌های هتل آپا بوتیک امکان سیگار کشیدن ندارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای تفریح، سرگرم شدن و لذت بردن از سفر و اقامت خود، در استخر روباز هتل آپا بوتیک شنا کنید و یا در کنار آن از آفتاب لذت ببرید و استراحت کنید. در محوطه و باغچه بسیار زیبای هتل آپا بوتیک آنتالیا می‌توانید پیک‌نیک‌ کنید، قدم بزنید و لحظاتی شاد و پر از خاطرات خوش و ماندگار را تجربه کنید. هتل APA Boutique Hotel اتاق بازی، دارت، اتاق بازی کودکان و کتابخانه دارد و همچنین تور یا کلاس آشنایی با فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری، کوه‌نوردی و تورهای پیاده‌روی هم برگزار می‌کند.

رستوران هتل


رستوران بسیار دنجی در هتل آپا بوتیک قرار دارد که با نمایی دیدنی از کوه و درختان سرسبز، فضایی دلنشین دارد. همچنین یک رستوران هم در فضای باز قرار دارد که می‌توانید در محیطی مجلل و دلپذیر، خوراک‌هایی لذیذ و متنوع میل کنید و ساعاتی خوش را در کنار خانواده و یا دوستان و دیگر همسفران خود سپری کنید.

فاصله هتل آپا بوتیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی ترمسوس: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل بانوان ساریسو: ۱۳.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل بلدیبی آنتالیا: ۱۷.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید میگروس ۵ ام آنتالیا: ۱۸ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۱۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است