search
menu

هتل Adalya Art Side Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Adalya Art Side
امکانات و خدمات عمومی هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Adalya Art Side


هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا، یکی از هتل های خوب ۵ ستاره در شهر ساحلی آنتالیا است که با فراهم کردن امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی بی نظیر و هیجان انگیز، سعی در رقم زدن خاطرات خوش و تجربیات فراموش نشدنی برای مهمانان دارد. فاصله هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا تا ساحل حدود ۱ کیلومتر است و مهمانان می توانند در عرض دو دقیقه پیاده روی به آن دسترسی داشته باشند. اقامت در هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا تجربه بسیار خوبی از سفر به آنتالیا برای مهمانان خواهد بود. تمام آن چه برای یک اقامت راحت و تعطیلات به یادماندنی نیاز هستند، در این هتل فراهم شده اند. کارکنان هتل Adalya Art Side بسیار کاردان، زحمتکش و خوش برخورد هستند. کارکنان هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا در همه حال و هر زمانی به خواسته ها و نیازهای مهمانان رسیدگی کرده و رضایت آن ها را به دست می آورند. در سفر به آنتالیا، رزرو هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید و لطف بزرگی در حق خودتان بکنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا


در هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا برای رفاه، تفریح و سرگرمی مهمانان امکانات متنوع و متعدد در نظر گرفته شده اند. گردشگران معمولا در سفر به آنتالیا، خرید بلیط هواپیما را ترجیح می دهند، اما برخی هم سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند. پارکینگ هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. مهمانان می توانند در سراسر هتل به اینترنت وای فای پرسرعت دسترسی داشته باشند، اینترنت وای فای موجود در مکان های عمومی رایگان بوده و مهمانان برای استفاده در داخل اتاق ها طبق تعرفه هتل بایستی هزینه پرداخت کنند. در لابی شیک و زیبای هتل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار، سرویس بهداشتی و ... وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات برای معلولین، برگزاری کنفرانس ها، فتوکپی، فکس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار صبور و باحوصله هستند و از آن جایی که به زبان های انگلیسی، ترکی، روسی و آلمانی تسلط دارند، به خوبی مهمانان را راهنمایی کرده و در برقراری ارتباط با آن ها صمیمی و خونگرم هستند. در محوطه هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا فضای سبز و باغ طراحی شده که برای استراحت و قدم زدن فوق العاده است. مبلمان مخصوص فضای باز نیز تعبیه شده اند تا آسایش مهمانان برقرار شود. لازم است مهمانان مطلع باشند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


