search
menu

هتل Maya World Beach Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Maya World Beach Alanya
امکانات و خدمات هتل مایا ورد بیچ آلانیا
واحدهای اقامتی هتل مایا ورد بیچ آلانیا
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مایا ورد بیچ آلانیا

درباره Maya World Beach Alanya


هتل مایا ورد بیچ آلانیا یکی از هتل‌های فوق العاده جذاب شهر آلانیا است که بدون شک اقامت در آن شما را شگفت زده خواهد کرد. این هتل تمام امکانات و خدمات رفاهی مورد نیاز مهمانان را در بالاترین سطح ممکن به مسافران عرضه می‌کند و فضای مطبوع و بسیار جذابی که دارد سبب می‌شود مهمانان احساس بسیار خوبی را در زمان اقامت در این هتل تجربه کنند. وجود باغ و فضاهای سبز متفاوت در هتل یکی از صدها نقاط قوت آن است که می‌تواند محیطی فرح بخش و با نشاط را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار دهد. هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و امکان دسترسی به سواحل جذاب دریای مدیترانه را نیز به راحتی برای مهمانان فراهم می‌کند. واحدهای اقامتی این هتل نیز دارای بالکن رو به سمت دریا هستند و منظره بسیار زیبایی را پیشکش نگاه ساکنان خود می‌کنند. لازم به ذکر است که اگر شما نیز به فکر سفری متفاوت و خاطره‌انگیز به شهر آلانیا هستید، تنها کافی است که با تهیه بلیط هواپیما خارجیبه این شهر زیبا سفر کنید و با سکونت در هتل Maya World Beach Alanya اقامتی بسیار دوست داشتنی را در این شهر تجربه کنید. بازدید از جاهای دیدنی آلانیا و مراکز خرید آلانیا را از دست ندهید.

امکانات و خدمات هتل مایا ورد بیچ آلانیا


فضای لوکس و مدرن هتل مایا ورد بیچ آلانیا با طراحی ویژه و خاصی که دارد می‌تواند هر سلیقه‌ای را از خود خشنود سازد. همه چیز در این هتل ایده آل است و سبب می‌شود که مهمانان لحظات بسیار زیبایی را در زمان اقامت در هتل تجربه کنند. هتل دارای یک منطقه ساحلی خصوصی بزرگ است که با امکاناتی مانند صندلی‌های آفتابگیر ساحلی مجهز شده و زمینه را برای یک استرحت دلچسب در سواحل زیبای دریای مدیترانه، برای مهمانان فراهم می‌کند. تنوع غذاهایی که در رستوارن این هتل به مسافران ارائه می‌شود و طعم لذیذ و دل‌انگیز آن‌ها بدون شک می‌تواند لذت حضور در هتل را برای مهمانان چندین برابر کند. امکاناتی مانند سونا، اتاق بخار و مرکز آب گرم و سلامتی، برای رفاه بیشتر مسافران در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرند.
استخر‌های سرباز در محوطه هتل گزینه خوبی برای گذراندن اوقات فراغت هستند و مجهز بودن این استخرها به سرسره‌های آبی، برای مهمانان و علی الخصوص کودکان بسیار جذاب خواهد بود. هتل دارای امکاناتی مانند باشگاه مخصوص کودکان، زمین بازی بچه‌ها و وسایل بازی در فضای باز است که سبب می‌شود فرزندان خردسال مهمانان نیز از اقامت در این هتل راضی و خشنود باشند. سرگرمی‌های متنوع و جذابی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به مهمانی‌های شبانه و اجرای موسیقی زنده اشاره کرد. سالن استراحت و اسپا در این هتل انواع ماساژهای تخصصی را به مسافران ارائه می‌دهد و آرامش و راحتی بیشتر را در طول سفر به مهمانان هدیه می‌کند. هتل دارای خدمات نگهداری از کودکان است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا بدون نگرانی از بابت فرزندان خود به گشت و گذار و خرید در شهر زیبای آلانیا بپردازند. امکانات و خدمات بسیار گسترده دیگری نیز در هتل Maya World Beach Alanya وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به فعالیت‌هایی مانند دارت، ایروبیک و تنیس روی میز، سرگرمی‌های عصرانه، خدمات دربان، انبار چمدان، کرایه خودرو، سرویس اتاق، اتاق‌های عایق صدا و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل مایا ورد بیچ آلانیا


واحدهای اقامتی ههتل مایا ورد بیچ آلانیا زیبا و مدرن هستند و امکانات رفاهی خوبی را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. بالکن این واحدها رو به دریای مدیترانه است و منظره بسیار زیبایی که از این بالکن‌ها قابل مشاهده است لذت اقامت را برای مسافران چندین برابر می‌کند. امکانات موجود در این واحدها متنوع هستند و از جمله آن‌ها می‌توان به مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلفن و… اشاره کرد. برخی از این واحدها عایق صدا نیز هستند که می‌توانند اقامت راحت‌تر و با آرامش بیشتری را برای مهمانان فراهم کنند. علاوه بر آن سیگار کشیدن نیز در واحدهای اقامتی هتل Maya World Beach Alanya ممنوع است و از همین جهت مسافرانی که به دود سیگار حساس هستند به راحتی می‌توانند در این واحدها اقامت داشته باشند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مایا ورد بیچ آلانیا


فاصله هتل تا ساحل اوکورکالار: ۴۰ متر
فاصله هتل تا ساحل اینککوم: ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل عمومی کیزیلوت: ۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل عمومی آوسالار: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل تا رودخانه ماناوگات: ۳۰ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است