search
menu

هتل Amon Hotels Belek - Adult Only Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amon Hotels Belek - Adult Only
امکانات عمومی هتل آمون بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آمون بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Amon Hotels Belek - Adult Only


هتل آمون از هتل‌های ۴ ستاره مشهور در منطقه بلک آنتالیا است. این هتل مخصوص بزرگ‌سالان بوده و از پذیرش کودکان خودداری می‌کنند، به‌طوری‌که برای سفرهای دونفره گزینه بسیار مناسبی است. این هتل زیبا با موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود دارای ساحل اختصاصی است و پذیرش ۲۴ ساعته آنلاین دارد. هتل آمون برای بزرگ‌سالان اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی رقم می‌زند، بنابراین در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند، مسافرانی که از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می‌شوند. محوطه این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است. ازجمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به ساحل کادریه و پارک سرزمین افسانه‌ای و باغ تالرنس اشاره کرد که با اقامت در هتل Amon Hotels Belek می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی از این جاذبه‌های دیدنی بازدید کنید یا اینکه به شهر آنتالیا رفته و از جاهای دیدنی این شهر مانند آکواریوم آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا، موزه‌های آنتالیا، پارک آبی آکوالند و دلفین لند بازدید کنید. در نظر داشته باشید که نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین‌المللی آنتالیا است که با ۱۹ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها، ساحل خصوصی، پذیرش آنلاین و بار.

امکانات عمومی هتل آمون بلک آنتالیا


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای اشاره کرد که به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. همچنین در لابی می‌توانید از پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. خدمات مربوط به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در بخش شستشو انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس مانند برگزاری جلسه و کنفرانس یا استفاده از فکس و کپی با هزینه مجزا در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌قصد کار و تجارت عازم این منطقه شده‌اند.
در بخش تور و گردشگری موجود در لابی هتل Amon Hotels Belek می‌توانید در رابطه با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری اطلاعات کسب کنید و بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها را در این قسمت با هزینه مجزا دریافت کنید. با کرایه اتومبیل می‌توانید به شهر آنتالیا دسترسی داشته و از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید این شهر بازدید کنید. در لابی مغازه سوغاتی فروشی دایر گردیده است که می‌توانید انواع سوغاتی‌ها را تهیه کنید. خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی در سالن آرایش و زیبایی موجود در لابی هتل ارائه می‌شود. برای مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم کرده‌اند. پارکینگ عمومی در این هتل دایر گردیده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانید ماشینشان را در این پارکینگ قرار دهند. پرسنل مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در بخش لابی می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و بار و وسایلتان را تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان به این قسمت بسپارید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز، باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها و سرگرمی‌های عصرانه اشاره کرد. استخر روباز در این هتل به‌صورت فصلی دایر می‌شود و در کنار استخر می‌توانید از صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. در کنار استخر نیز بار تعبیه‌شده و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد قابل سفارش است. همچنین بر روی این استخر سرسره آبی ساخته‌اند که لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. سایر خدمات مربوط به‌ سلامتی در هتل آمون بلک عبارت‌اند از باشگاه بدن‌سازی، کلاس‌های یوگا، صندلی‌های ماساژ و انواع ماساژ بدن. خدمات مربوط به اسپا نیز عبارت‌اند از حمام ترکی، اتاق بخار و سونا. همچنین می‌توانید تنیس و دارت بازی کنید و در محل مشخص‌شده برای دوچرخه‌سواری ساعت‌های خوشی را تجربه کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


با توجه به اینکه در داخل این هتل انواع گوناگونی اتاق وجود دارد، شما نیز می‌توانید بر اساس تعداد نفرات و سلیقه‌تان اتاق موردنظر را انتخاب کنید. انواع اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد مخصوص دو نفر، اتاق دوبل استاندارد مخصوص سه نفر و اتاق دلوکس مخصوص ۲ نفر. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، کتری برقی، وسایل شستشو و بالکن. در داخل اتاق‌های این مجموعه نیز کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای تعبیه‌شده است. دقت داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Amon Hotels Belek ممنوع است و دسترسی به‌تمامی اتاق‌ها و طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. همچنین در داخل واحدهای اقامتی این هتل حمام اختصاصی وجود دارد که شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


رستوران این مجموعه انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی را سرو می‌کند، حتی می‌توانید با سفارش انواع نوشیدنی‌ها و غذاها با استفاده از خدمات روم سرویس در داخل اتاقتان نوش جان کنید. میهمانان می‌توانند وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران هتل Amon Hotels Belek میل کنند.

فاصله هتل آمون بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ تالرنس: ۳۰۰ متر
فاصله تا پارک سرزمین افسانه‌ای: ۵۰۰ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است