search
menu

هتل Seven Deep Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Seven Deep Hotel Ankara
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سون دیپ آنکارا

درباره هتل Seven Deep Hotel Ankara


هتل سون دیپ آنکارا با قرار گرفتن در تقاطع خیابان تونالی هیلمی و کیزیلای که مرکز تجاری و اجتماعی شهر آنکارا به حساب می‌آیند و فاصله کمی با سفارت آمریکا دارد، از امتیاز خوبی برای جلب گردشگران شهر آنکارا برخوردار است. این هتل ۳ ستاره تنها ۸۰۰ متر با مجلس ملی کبیر ترکیه فاصله دارد و گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت می‌توانند با اقامت در این هتل Seven Deep Hotel Ankara از رستوران‌ داخل هتل و پارکینگ اختصاصی رایگان بهره‌مند شوند.

واحدهای اقامتی هتل


چیز جالب توجهی که در مورد هتل سون دیپ وجود دارد معماری مد روز و دکوراسیون بسیار شیکش است. اگر بگوییم اتاق‌های این هتل حال و هوای خانه را برایتان تداعی می‌کند، اغراق نکرده‌ایم. رنگ‌های به کار رفته در چیدمان اثاثیه اتاق‌ها و لابی آرامشی ناگفته را به مهمانان منتقل می‌کند. از این گذشته این اتاق‌ها دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و اینترنت رایگان هستند.

امکانات رفاهی هتل


گفتنی است که حمام‌های اتاق‌ها مجهز به شامپوهای رایگان، دمپایی و حوله تن‌پوش بوده و برخی از اتاق‌ها دارای بخش نشیمن هم هستند که می‌توانید دورهمی‌های کوچکی داشته باشید و یا روزنامه روزانه خود را مطالعه کنید و از مینی بار و چای‌تان لذت ببرید. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل seven deep hotel امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، انبار نگهداری چمدان، پاسخگویی ۲۴ ساعته، حمام سنتی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. همچنین امکان برق انداختن کفش‌هایتان در این هتل ممکن است.
کادر خوش‌اخلاق پذیرش هتل ankara seven deep hotel به صورت تمام وقت آماده خدمات‌رسانی و راهنمایی در اموری مثل کرایه خودرو و ترانسفر فرودگاهی هستند. ضمنا هتل از امکاناتی مثل اسپا، خدمات ماساژ، حمام عمومی، باشگاه و اتاق بخار بی‌بهره نبوده و به صورت رایگان این خدمات را در اختیار تک تک مهمانانش می‌گذارد. لازم به ذکر است ورود حیوانات به هتل ممنوع می‌باشد. فرودگاه اسن بوغا آنکارا نزدیکترین فرودگاه آنکارا به هتل است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سون دیپ آنکارا


فاصله هتل تا مرکز خرید کاروم: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان کارنفیل: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کورتولوس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آتاتورک: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تمدن آناتولی: ۳.۳ کیلومتر



با سفرمارکت دیگه لازم نیست برای خرید بلیط هواپیما آنکارا و یا رزرو هتل آنکارا در گوگل ساعت ها جستجو کنی زیرا در سفرمارکت تمامی آژانس های مسافرتی معتبر در یکجا نمایش داده می شود و شما به راحتی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما آنکارا و یا هتل سون دیپ آنکارا را رزرو نمایید.

علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است