search
menu

هتل Spor Hotel Ankara

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Spor Hotel Ankara
امکانات و خدمات عمومی هتل اسپور آنکارا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسپور آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Spor Hotel Ankara


هتل اسپور آنکارا، هتل ۲ ستاره کوچک و دنجی است که در منطقه «اولوس Ulus» آنکارا، پایتخت ترکیه واقع شده و امکانات رفاهی ساده اما مطلوب برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل از زمان تأسیس خود، ۱۴ سال تجربه هتلداری و پذیرایی از مهمانان دارد و همچنان در تلاش است تا اقامت خوش و به یادماندنی برای مهمانان خود تأمین نماید. موقعیت مکانی هتل نیز در مرکز شهر آنکارا قرار دارد و امکانان جابجایی در شهر و بازدید از جاهای دیدنی آنکارا را برای گردشگران آسان کرده است. رزرو هتل اسپور آنکارا به گردشگرانی پیشنهاد می‌شود که دوست دارند در سفر به جای اقامت در هتل لوکس، یک اقامتگاه مناسب و مقرون به صرفه انتخاب کنند و بیشتر روز خود را در بیرون و صرف گشت و گذار و بازدید از موزه های آنکارا، مراکز خرید آنکارا و ... کنند. آنکارا علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و کهن، پارک ها و گردشگاه های طبیعی نیز دارد. همچنین، مهمانان می‌توانند یک روز را به بازدید از دریاچه موگان آنکارا اختصاص دهند و همراه خانواده و دوستان به پیک‌نیک بروند. در این صورت، بیشتر اوقات مهمانان در بیرون از هتل سپری می‌شود و نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف بابت اقامت لوکس نیست. می‌توانند با پرداخت هزینه معقول اقامتی راحت تجربه کنند. مهمانان با رزرو هتل اسپور آنکارا تنها کافی است برای رفتن به جاهای مهم و دیدنی شهر چند دقیقه‌ای پیاده‌روی کنند. برای رفتن به سایر نقاط شهر نیز می‌توانند از انواع وسایل حمل و نقل عمومی که در نزدیکی شهر ایستگاه دارند، استفاده کنند. مهمانان در هرصورت و برای هر سؤال و درخواستی می‌توانند به کارکنان هتل مراجعه کرده و از آن‌ها راهنمایی بگیرند. کارکنان هتل Spor Hotel Ankara بسیار خوش‌برخورد و کاردان هستند و برای جلب رضایت مهمانان تلاش می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل اسپور آنکارا


در هتل اسپور آنکارا امکانات رفاهی متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آنکارا، سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل، واقع در همکف، دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، روزنامه، دستگاه واکس کفش، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به‌طور شبانه‌روزی در لابی هتل آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات اتو، خشک‌شویی، لباس‌شویی، فکس، فتوکپی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات کودکیاری، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. ضمناً، کارکنان هتل اسپور آنکارا به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و به‌راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند. مهمانانی که قصد سفر به آنکارا همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


هتل اسپور آنکارا برای مهمانان اتاق‌هایی با امکانات متنوع و باب سلیقه‌های متفاوت طراحی کرده است. تعداد واحدهای اقامتی این هتل ۴۵ اتاق و ۸۵ تخت است. دکوراسیون اتاق‌ها ساده است. چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از خیابان و شهر تشکیل می‌دهد. در طراحی اتاق‌ها از ترکیب رنگ‌های مناسب استفاده شده است. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها بی‌نظیر بوده و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. دیوار اتاق‌ها عایق صدا بوده و هیچ‌گونه صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. ضمناً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل و تخلیه اتاق‌ها در هتل اسپور آنکارا ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، قهوه/ چای‌ساز، مینی بار، میز تحریر، آباژور، تلفن، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل اسپور آنکارا همه‌روزه وعده صبحانه از ساعت ۷ الی ۱۰:۳۰ به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و شامل انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه است. دیگر وعده‌ها نیز به‌صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند. همچنین، بار نوشیدنی جات هتل انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعم و میان وعده‌ها را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل اسپور آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۴۰۰ متر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی آنکارا: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۳ کیلومتر
فاصله تا میدان کیزیل آی آنکارا: ۴٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است