search
menu

هتل Akra V Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Akra V Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل آکرا وی آنتالیا
اتاق‌های هتل و امکانات آنها
فاصله هتل آکرا وی آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Akra V Hotel Antalya


هتل آکرا وی آنتالیا با قرار گرفتن در فاصله ۳۰۰ متری از دریای مدیترانه، اقامتی به یاد ماندنی و بی نظیر به مسافران شهر آنتالیا ارائه می‌کند. اگر علاقه خاصی به تماشای دریا از بالکن دارید، حتما باید این مورد را هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق لحاظ کنید چرا که برخی از اتاق‌های هتل دارای بالکن‌هایی هستند که زیبایی‌های دریا از طریق آنها قابل مشاهده است. در نزدیکی این هتل، سه ساحل وجود دارد که هر کدام به نحو خاصی زیبایی‌هایی فوق العاده‌ی شهر آنتالیا را به رخ می‌کشند. ساحل موویدا ۶۰۰ متر، ساحل بلانش ۲.۲ کیلومتر و ساحل مرمرلی ۳ کیلومتر با هتل فاصله دارند. اما نکته حائز اهمیت درباره هتل چهار ستاره آکرا وی آنتالیا این است که تنها محدود به اختلاف مکانی کم با سواحل مختلف نمی‌شود، بلکه با سایر جاذبه‌های دیدنی شهر آنتالیا نیز فاصله کمی دارد. آبشار دودن که همواره در زمره جاذبه‌های گردشگری این شهر قرار می‌گیرد، فاصله‌ای ۶.۳ کیلومتری با هتل دارد. علاوه بر آن، Akra V Hotel Antalya با مرکز خرید تراسیتی تنها ۳.۵ کیلومتر و تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند نیز حدودا ۹ کیلومتر فاصله دارد. گفتنی است، تراسیتی به لطف چند طبقه بودن و داشتن ۱۸۰ فروشگاه و رستوران در داخل مجتمع، همواره در بین مراکز خرید لوکس قرار می‌گیرد. همچنین لازم به ذکر است که هتل آکرا وی آنتالیا با موزه کالجی سونا اینان کیراچ که گذشته غنی کشور ترکیه و حتی سایر کشورها را به تصویر می‌کشد، فاصله ۶.۱ کیلومتری دارد. هتل آکرا وی آنتالیا امکانات بسیار خوبی نیز دارد که منجر به چهار ستاره شناخته شدن آن شده است. در ادامه مطلب به شرح هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

امکانات و خدمات عمومی هتل آکرا وی آنتالیا


امروزه همه افراد نیاز مبرم به اینترنت را در لحظه به لحظه زندگی خود حس می‌کنند. به همین خاطر، اینترنت بی‌سیم رایگان با سرعت بالا در تمام بخش‌های هتل قابل استفاده است. پارکینگ رایگان جزو دیگر خدمات ارزشمند هتل است که نیازمند پرداخت هزینه نیست. اگر وسیله نقلیه شخصی نداشته باشید، می‌توانید یکی از خودروهای موجود در هتل را کرایه کنید و در صورت عدم استفاده از آن در ساعات مختلف با خیالی آسوده در پارکینگ امن اقامتگاه Akra V Antalya پارک کنید. در هتل آکرا وی آنتالیا، حمل و نقل فرودگاه نیز صورت می‌گیرد اما برخلاف دو مورد قبلی، هزینه‌ای اضافه در قبال استفاده از آن باید پرداخت شود. امنیت Akra V Hotel Antalya از جمله خدمات مهم آن محسوب می‌شود. وجود کپسول‌های آتش نشانی و هشدار دود در قسمت‌های مختلف اقامتگاه، نصب شدن دوربین‌های مداربسته متعدد در بخش‌های خارجی و عمومی داخل هتل، مجهز بودن درب‌ها به کلید کارتی، نگهبانی ۲۴ ساعته و نیز صندوق امانت، همگی در کنار هم سبب بالا بردن امنیت و آسایش مهمانان شده‌اند. در اقامتگاه آکرا وی آنتالیا، ورود حیوانات آزاد است اما امکان دارد هزینه‌هایی هم در قبال آن اعمال شوند. گفتنی است، ظرف‌های اختصاصی برای تغذیه دادن به حیوانات در داخل هتل وجود دارد. برای تبدیل ارز می‌توانید از خدمات داخل هتل هم استفاده کنید؛ که بدون شک منجز به راحتی مهمانان می‌شود. ۱۷ اتاق اختصاصی برای برگزاری قرارهای کاری ساخته شده است.
همچنین، به دلیل وجود دستگاه فتوکپی و فکس نیازی مبنی بر خارج شدن از هتل حس نمی‌شود. در هتل آکرا وی آنتالیا، پرستاری از کودکان نیز انجام می‌شود و کودک شما می‌تواند در کنار هم سن و سالان خودش به بازی بپردازد. لازم به ذکر است که این مورد با پرداخت هزینه‌ای جدا میسر می‌شود. با وجود آسانسور، تردد در این هتل ۵ طبقه‌ای آسان می‌شود. در Akra V Hotel Antalya می‌توانید طعم انواع غذاهای ترکی و نیز بین المللی را بچشید. با مشاهده و انتخاب غذای دلخواه از منوی موجود در رستوران، بر خاطرات ماندگار سفر خود به آنتالیا بیافزایید. گفتنی است سه استخر روباز و یک استخر سرپوشیده نیز در هتل آکرا وی آنتالیا وجود دارد که مهمانان در ساعات مقرر، قادر به استفاده از آنها خواهند بود.

اتاق‌های هتل و امکانات آنها


اقامتگاه Akra V Antalya با داشتن امکانات مختلف از جمله تلویزیون ال ای دی ۴۲ اینچ به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای در اتاق‌ها که بتوان در سفر هم برنامه‌های مورد علاقه را تماشا کرد، بر ارزش خود افزوده است. علاوه بر آن، امکانات دیگری هم در اتاق‌ها وجود دارد. سیستم تهویه مطبوع، چای و قهوه ساز، تلفن و نیز میز مخصوص کار و مطالعه جزو آن خدمات به شمار می‌روند. لازم به ذکر است، نظافت روزانه اتاق‌ها توسط کارکنان انجام می‌گیرد. حمام اختصاصی با دوش نیز جزو امکانات ممتاز محسوب می‌شود. در کنار آن، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار هم به مهمانان ارائه می‌شود. هر کدام از موارد گفته شده می‌توانند دلایلی مناسب برای خرید بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو اتاق در اقامتگاه Akra V Hotels باشند.

فاصله هتل آکرا وی آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید تراسیتی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه کالجی سونا اینان کیراچ: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا برج هیدریلیک: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا آبشار دودن: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است