search
menu

مراکز خرید آلانیا

[ پنهان کردن ]
مراکز خرید آلانیا ؛ از سنتی تا تازه‌تاسیس
آنالوم سنتروم آلانیا
بلوار آتاترک
مترو
سالن جواهرات سیفلار آلانیا
کلوب باران آلانیا
میسون آلانیا
بازار اصلی شهر آلانیا
مگامال
کوناکلی تایم سنتر آلانیا
پاساژ آلانیا
مراکز خرید آلانیا بخشی از جاذبه های گردشگری آلانیا شهر ساحلی ترکیه هستند. آلانیا از جمله شهرهای ترکیه است که گردشگران زیادی را میزبانی می‌کند. بازدید از مراکز خرید آلانیا حتما دربرنامه سفر گردشگران و به ویژه ما ایرانیان قرار دارد. در این نوشته با ۱۰ مورد از مراکز خرید آلانیا که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند آشنا می‌شویم:

مراکز خرید آلانیا ؛ از سنتی تا تازه‌تاسیس


آلانیا هم مانند بیشتری شهرهای بزرگ ترکیه، شهری تاریخی است که پس از صنعتی‌شدن این کشور، شروع به رشد اقتصادی فزاینده کرد. مراکز خرید آلانیا هم به همین‌ترتیب ترکیبی هستند از بازارهای قدیمی و سنتی و مراکز فروش و مال‌های مدرن و نوساز.

آنالوم سنتروم آلانیا


بزرگترین و شلوغ‌ترین مرکز خرید آلانیا، مرکز خرید آنالوم سنتروم است. مرکز خرید Alanum Centrum صدها فروشگاه عرضه لباس را در خود جای داده است. شما می‌توانید از این فروشگاه کفش، لباس و هر هدیه‌ای برای خانواده‌تان تهیه کنید. چون مالکیت این فروشگاه دولتی است، قیمت‌ کالاها در آن از نرخ بازار پایین‌تر است. در فروشگاه آنالوم سنتروم می‌توانید انواع مغازه‌هایی را بیابید که محصولات ابریشمی و چرمی تولید کشور ترکیه را عرضه می‌کنند.
مراکز خرید آلانیا

بلوار آتاترک


مهمترین مرکز فروش بخش پرتردد شهر، بلوار آتاترک است. شما در این خیابان، چندین فروشگاه و مغازه با محصولات خاص پیدا می‌کنید. گردشگران این خیابان را به خاطر تنوع فروشگاه‌های لباسش می‌شناسند. مغازه‌های این خیابان گاهی همه کالاهایشان را با تخفیف یا قیمتی ثابت عرضه می‌کنند. مغازه‌هایی که محصولات بومی و محلی را عرضه می‌کنند ظاهر و طراحی ساده‌ای دارند و تمرکزشان روی عرضه لباس‌های با کیفیت است.

مترو


مرکز خرید مترو، با کالاهای متنوع و باکیفیتش در بین عموم مردم محبوب است. در مغازه‌های این مرکز خرید آلانیا، می‌توانید انواع پوشاک، جواهرات، عطر و سوغاتی را پیدا کنید.

سالن جواهرات سیفلار آلانیا


آلانیا به فروشگاه‌های جواهراتش مشهور است. یکی از مشهورترین آنها سالن جواهرات سیفلار است. مشتریان Sifalar Jewelery بهترین جواهرات از جنس طلا و نقره را تهیه می‌کنند. شما جواهرات مورد نظر خود را می‌توانید با سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی تهیه کنید. قیمت‌ها بسیار متنوع هستند و هر کسی می‌تواند جواهرات مورد نظرش را پیدا کند.
مراکز خرید آلانیا

کلوب باران آلانیا


آنهایی که به دنبال کالای چرمی با کیفیت هستند، باید به فروشگاه کلوب باران در مرکز خیابان خرید آلانیا سر بزنند. باران در میان مراکز خرید آلانیا، محصولات کارگاهی و تولیدی عالی دارد. اگر Baran Club کالای مورد نظر شما را نداشت، می‌توانید سفارش بدهید تا برای شما آن را بدوزند. در هر موقع از سال، کت‌های چرم، کت‌های پوست گوسفند، کفش‌های چرم اصل، کیف و کمربند و ... در این فروشگاه عرضه می‌شود.

میسون آلانیا


یکی از مراکز خرید آلانیا که سبک و سیاقی متفاوت دارند، میسون آلانیا است که گردشگران در آن به دنبال سوغاتی‌های خاص و ویژه می‌گردند. برای نمونه شما می‌توانید یک ست جواهر از جنس نقره یا دیگر فلزات گرانبها تهیه کنید. جواهرات ساخته شده در فروشگاه Maison Alanya محصول کارگاه‌های محلی هستند و قیمت‌های مناسبی دارند.

بازار اصلی شهر آلانیا


برای بسیاری از گردشگران، بازار اصلی شهر آلانیا، محبوب‌ترین بازار از میان مراکز خرید آلانیا می‌دانند. تصورش سخت است که شما کالایی را بخواهید و در این بازار آن را پیدا نکنید. در این بازار همه چیز از ادویه و شیرینی محلی تا صنایع دستی پیدا می‌شود. شما همچنین می‌توانید لباس‌هایی از جنس جین با قیمت عالی و صنایع دستی لوکس دست‌باف و ابریشمی را در مرکز خرید آلانیا تهیه کنید. همچنین مغازه‌هایی هست که لباس‌های چرم اصلی و محصولات لوکس می‌فروشد. ممکن است در برخی مغازه‌ها قیمت‌ها کمی بالا باشد، اما چانه‌زدن بهترین راه حل است!
مراکز خرید آلانیا

مگامال


فروشگاه Megamall AVM در میانه راه آنتالیا و آلانیا قرار گرفته است و در بین مراکز خرید آلانیا، فروشگاه نسبتا تازه تاسیسی است. مگامال آلانیا در همین زمان کوتاه توانسته برندهای مشهور جهان و ترکیه را عرضه کرده و نظر گردشگران را به سمت خود جلب کند.

کوناکلی تایم سنتر آلانیا


مرکز خرید KonaklI Time Center آلانیا در محله کوناکلی قرار گرفته و برندهای مطرحی مثل وایکیکی را عرضه می‌کند و مشتریان از شعبه این برند پوشاک حاضر در آن بیش از هر چیز رضایت دارند. جای پارک کافی، فضای مطبوع و تمیزی هم در این مرکز خرید آلانیا در اختیار شماست.

پاساژ آلانیا


مرکز خرید Passage که در بلوار آتاترک قرار دارد، ویژه کسانی است که قصد چانه‌زدن ندارند! قیمت‌ها در این مرکز فروش ثابت است و نیازی به چانه‌زدن ندارد و بسیاری از گردشگران به دلیل همین مشخص بودن قیمت کالاها، طرفدار آن هستند.



فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است