search
menu

هتل Alkoçlar Exclusive Kemer Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alkoçlar Exclusive Kemer Antalya
امکانات عمومی هتل ساحلی آلکوچلار اکسکلوسیو آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساحلی آلکوچلار اکسکلوسیو آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alkoçlar Exclusive Kemer Antalya


هتل ساحلی آلکوچلار اکسکلوسیو آنتالیا یکی از هتل های بی نظیر و ۵ ستاره در شهر آنتالیاست. این هتل جذاب با امکانات رویایی خود از میهمانان استقبال می کند و اقامتی خاطره انگیز برایشان رقم می زند. یکی از ویژگی های بارز این هتل پنجره های بزرگ و بالکن اختصاصی اتاق هاست که خیلی از میهمانان را به سوی خود جذب می کند. برای دسترسی به مرکز شهر آنتالیا باید فاصله ای حدودا ۴۵ کیلومتری را طی کنید، همچنین تا فرودگاه آنتالیا نیز ۵۶ کیلومتر فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا انجام می گیرد. ساحل مونلایت و کمر مارینا نیز در فاصله ۳ کیلومتری از این هتل قرار دارند، به طوری که هتل Alkoçlar Exclusive Kemer Antalya در میان دو پارک ملی احاطه شده است، همچنین برای دسترسی به مرکز کمر یک کیلومتر مسافت باید طی کنید. همچنین پارک ژوراسیک آنتالیا نیز در فاصله اندکی از این هتل واقع شده است.
به طور کلی با اقامت در هتل آلکوچلر اکسکلوسیو کمر آنتالیا اقامتی لوکس را تجربه خواهید کرد و برای همیشه خاطرات این سفر در ذهنتان حک خواهد شد، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل بی نظیر خودتان را به چنین سفر رویایی آماده کنید.

امکانات عمومی هتل ساحلی آلکوچلار اکسکلوسیو آنتالیا


پرسنل این هتل با تمام قوا در تلاشند تا بهترین اقامت را برای میهمانان فراهم سازند و همه پرسنل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی تسلط دارند. قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی بوده و بهترین کیفیت را ارائه می دهند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. برای آن دسته از مسافرانی که به قصد سفرکاری عازم این شهر می شوند، با اقامت در این هتل می توانید از مرکز بیزینس و امکانات مربوط به برگزاری جلسه و کنفرانس بهره مند شوند. خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز مستلزم پرداخت هزینه جداگانه هستند. در آیین نامه مربوط به هتلداری این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر نیز ترانسفر گشت با هزینه دایر است یا اینکه می توانید از بخش مربوطه ماشین کرایه کنید و به گشت و گذار بپردازید. مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، در هتل Alkoçlar Exclusive Kemer Hotel Antalya برایشان امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است.

امکانات تفریحی هتل


در صورت اقامت در این هتل از سرگرمی‌ های متنوعی لذت خواهید برد و مطمئنا محیطی شاد و مفرح در انتظار مسافران است، مانند موسیقی زنده ترکی و پاپ، کلوب های شبانه جزو سرگرمی‌های پر طرفدار این هستند. هتل آلکوچلار آنتالیا دارای سالن اسپای مجهزی است و خدماتی مانند حمام ترکی، سونا، جکوزی، زمین بازی، اتاق بازی، ورزش هایی نظیر یوگا، ایروبیک، بدمینتون، بسکتبال، مینی فوتبال، دارت، تنیس، شطرنج در این هتل دایر هستند، علاوه بر اینها، باشگاه بدنسازی مجهز همراه با ورزش های آبی جزو پرطرفدارترین امکانات تفریحی هتل به شمار می روند. هتل آلکوچلار اکسکلوسیو شامل ساحل ۱۲۵ متری خصوصی است و تسهیلاتی در این زمینه مانند پارک آبی، مرکز آبگرم و ورزش های آبی را به میهمانان ارائه می دهد.
در مرکز اسپای این هتل می توانید ریلکس کنید یا از خدمات ماساژ و مراقبت های پوستی بهره مند شوید تا خستگی روزمره از تنتان خارج شود. همچنین هتل آلکوچلر اکسکلوسیو دارای یک استخر سرپوشیده و ۳ استخر روباز است و یک استخر مخصوص کودکان دارد. لازم به ذکر است در هتل Alkoçlar Exclusive Kemer Hotel Antalya مرکز نگهداری کودکان نیز دایر است و با خیال راحت بزرگسالان می توانند با سپردن کودکان به این مرکز به گشت و گذار بپردازند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل ۱۹۲ اتاق دارد و پنجره های بزرگ و بالکن خصوصی از مزیت های اصلی اتاق‌ های این هتل به شمار می روند. برخی اتاق‌ ها رو به دریا و برخی دیگر رو به باغ هستند. همه اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند. اتاق های این هتل در ۵ نوع مختلف طبقه بندی شده اند که عبارتند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق استاندارد با چشم انداز باغ و دریا، اتاق خانواده. همه اتاق ها در هتل Alkoçlar Exclusive Kemer Hotel Antalya مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون، تلفن، مینی بار و چای ساز هستند و همچنین یک حمام اختصاصی با دوش، وان، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار در داخل اتاق ها وجود دارد.

رستوران هتل


یکی دیگر از مزیت های این هتل وجود ۷ رستوران است که در حال سرو انواع غذاهای خوشمزه هستند. غذاهای ارائه شده در این رستوران ها از غذاهای سراسر جهان بوده و نوشیدنی‌ های سرد و گرم و غذاهای رژیمی، مخصوص گیاهخواران و غذای مخصوص کودکان نیز جزو منوهای این هتل به شمار می روند.

فاصله هتل ساحلی آلکوچلار اکسکلوسیو آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کمر: ۱۷۰ متر
فاصله تا کمر مارینا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک دینو: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی فاسلیس: ۱۳.۹ کیلومتر
فاصله تا تله کابین الیمپوس: ۱۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است