search
menu

هتل Grand Sera Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Sera Hotel Ankara
امکانات عمومی هتل گرند سرا آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل گرند سرا آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Sera Hotel Ankara


هتل گرند سرا یکی از هتل‌های میان‌رده شهر آنکارای ترکیه است. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی داشته و در میان گردشگران و توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است تا حدی که در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند و در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. اکثر مسافران شهر آنکارا به دلیل سفرهای کاری یا تفریحی عازم این شهر می‌شوند که در هر حالت انتخاب این هتل برای اقامت از گزینه‌های عالی به شمار می‌رود. همچنین با اقامت در هتل Grand Sera Hotel Ankara می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، مراکز تفریحی و خرید و مراکز اداری دسترسی آسانی داشته باشید. از جاذبه‌های دیدنی مشهور در شهر آنکارا می‌توان به مساجد دیدنی، حمام رومی، آنیت کبیر، پارک‌ها و گردشگاه‌های طبیعی و چندین جای دیگر اشاره کرد. فرودگاه اسن بوغا تا این هتل حدوداً ۲۶ کیلومتر فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل هتل گرند سرا عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، روم سرویس و امکانات رفاهی مناسب برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند.

امکانات عمومی هتل گرند سرا آنکارا


در هنگام ورود به هتل گرند سرا با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند و از میهمانان استقبال می‌کنند. همچنین اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل قابل‌دسترس است. علاوه بر این‌ها خدماتی مانند اتوکشی در لابی این هتل ارائه می‌شود که باید بابت این کار هزینه مجزا پرداخت کنید. پارکینگ عمومی رایگان در محل نزدیک به هتل Grand Sera Hotel Ankara تعبیه‌شده است، برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. سایر امکانات ارائه‌شده در لابی هتل نیز عبارت‌اند از اتاق چمدان برای قرار دادن وسایل و بارهایتان و صرافی برای تبدیل ارز. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و واکس کفش با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی نیز می‌توانید به مرکز بیزینس در هتل مراجعه کنید. پرسنل بسیار کارآزموده بوده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. همه پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این شهر می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید و با رانندگی خودتان به‌تمامی جاهای دیدنی و مراکز خرید دسترسی داشته باشید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل گرند سرا آنکارا عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق سینگل استاندارد و اتاق خانواده. هر یک از اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، لوازم شست‌وشو و بالکن. دقت داشته باشید که کف همه اتاق‌ها فرش انداخته‌شده و در ورودی هر یک از اتاق‌ها نیز مسیر مناسب برای عبور و مرور ویلچرها تعبیه‌شده است، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، اقامتی همراه با آسایش را در هتل Grand Sera Hotel Ankara تجربه خواهند کرد. علاوه بر موارد گفته‌شده، تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، همین امر سبب گشته تا در هر طبقه که مایل باشید اتاق رزرو کنید. از مزیت‌های دیگر در داخل اتاق‌ها می‌توان به آزاد بودن استعمال سیگار اشاره کرد که افراد سیگاری با خیال راحت می‌توانند اتاق موردنظرشان را در این هتل رزرو کنند.
رستوران هتل
با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و رایگان میل کنید، اما برای وعده‌های ناهار و شام باید به رستوران‌های نزدیک هتل سر بزنید.

فاصله هتل گرند سرا آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک آنیت کبیر: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آستی: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است