در مجموع ۴۱۷ اتاق در این هتل وجود دارند و هرکدام از امکانات گوناگون برخوردار هستند. واحدهای اقامتی هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا شامل اتاق های اکونومی، تریپل و خانواده هستند. مهمانان می توانند اتاقی را که باب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و ررزو کنند. چیدمان و دکوراسیون اتاق ها بی نظیر بوده و ترکیب رنگی عالی و هماهنگ دارند. فضای اتاق ها دلنشین بوده و وضعیت دیدشان را نمایی از دریا، استخر و محوطه هتل تشکیل می دهد. تماشای این مناظر زیبا از بالکن های اتاق ها بسیار دل انگیز است. مهمانان می توانند در عصر هنگام روی مبلمان موجود در بالکن نشسته و غروب زیبای آفتاب را تماشا کنند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. اقامت در اتاق های هتل آدالیا بسیار راحت و دلچسب است. زمان تحویل اتاق ها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا امکانات اساسی و مرغوب رفاهی شامل مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، کمد، دراور، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، حوله و دمپایی فراهم شده اند. لازم به ذکر است، تمام فضاهای داخل اتاق و سطوح خارجی اشیاء توسط کارکنان متخصص مورد ضدعفونی قرار می گیرند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا مهمانان نهایت لذت و هیجان را تجربه می کنند. تنوع تفریحات سرگرم کننده در این هتل زیاد است و مهمانان هرگز حوصله شان سر نمی رود. ساحل اختصاصی هتل، از جمله امتیازات مثبت آن به حساب می آید؛ چراکه برای بسیاری از مهمانان استفاده از ساحل اختصاصی و بهره مند شدن از امکانات آن در اولویت قرار دارد. در ساحل اختصاصی هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا امکاناتی چون تخت، چتر آفتاب و برخی تفریحات و ورزش های آبی مهیا شده اند تا مهمانان در کنار شنا و حمام آفتاب، بتوانند به فعالیت های مهیج آبی نظیر قایق رانی و سورفینگ نیز بپردازند. دسترسی از هتل به ساحل اختصاصی توسط شاتل مخصوص ساحلی صورت می گیرد و مهمانان مجبور نیستند تا ساحل پیاده روی کنند؛ گرچه فاصله هتل تا ساحل کم است. در داخل هتل نیز استخرهای روباز، سرپوشیده و کودکان وجود دارد. مهمانان می توانند از همه استخرها استفاده کرده و از آب تنی لذت ببرند. در استخر روباز سرسره های آبی نیز وجود دارند که هیجان آب بازی را بیشتر می کنند. در اطراف استخر تخت و چترهای آفتاب و حوله تعبیه شده اند. همچنین، یک بار نوشیدنی جات در کنار استخر وجود دارد که انواع نوشیدنی های خوش طعم و خنک برای مهمانان آماده و سرو کرده و روز گرم آفتابی مهمانان را شیرین و خنک می کند. مهمانان می توانند برای رفع خستگی و رسیدن به آرامش از خدمات متنوع ارائه شده در مرکز اسپای هتل از قبیل ماساژ، آراموتراپی و... استفاده کنند. برای مهمانانی هم که حتی در سفر به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، یک سالن بدنسازی در نظر گرفته شده تا بتوانند به طور روزانه و مرتب تمریناتشان را انجام دهند. مهمانان می توانند در اوقات فراغتشان در فعالیت های سرگرم کننده هتل شامل بولینگ، نایت کلاب و ... شرکت کنند. برای کودکان نیز کلاب کودکان و اتاق بازی در نظر گرفته شده است. خانم ها و آقایانی هم که دوست دارند در طول سفر مرتب و زیبا به نظر بیایند، می توانند از خدمات زیبایی و مراقبتی ارائه شده در سالن زیبایی هتل مانند مانیکور، پدیکور و ... برخوردار شوند.

رستوران هتل


در هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا ۴ رستوران فعالیت می کنند و هر کدام در نوع خود بی نظیر و متخصص هستند. در رستوران سلطان، وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای سرو می گردد و مهمانان می توانند از غذا خوردن در محیط باز لذت ببرند. منوی مخصوص کودک در این رستوران موجود است.
در رستوران دیوان، انواع غذاهای ترکی فقط در وعده شام و به صورت منوی آلاکارته سرو می شوند. رستوران همه روزه باز است.
رستوران گاردا، در زمینه غذاهای ایتالیایی تخصص داشته و غذاهای متنوع و خوشمزه ایتالیایی را در وعده شام سرو می نماید. این رستوران همه روزه باز بوده و برای غذاخوری در آن انجام رزرواسیون قبلی الزامی است.
رستوران ژن گوئن، یک رستوران چینی است که انواع غذاهای خوشمزه چینی تدارک دیده و به صورت منوی آلاکارته سرو می کند. رستوران همه روزه باز بوده و انجام رزرواسیون قبلی الزامی است.
در محوطه هتل نیز یک کافی شاپ وجود دارد که وعده ناهار و میان وعده های سبک سرو می کند و همه روزه باز است. گفتنی است، ۳ بار نوشیدنی جات نیز در هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا فعالیت می کنند.

فاصله هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل هالک: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل کوم کوی: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیم یا کالیچی آنتالیا: ۶۶٫۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند و دلفین آنتالیا: ۷۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۷۱٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است