search
menu

هتل Demonti Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Demonti Hotel Ankara
امکانات رفاهی هتل
گزینه های غذاخوری هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل دمونتی آنکارا

درباره هتل Demonti Hotel Ankara


هتل دمونتی آنکارا از هتل‌های ۴ ستاره آنکارا پایتخت ترکیه است. این هتل ۴ ستاره در منطقه کاواکلیدره قرار دارد و حدود ۱ کیلومتر با میدان کیزیلای و مرکز آنکارا فاصله دارد. همچنین در فاصله نه چندان دوری از سفارت آمریکا قرار دارد.

امکانات رفاهی هتل


هتل دمونتی دارای اتاق‌های شیک، امکانات مدرن، تراس دل‌باز و پارکینگ رایگان است. اتاق‌های هتل کاملا لوکس هستند و عایق صدا بودن آن‌ها جوی آرام را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت فراهم می‌کند. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، صندوق امانات، اینترنت رایگان و حمام خصوصی با لوازم جانبی اشاره کرد. همه واحدها دارای مینی‌بار هستند تا نیاز مهمانان به نوشیدنی به راحتی فراهم باشد. کارکنان هتل دمونتی آنکارا با مهربانی هرچه تمام برای برآورده کردن خواسته‌های مهمانان تلاش می‌کنند. خدمات اتاق و نظافت روزانه در این هتل رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی همچون اتو، خشک‌شویی و لباس‌شویی بهره‌مند شوید. برای رفاه بیشتر مسافران هتل دمونتی امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور،پاسخگویی ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی و صرافی فراهم کرده است.

گزینه های غذاخوری هتل


مهمانان در هتل Demonti Hotel Ankara روز خود را صبحانه سنتی ترکیه آغاز می‌کنند. برای ناهار و شام غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی نیز برای مهمانان ارائه می‌شود. البته با وجود رستوران‌های فراوانی که در نزدیکی هتل است انتخاب‌های دیگری نیز پیش روی مهمانان است. پس از صرف غذا می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را در محیط آرام بار صرف کرده و دمی بیاسایید.

موقعیت مکانی هتل


با رفتن به میدان کیزیلای می‌توانید به راحتی کل آنکارا را زیر پا گذاشته و از جاذبه‌های آنکارا، این شهر محبوب لذت ببرید. پس از گردش روزانه استراحت در تراس و حیاط زیبای هتل دمونتی آنکارا می‌تواند لحظات خوش‌آیندی برایتان باشد. استفاده از پارکینگ برای مهمانان رایگان است و فرودگاه بین‌المللی اسن باغا در ۲۵ کیلومتری هتل Demonti Hotel Ankara واقع شده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل دمونتی آنکارا


فاصله هتل تا خیابان کونور: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید کاروم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کورتولوس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آتاتورک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تمدن آناتولی: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است