search
menu

هتل Xoria Deluxe Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Xoria Deluxe Alanya
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل زوریا دلوکس آلانیا

هتل Xoria Deluxe Alanya


هتل زوریا دلوکس آلانیا (به انگلیسی: Xoria Deluxe Alanya) همان‌گونه که از نام آن نیز مشخص است، اقامتگاهی لوکس و مجلل واقع در شهر تاریخی آلانیای ترکیه است که از امکانات رفاهی بی‌شماری برخوردار بوده و بعلت قرار گرفتن در شرف ساحل بسیار زیبای شهر دیدنی کوناکلی، به گزینه اقامتی اصلی گردشگرانی که بلیط هواپیما آنتالیا را برای اقامت در هتلی لوکس خریداری می‌کنند، مبدل گردیده است.

امکانات رفاهی هتل


زوریا دلوکس آلانیا هتلی ۵ ستاره است و این بدان معناست که از لحاظ امکانات رفاهی هیچ کم و کاستی ندارد. از استخر شنا گرفته تا ساحل خصوصی و مرکز اسپا و سلامت، هرچه برای اقامتی بیادماندنی و خوشایند در کشور ترکیه لازم است، در محوطه وسیع این هتل گنجانده شده است. گفتنی است که این هتل برای جلب رضایت خاطر کلیه میهمانان خود اقدام به ساخت دو استخر مجزای سرپوشیده و روباز کرده است تا رفاه و آسایش مطلق گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت در طول اقامت در این هتل فراهم گردد. وجود ساحلی خصوصی در محوطه هتل نه تنها به منظره اطراف هتل زیبایی بخشیده است، بلکه امکان انجام شنا و ورزش‌های مفرح ساحلی را در فضایی باز و خلوت برای میهمانان هتل فراهم آورده است. پارکینگ رایگان، اتاق نگهداری از بار و بنه، محوطه بازی کودکان، فضای سبز، آسانسور، کادوسرا، اتاق برگزاری اجلاس، حمام، سونا و سالن آرایش و زیبایی از دیگر امکاناتی است که در هتل زوریا دلوکس آلانیا در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند که باشگاه تناسب اندام مجهزی نیز در محوطه هتل تعبیه شده است تا هیچ عذر و بهانه‌ای برای عدم انجام فعالیت‌های ورزشی، حتی در طول تعطیلات نیز باقی نماند.

رستوران هتل


برای تامین نیاز خورد و خوراک میهمانان، رستوران باکیفیتی در هتل زوریا دلوکس آلانیا گنجانده شده که قادر است انواع و اقسام غذاهای لذیذ محلی ترکی و مدیترانه‌ای را در اسرع وقت برای میهمانان هتل مهیا سازد. وجود سرآشپزانی ماهر، کارکنانی خوش برخورد و کارآزموده، فضایی دلنشین و محیطی پاکیزه موجب گردیده که صرف غذا در رستوران هتل زوریا دلوکس آلانیا به لذتی زایدالوصف مبدل گردد.

خدمات هتل


همانند امکانات رفاهی هتل، خدمات ارائه شده توسط کارکنان هتل زوریا دلوکس آلانیا متعدد و متنوع است و گستره وسیعی از سرویس‌های رفاهی، از خدمات پرستاری از کودکان گرفته تا صرافی و پذیرش شبانه‌روزی را شامل می شود. خدماتی از قبیل: خانه داری روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، سرویس شاتل فرودگاهی و آرایش و زیبایی در تمام ساعات روز در صورت درخواست میهمانان صورت خواهد پذیرفت.

واحدهای اقامتی هتل


از مواردی که هتل زوریا دلوکس آلانیا را به اقامتگاهی محبوب میان گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت مبدل کرده است، طراحی و چیدمان جذاب واحدهای اقامتی هتل Xoria Deluxe Alanya است. استفاده از تجهیزاتی لوکس و شیک نظیر تلویزیون صفحه تخت ۵۰ اینچی، میز و صندلی، چای ساز و قهوه جوش، مبلمانی شیک، دراور و آباژور در تزئین واحدهای اقامتی دلباز این هتل موجب گردیده که حتی اقامتی طولانی در هتل زوریا دلوکس آلانیا نیز باعث کسالت میهمانان نگردد. وجود پنجره هایی وسیع با نمایی شگفت انگیز از ساحل تماشایی و مناظر طبیعی اطراف هتل باعث شده که اقامتگاه زوریا دلوکس آلانیا در فهرست برترین گزینه‌های اقامتی شهر کوناکلی، جایگاهی همیشگی را به خود اختصاص دهد.

موقعیت مکانی هتل


برای افرادی که اهل طبیعت‌گردی و گشت و گذار در اماکن طبیعی کوناکلی هستند، بی تردید هتل زوریا دلوکس آلانیا از برترین گزینه‌های اقامتی این منطقه است. اما برای آن دسته از افرادی که دوست دارند در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی آلانیا اقامت کنند، شاید گزینه‌های بهتری نیز وجود داشته باشد. با وجود اینکه این هتل در دل طبیعت شهر کوناکلی واقع شده است، اما با برخی از اماکن دیدنی ترکیه نظیر موزه و لونا پارک آلانیا فاصله نسبتا زیادی دارد. البته به لطف قرار گرفتن ایستگاه اتوبوس در نزدیکی هتل، دسترسی به این مکان با هزینه نه چندان زیادی امکان‌پذیر گشته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل زوریا دلوکس آلانیا


فاصله هتل تا لونا پارک آلانیا: ۱۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آلانیا: ۱۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه آلانیا: ۱۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا برج احمر آلانیا: ۱۵.۸ کیلومتر<


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است