search
menu

هتل Way Hotel Pattaya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Way Hotel Pattaya
اتاق‌های هتل وی پاتایا
رستوران هتل وی پاتایا
امکانات ورزشی و تفریحی هتل وی پاتایا
چند نکته درباره هتل وی پاتایا
اماکن نزدیک به هتل وی پاتایا

درباره هتل Way Hotel Pattaya


هتل وی پاتایا از هتل‌های ۵ ستاره شهر پاتایا است. هتلی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز که رویاهای تمامی مهمانان خود را به واقعیت تبدیل کرده و لحظاتی سرشار از لذت و شادی برای آنها به ارمغان می‌آورد. اگر خیال خرید آنلاین بلیط هواپیما پاتایا را در سر می‌پرورانید، پیشنهاد دوستانه ما به شما این است که حتما اطلاعات کافی در مورد Way Hotel را به دست آورید و یکی از اتاق‌های این اقامتگاه حیرت انگیز را برای خودتان رزرو کنید.

اتاق‌های هتل وی پاتایا


با چشم اندازی به سمت شهر و دریا، اتاق‌های هتل وی پاتایا به نقطه‌ای برای آرامش و آسایش مهمانان این اقامتگاه تبدیل شده‌اند. این اتاق‌ها به خاطر داشتن امکاناتی از قبیل سرویس اینترنت بی سیم رایگان، پنجره‌های تمام قد از کف تا سقف، دستگاه پخش دی وی دی، وان و تلویزیون صفحه تخت طرفداران پر و پا قرصی دارند. نکته جالب در مورد اتاق‌های هتل Way Hotel Pattaya دکوراسیون مدرن این اتاق‌هاست که در همان نگاه اول مهمانان خود را مبهوت تماشای خویش می‌سازند.

رستوران هتل وی پاتایا


اگر هتل وی پاتایا را برای اقامت خودتان در این شهر انتخاب کرده‌اید، مطمئن باشید که فرد بسیار خوش شانسی هستید. زیرا در این هتل، رستورانی پیش روی شما قرار خواهد گرفت که بی همتاست. این رستوران با غذاهای بین المللی خودش در وعده‌های ناهار و شام لذت مسافرت و اوقات فراغت را برایتان چندین برابر خواهد کرد. ضمنا، فضای رستوران نیز بسیار دلنشین بوده و باعث می‌شود که مهمانان در محیطی دوست داشتنی غذای خود را میل کنند.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل وی پاتایا


پاتایا شهر نشاط و شادابی است. همین که شما بلیط هواپیما پاتایا را برای اوقات فراغت خودتان انتخاب کرده‌اید یعنی عاشق تفریح، ورزش و شادابی هستید. پس خبر خوب برایتان این است که هتل وی پاتایا کلاس‌های فیتنس با مربیانی حرفه‌ای برگزار می‌کند. واقعا شگفت انگیز است اینکه شما همزمان با مسافرت خودتان بتوانید در چنین کلاس‌هایی شرکت کنید و نکات جالبی یاد بگیرید. از طرفی دیگر، این هتل مجهز به ۲ استخر روباز نیز هست که برای شنا و آبتنی در فصل گرم تابستان بسیار ایده آل هستند.

چند نکته درباره هتل وی پاتایا


هتل وی پاتایا دارای تراس آفتاب بسیار دلگشایی است که در ساعات بیکاری می‌تواند محل مناسبی برای تمدد اعصاب شما باشد. این هتل به هیچ وجه اجازه ورود حیوانات داخلی را نمی‌دهد. بنابراین مهمانانی که قصد سفر با حیوان خود را دارند باید به فکر هتل دیگری باشند. استفاده از پارکینگ امن هتل وی پاتایا به صورت آزاد برای مهمانان این هتل امکان پذیر است. بخش پذیرش هتل با کارکنانی که مسلط به زبان‌های انگلیسی و تایلندی هستند، به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما بوده و راهنمایی‌های مفیدی در اختیارتان قرار خواهد داد. لازم به ذکر است که سرویس‌هایی نظیر نظافت، شستشو و اتوی لباس و تبدیل ارز توسط کارکنان بخش‌های مختلف هتل وی پاتایا ارائه می‌شوند.
شما می‌توانید از دستگاه عابر بانک هتل وی پاتایا نهایت استفاده را ببرید. همچنین اتاق چمدان این هتل نیز همواره در اختیارتان خواهد بود. چنانچه نیازمند صندوق امانات بودید می‌توانید به راحتی آن را از کارکنان اقامتگاه درخواست کنید. لازم به ذکر است که این هتل توسط گارد نگهبانی به صورت ۲۴ ساعته محافظت می‌شود. همچنین بهتر است بدانید که سیستم اطفاء حریق آن بسیار مدرن است. هتل وی پاتایا دارای آسانسور، اتاق سیگار، روم سرویس، اتاق جلسه و دستگاه فکس و فتوکپی نیز هست که هر یک در موقع لزوم می‌تواند برای شما کارساز باشد. ضمنا، از فروشگاه این هتل می‌توان انواع کادوها و سایر لوازم مهم را به راحتی تهیه کرد.

اماکن نزدیک به هتل وی پاتایا


فاصله هتل وی پاتایا تا پناهگاه حقیقت: ۵۰۰ متر
فاصله تا نمایشگاه هنر باتل: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز اسپا هیتلند: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر تیفانی شو: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا گالری آرت این پارادایس: ۲٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است