search
menu

هتل Akman TZOB Otel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Ankara Akman TZOB Otel
امکانات هتل آکمان تزوب اوتل انکارا
خدمات هتل آکمان تزوب اوتل آنکارا
واحدهای اقامتی هتل آکمان تزوب اوتل آنکارا
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آکمان تزوب اوتل

درباره Ankara Akman TZOB Otel


هتل آکمان تزوب اوتل آنکارا یکی از هتل‌های فوق العاده زیبا در شهر آنکارا کشور ترکیه است که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای اقامت در این شهر باشد. امکانات و خدمات رفاهی موجود در این هتل گسترده و متنوع هستند و در مجموع می‌توان گفت که این هتل می‌تواند خدمات مناسبی را برای تجربه یک اقامت لوکس و ایده آل به مسافران شهر آنکارا هدیه دهد. قلعه آنکارا که یکی از بی‌نظیرترین اماکن گردشگری موجود شهر آنکارا است تنها ۷ کیلومتر از هتل آکمان فاصله دارد و از همین جهت دسترسی به آن برای مهمانان این هتل آسان است. هتل علاوه بر طراحی و دکوراسیون بسیار جذابی که دارد، دارای باغ و فضای سبز نیز است که مهمانان می‌توانند اوقات فراغت خوشی را در آن‌ها تجربه کنند. آنکارا پایتخت کشور ترکیه است و دومین شهر بزرگ در این کشور به شمار می‌رود. اکثر مراکز معروف تجاری و اداری کشور ترکیه در این شهر قرار دارند و علاوه بر آن جاذبه‌های گوناگونی نیز در شهر آنکارا وجود دارند که مسافران را برای سفر به آن ترغیب می‌کنند. دریاچه موگان آنکارا، موزه‌ های آنکارا، مساجد دیدنی آنکارا و… تنها بخشی از اماکن معروف و گردشگری این شهر به شمار می‌آیند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا در هتل Ankara Akman TZOB Otel اقامت داشته باشید و با سکونت در این مجموعه سفری زیبا و شگفت‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل آکمان تزوب اوتل انکارا


هتل اکمان تزوب اوتل آنکارا به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند بهترین سبک از هر امکاناتی را که شما مد نظر داشته باشید در اختیارتان قرار دهد و امکانات رفاهی موجود در این هتل به گونه‌ای است که به خوبی با یک هتل ۵ ستاره رقابت می‌کند. رستوران این هتل با طراحی جذاب و منحصر به فردی که دارد می‌تواند مجموعه جذاب و خیره‌ای کننده را به مسافران ارائه دهد و مهمانان می‌توانند علاوه بر صرف غذاهای خوش طعم و متنوع ترکی در این رستوران، از فضای بسیار زیبای آن نیز لذت ببرند. البته این طراحی زیبا تنها در رستوران خلاصه نشده است و می‌توان گفت که هر گوشه‌ای از این هتل زیبایی‌های مخصوص به خود را دارد. مرکز تناسب اندام هتل با تجهیزات متنوع، برنامه‌های ورزشی مختلف و مربی شخصی در اختیار مسافران قرار دارد. استخرهای سرپوشیده هتل در تمام فصول سال فعال هستند و استفاده از آن‌ها برای مهمانان ساکن در هتل رایگان است. علاوه بر آن هتل Ankara Akman TZOB Otel امکانات متنوع دیگری را نیز در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سونا، مرکز آب گرم و سلامتی، سالن کنفرانس و… اشاره کرد.

خدمات هتل آکمان تزوب اوتل آنکارا


پرسنل هتل آکمان تزوب اوتل آنکارا به زبان انگلیسی تسلط دارند و همین مسئله برقراری ارتباط را برای مهمانان راحت‌تر می‌کند. هتل دارای سالن آرامش و اسپا است که خدمات متنوعی را در جهت آرامش و رفاه مسافران به آنان ارائه می‌دهد. خشکشویی، سرویس اتو، لباسشویی و خانه داری از جمله خدمات نظافتی این هتل هستند که خیال مسافران را از هر جهت برای اقامت در این هتل آسوده می‌سازند. در این هتل امکانات ویژه مهمانان معلول وجود دارد و افرادی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در هتل اقامت داشته باشند. خدمات تبدیل ارز نیز در هتل فعال هستند و ارز مورد نیاز مهمانان را در محل برای آنان تامین می‌کنند. از دیگر خدمات موجود هتل Ankara Akman TZOB Otel می‌توان به خدمات دربان، نگهبانی ۲۴ ساعته، وعده‌های غذایی مخصوص کودکان، میان وعده‌های متنوع و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل آکمان تزوب اوتل آنکارا


اتاق‌های موجود در هتل آکمان تزوب اوتل آنکارا همگی دارای فضایی مناسب، تمیز و زیبا هستند که اقامت در آن‌ها می‌تواند احساس خوبی را به مسافران ارائه دهد. تمامی اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. برخی از اتاق‌ها دارای یک قسمت نشیمن هستند که مهمانان می‌توانند برای استراحت پس از یک روز شلوغ از آن بهره‌مند شوند. از دیگر امکانات موجود در این واحدها می‌توان به مینی بار، یخچال، تلویزیون، کتری برقی، صندوق امانات، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آکمان تزوب اوتل


فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا آنیت کبیر: ۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آنیت کبیر آتاتورک: ۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تمدن آناتولی: ۶.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه آنکارا: ۶.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج آتاکوله: ۹.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است