search
menu

هتل Divan Cukurhan Ankara

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Divan Cukurhan Ankara
امکانات و خدمات عمومی هتل دیوان چوکورهان آنکارا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیوان چوکورهان آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Divan Cukurhan Ankara


هتل دیوان چوکورهان آنکارا، از هتل‌های سبک بوتیک‌هتل است که از نظر استانداردها به عنوان ۵ ستاره ارزیابی شده است. این هتل زیبا در منطقه قلعه تاریخی آنکارا، پایتخت کشور ترکیه جای گرفته است. معماری این هتل به سبک سنتی بوده و فضای داخلی و بیرونی‌اش حس و حال دل‌نشین و منحصر به فردی دارد. در این هتل امکانات رفاهی و خدمات متنوع برای مهمانان رفاهم گشته‌اند. هتل سعی دارد اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان تأمین نماید. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بوده و از بابت دسترسی داشتن به جاهای دیدنی آنکارا برای مهمانان بسیار مناسب است. مهمانان با رزرو این هتل به راحتی می‌توانند با طی مسافت‌های کوتاه به بازدید از جاهای دیدنی آنکارا بروند. از آنجایی که آنکارا پایتخت است، اکثر نهادهای دولتی، سفارت‌خانه‌های خارجی، دانشگاه‌های مهم و شرکت‌های تجاری را در خود جای داده است. جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و ... نیز به اهمیت شهر افزوده‌ آنکارا را به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل کرده‌اند. پیشنهاد می‌شود گردشگران در سفر به آنکارا از جاذبه‌هایی چون حمام رومی آنکارا، دریاچه موگان آنکارا، موزه های آنکارا، پارک‌ ها و گردشگاه های طبیعی آنکارا و ... بازدید کنند. در بهار و تابستان بازدید از شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا را از دست ندهید. روز پرهیجان و نشاطی در انتظارتان خواهد بود. پس از گشت و گذارهای طولانی در شهر، اقامت در هتل دیوان چوکورهان آنکارا و برخورداری از امکانات فراهم شده خستگی‌تان را کاملاً رفع می‌کند. کارکنان هتل Divan Cukurhan Ankara نیز بسیار زحمتکش و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل دیوان چوکورهان آنکارا


در هتل دیوان چوکورهان آنکارا امکانات رفاهی متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آنکارا، سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل، واقع در همکف، دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به‌طور شبانه روزی در لابی هتل آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، اتوپرس شلوار، فکس، فتوکپی،برگزاری میتینگ ها، خدمات بیدارباش، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات برای معلولین و روم سرویس به پذیرش مراجعه نمایند. ضمناً، کارکنان هتل دیوان چوکورهان آنکارا به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند. مهمانانی که قصد سفر به آنکارا همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش می‌شوند.

اتاق های هتل


هتل دیوان چوکورهان آنکارا برای مهمانان اتاق‌هایی با امکانات متنوع و باب سلیقه‌های متفاوت طراحی کرده است. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های سوپریور کینگ، دلوکس کینگ، سوئیت جونیور، سوئیت دوخوابه، رویال سوئیت تک خوابه، دبل یا توئین دلوکس و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها کلاسیک و در عین حال بسیار جذاب است. طراحی خاصی در چیدمان اتاق‌ها و تزئینات به کار گرفته شده و فضای دلنشین و آرامش بخش در اتاق‌ها حاکم است. هماهنگی اشیا و رنگ‌ها با یکدیگر از ویژگی‌های بارز و موردپسند اتاق‌ها به حساب می‌آید. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. دیوار اتاق‌ها عایق صدا بوده و هیچ‌گونه صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. نظافت و تمیزی اتاق‌ها بی‌نظیر بوده و خدمات خانه داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. ضمناً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تخلیه اتاق‌ها در هتل دیوان چوکورهان آنکارا ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، میز تحریر، آباژور، تلفن، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل دیوان چوکورهان آنکارا سه وعده غذای اصلی برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. وعده صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه است. دیگر وعده‌ها نیز به‌صورت منوی آلاکارته سرو شده و شامل غذاهای ترک، ایتالیایی و بین‌المللی هستند. مهمانان می‌توانند غذایشان را داخل رستوران و یا در فضای باز تراس نوش جان کنند. ضمناً، یک بار نوشیدنی جات در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل دیوان چوکورهان آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی آنکارا: ۱۰۰ متر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۲۵۰ متر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۸۰۰ متر
فاصله تا پارک حاجی بایرام آنکارا: ۸۵۰ متر
فاصله تا میدان کیزیل آی آنکارا: ۲ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۲٫۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است