search
menu

هتل Maltepe 2000 Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maltepe 2000 Hotel Ankara
امکانات عمومی هتل مال تپه ۲۰۰۰ آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مال تپه ۲۰۰۰ آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Maltepe 2000 Hotel Ankara


هتل مال تپه ۲۰۰۰ از هتل‌های معروف سه ستاره در شهر آنکارای ترکیه است. این هتل پنج طبقه در سال ۲۰۱۲ تأسیس گشته و در طی همین یک دهه فعالیت خود به شهرت زیادی در میان مسافران رسیده است. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز اداری و تجاری، مراکز خرید و جاهای دیدنی و تاریخی موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد که با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی خوش را تجربه می کنند. همچنین به دلیل نزدیکی ایستگاه مترو می‌توانید به اکثر نقاط شهر آنکارا دسترسی راحتی داشته باشید و اینکه برای رفتن به فرودگاه آنکارا می‌توانید از شاتل فرودگاهی هتل Maltepe 2000 Hotel Ankara بهره‌مند شوید و با پرداخت هزینه مربوطه می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز از این خدمات استفاده کنید. درواقع این هتل برای مسافرانی مناسب است که به‌قصد کار و گردش آنکارا را به‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. مرکز شهر آنکارا با ۱.۵کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده است و جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل مال تپه ۲۰۰۰ نیز عبارت‌اند از موزه لوکوموتیو بخار، موزه راه‌آهن، گالری هنری، مساجد دیدنی، موزه‌های آنکارا و غیره. علاوه بر موارد گفته‌شده، نزدیکی به ایستگاه‌های وسایل حمل‌ونقل عمومی جزو امتیازات این هتل به شمار می‌رود.

امکانات عمومی هتل مال تپه ۲۰۰۰ آنکارا


با ورود به هتل مال تپه ۲۰۰۰ پرسنل این مجموعه با خوش‌رویی از شما استقبال خواهند کرد و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی بی‌وقفه تلاش می‌کنند، بنابراین از لحظه ورود تا خروج به این هتل همانند منزل شخصی احساس راحتی خواهید کرد و برخورد کارکنان نیز همانند زمانی است که دوست قدیمی را بعد از مدت‌ها دیده باشید. پرسنل به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای فراهم کردن اقامتی راحت و به‌یادماندنی برای مسافران هستند. خدمات و امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل به‌قدری مناسب است که مسافران برای سفرهای بعدی ایشان اشتیاق به رزرو این هتل را دارند. برخی از امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط، امکانات رفاهی مناسب برای افراد ویلچری، پارکینگ اختصاصی برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. پرسنل در هتل Maltepe 2000 Hotel Ankara به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. همچنین برای مسافرانی که کودک خردسال دارند، در این هتل امکانات نگهداری از کودکان فراهم گردیده است. در لابی نیز می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات مربوط به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی، سالن زیبایی و آرایشی و محلی برای استعمال سیگار بهره‌مند شوید، زیرا در داخل اتاق‌ها و محوطه سیگار کشیدن ممنوع است. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. مرکز بیزینس این مجموعه نیز شامل اتاق جلسه است، بنابراین درصورتی‌که سفر به شهر آنکارا به خاطر کار و تجارت باشد، به‌راحتی می‌توانید جلسات خود را در این هتل برگزار کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در این هتل ۳۵ اتاق مجهز و راحت برای مسافران فراهم گردیده است. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق تریپل استاندارد، اتاق استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، اتاق دوبله یا توئین استاندارد و اتاق سینگل استاندارد و اتاق استاندارد با بالکن. از امکانات مشهور هتل Maltepe 2000 Hotel Ankara می‌توان به اینترنت وای فای رایگان و نظافت روزانه اتاق‌ها اشاره کرد، همچنین سایر خدمات ارائه‌شده عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای نشیمن، مینی بار. همه اتاق‌ها چشم‌انداز بی‌نظیری رو به شهر دارند و استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است. دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و مطمئنا اقامتی راحت را تجربه خواهید کرد. در داخل اتاق‌ها نیز حمام‌های اختصاصی دایر گردیده است و این حمام‌ها شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


هتل مال تپه ۲۰۰۰ دارای یک رستوران است و با اقامت در این هتل صبحانه سلف‌سرویس بی‌نظیری سرو می‌شود، همچنین می‌توانید وعده‌های غذایی‌تان را سفارش داده و در اتاقتان نوش جان کنید یا اینکه می‌توانید به چندین رستوران نزدیک به این هتل سرزده و انواع غذاهای ترکیه محلی و بین‌المللی را سفارش دهید.

فاصله هتل مال تپه ۲۰۰۰ آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آنیت کبیر: ۹۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید آنکا مال: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است