search
menu

هتل Sahinbey Hotel Ankara

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sahinbey Hotel Ankara
امکانات و خدمات عمومی هتل شاهینبی آنکارا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شاهینبی آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sahinbey Hotel Ankara


هتل شاهینبی آنکارا، از هتل‌های ۲ ستاره خوب آنکارا، در منطقه «حصارپارک Hisarpark» است که موقعیت مکانی عالی و دسترسی بسیار آسان و سریع به جاذبه‌های مهم و اصلی شهر دارد. این هتل با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مقرون به صرفه، سعی در تأمین اقامت خوش و به یادماندنی برای مهمانان خود دارد. رزرو هتل شاهینبی آنکارا به گردشگرانی پیشنهاد می‌شود که قصد دارند با پرداخت هزینه معقول، از اقامت راحت و باب میل برخوردار شوند و به‌راحتی از جاهای دیدنی آنکارا بازدید کنند. در این هتل اتاق‌های ساده و مناسب با امکانات اساسی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. اکثر گردشگرانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند، از نحوه سرویس‌دهی و رفتار کارکنان احساس رضایت و خرسندی کرده‌اند. خدمات هتل با توجه به دوستاره بودن آن، کاملاً منطقی و قابل قبول هستند. مهمانان که بیشتر ساعات روز را مشغول گردش و بازدید از پارک ها و گردشگاه های طبیعی آنکارا، مراکز خرید، مساجد آنکارا و ... هستند، در پایان روز می‌توانند در اتاق‌های دنج و راحتشان در هتل شاهینبی آنکارا استراحت و رفع خستگی کنند. برای اطمینان از تصمیم‌گیری صحیح، می‌توانید شرایط هتل Sahinbey Hotel Ankara را مطالعه و آن‌ها را با بودجه سفر و سلیقه خود مقایسه نمایید.

امکانات و خدمات عمومی هتل شاهینبی آنکارا


در هتل شاهینبی آنکارا امکانات رفاهی متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آنکارا، سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل، واقع در همکف، دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به‌طور شبانه‌روزی در لابی هتل آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تبدیل ارز، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. ضمناً، کارکنان هتل شاهینبی آنکارا به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و به‌راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند. مهمانانی که قصد سفر به آنکارا همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی بدون دریافت هزینه اضافی، پذیرش می‌شوند.

اتاق های هتل


هتل شاهینبی آنکارا برای مهمانان اتاق‌هایی با امکانات متنوع و متناسب با سلیقه‌های متفاوت طراحی کرده است. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های سینگل، دبل و تریپل هستند. دکوراسیون اتاق‌ها ساده، زیبا و شیک هستند. ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده و اسباب و لوازم مطلوب و باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. ضمناً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل شاهینبی آنکارا ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۱:۳۰ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۸ صبح الی ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار، میز تحریر، آباژور، تلفن، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل شاهینبی آنکارا همه‌روزه وعده صبحانه به‌صورت بوفه‌ای در بام هتل مقابل چشم‌انداز زیبای شهر سرو می‌شود و شامل انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه است.

فاصله هتل شاهینبی آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی آنکارا: ۲۵۰ متر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۴۰۰ متر
فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا میدان کیزیل آی آنکارا: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۲٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است