search
menu

هتل Siam Bayshore Resort Pattaya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Siam Bayshore Resort Pattaya
اتاق‌های هتل سیام بی شور پاتایا
رستوران هتل سیام بی شور پاتایا
امکانات تفریحی و ورزشی هتل سیام بی شور
سایر امکانات و سرویس‌های هتل سیام بی شور پاتایا
اماکن نزدیک به هتل سیام بی شور پاتایا

درباره هتل Siam Bayshore Resort Pattaya


هتل سیام بی شور پاتایا از هتل‌های ۵ ستاره شهر پاتایا است که با خدمات و امکانات بی نظیر خودش، شما را با روح مهمان نوازی در این شهر آشنا خواهد کرد. به هر سایت و وبلاگی که درباره هتل‌ها تحقیق می‌کند مراجعه فرمایید، خواهید دید که همه مهمانان قبلی این اقامتگاه با شور و حرارت خاصی از آن تعریف می‌کنند. دلیلش بسیار ساده است. فضای رویایی Siam Bayshore Resort Pattaya در کنار امکانات منحصر به فرد این اقامتگاه، شرایط بسیار خوبی پدید آورده و بدین ترتیب، اکثر افرادی که در صدد خرید بلیط هواپیما پاتایا هستند، این هتل را برای اقامت خود برمی‌گزینند.

اتاق‌های هتل سیام بی شور پاتایا


هر چند که اتاق‌های هتل سیام بی شور پاتایا با امکانات بسیار خوبی همچون تلویزیون، قهوه ساز، چای ساز، مینی بار و حمام اختصاصی همراه با وان و سشوار تجهیز شده‌اند، اما تردیدی نیست که نقطه قوت تمامی این اتاق‌ها، دکوراسیون شیک و چشم نواز آنهاست. دکوراسیونی که حاصل به کارگیری هنر طراحان و معماران برجسته تایلندی بوده و با استفاده از انواع چوب‌ها به زیباترین شکل ممکن در آمده است. جالب است بدانید که هتل سیام بی شور پاتایا همه روزه، صبحانه لذیذی به این اتاق‌ها سرو کرده و لحظات خاطره انگیزی در همان ساعات ابتدایی روز برای مهمانانش رقم می‌زند.

رستوران هتل سیام بی شور پاتایا


از اتاق‌های هتل سیام بی شور پاتایا که بیرون بیاییم، با ۲ عدد رستوران منحصر به فرد این اقامتگاه ۵ ستاره آشنا می‌شویم. رستوران‌هایی که یکی از آنها در هر سه وعده آماده ارائه خدمات خود بوده و غذاهای خوشمزه‌ای برای مهمانان سرو می‌کند. دیگری نیز صرفا برای وعده شام درهای خود را بر روی مهمانان باز می‌کند و در این وعده، غذاهای دریایی، آسیایی و بین المللی بی نظیری را به بهترین شکل طبخ و سرو می‌نماید.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل سیام بی شور


سلامت جسمی و روحی شما برای هتل سیام بی شور پاتایا اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل، این اقامتگاه سالن ورزشی بسیار مدرنی را تدارک دیده تا هیچ یک از مهمانانش در طول سفر از برنامه ورزشی خود عقب نمانند. علاوه بر این سالن، هتل سیام بی شور پاتایا دارای ۲ عدد استخر به صورت سرپوشیده و روباز نیز هست که مکان ایده آلی برای شنا و آبتنی به حساب می‌آیند. استفاده از سرسره‌های تعبیه شده در این استخرها باعث خواهد شد که شما و فرزندان کوچکتان از تک تک لحظات خود لذت ببرید. لازم به ذکر است که این هتل مرکز اسپا خود را نیز چند وقتی است که به راه انداخته و خدمات منحصر به فردی در این مرکز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از سرویس ماساژ هتل سیام بی شور پاتایا هم برای رفع تمامی خستگی‌های بدنی و گرفتگی‌های عضلانی خودتان استفاده کنید.

سایر امکانات و سرویس‌های هتل سیام بی شور پاتایا


شمردن تک تک امکانات هتل سیام بی شور پاتایا امری محال به نظر می‌رسد. زیرا تعداد این امکانات بسیار زیاد است. اما با نگاهی اجمالی به هتل Siam Bayshore Resort Pattaya می‌توان شاهد باغی سرسبز همراه با صندلی‌های راحتی، تراس دلباز، پارکینگ رایگان و صرافی به عنوان ۴ مکان اصلی در جلب رضایت مهمانان بود. همچنین سرویس‌هایی نظیر نظافت روزانه، شستشو و اتوی لباس، آسانسور، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و نگهداری از کودکان نیز در بهترین سطح کیفی تقدیم مهمانان هتل سیام بی شور پاتایا می‌شوند. ناگفته نماند که مهمانان هتل سیام بی شور پاتایا فرصت خرید سوغاتی و یادگاری‌های دوست داشتنی از کادوفروشی این اقامتگاه را نیز در اختیار دارند.

اماکن نزدیک به هتل سیام بی شور پاتایا


فاصله تا پیست ایزی کارت: ۲۰۰ متر
فاصله تا کشتی هوآ هین: ۵۰۰ متر
فاصله تا تپه پاتایا: ۵۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید رویال گاردن: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز شیرجه زنی سیفاری: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر تیفانی شو: ۳٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است