search
menu

هتل KonukEvim Mesrutiyet Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل KonukEvim Meşrutiyet Ankara
امکانات عمومی هتل کونوک اویم مشروطیت آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل کونوک اویم مشروطیت آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل KonukEvim Meşrutiyet Ankara


هتل کونوک اویم مشروطیت در جاده مشروطیت شهر آنکارا واقع‌شده است. این محل اقامت جزو هتل‌آپارتمان‌های این منطقه به شمار می‌رود و دارای سه ستاره است. به دلیل موقعیت قرارگیری خوب این هتل‌آپارتمان می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید در شهر آنکارا دسترسی آسانی داشته باشید. به‌عنوان‌مثال، این هتل‌آپارتمان تا قلعه آنکارا حدوداً ۳.۶ کیلومتر و تا آنیت کبیر نیز ۴.۴ کیلومتر فاصله دارد، بنابراین بازدید از این جاذبه‌های دیدنی به همه توریست‌ها و گردشگران توصیه می‌شود و بی‌شک با اقامت در هتل KonukEvim Meşrutiyet Ankara یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. همچنین در صورت سفر به آنکارا با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل می‌توانید از پارک‌ها و گردشگاه‌های طبیعی آنکارا، شهربازی واندرلند اوراسیا و مساجد دیدنی آنکارا بازدید کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه اسن بوغا آنکارا بوده که با ۲۵ کیلومتر فاصله از این هتل‌آپارتمان از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ و اتاق‌های خانواده اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کونوک اویم مشروطیت آنکارا


یکی از امکانات عمومی ارائه‌شده در داخل این هتل اینترنت وای فای رایگان است که در سراسر هتل کونوک اویم مشروطیت قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی نیز در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده که نیازی به رزرو قبلی ندارد اما برای استفاده باید به‌طور روزانه هزینه مجزا پرداخت کنید. پرسنل در هتل KonukEvim Meşrutiyet Ankara به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. علاوه بر موارد گفته‌شده و با توجه به قوانین رایج در این هتل‌آپارتمان اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای دسترسی به‌تمامی طبقات نیز آسانسور تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از آپارتمان سوپرییر شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی، استودیو شامل یک تخت خواب دونفره بزرگ و آپارتمان با بالکن شامل یک اتاق‌خواب و یک پذیرایی. توجه داشته باشید که در پذیرایی‌های واحدهای اقامتی یک کاناپه تخت شو قرار داده‌شده است و در داخل اتاق‌خواب‌ها نیز یک تخت خواب دونفره بزرگ قرار داده‌اند. واحدهای اقامتی موجود در داخل هتل KonukEvim Meşrutiyet Ankara چشم‌انداز زیبایی رو به شهر داشته و از روی بالکن می‌توانید این منظره زیبا را تماشا کنید. همچنین همه واحدها شامل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، ماشین لباسشویی، کتری برقی و آشپزخانه مجهز هستند، بدین‌جهت در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید طبق سلیقه خودتان در داخل آشپزخانه غذا بپزید. اما اگر قصد دارید در رستوران غذا میل کنید، با خیال راحت می‌توانید به اطراف این هتل رفته و از انواع رستوران و کافی‌شاپ‌ها بهره‌مند شوید. در هر یک از این رستوران‌ها می‌توانید به‌طور دلخواه انواع غذاها را سفارش داده و نوش جان کنید.
سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی عبارت‌اند از ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای. کف همه اتاق‌ها پارکت شده و دیوارها و پنجره‌ها نیز عایق صدا هستند. همچنین ورودی هر یک از واحدها برای عبور و مرور ویلچر مناسب است و طبقات بالایی نیز از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند اقامت در هتل KonukEvim Meşrutiyet Ankara همراه با آرامش خواهد بود. همچنین توجه داشته باشید که در داخل واحدهای اقامتی اجازه استعمال سیگار به مسافران سیگاری داده می‌شود.

فاصله هتل کونوک اویم مشروطیت آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاتورک آنیت کبیر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آستی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا قصر سفید: ۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است