search
menu

هتل Garden Sea View Resort Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Garden Sea View Resort Pattaya
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل گاردن سی ویو ریزورت
امکانات اتاق های هتل
رستوران و کافی شاپ هتل
امکانات ورزشی و تفریحی هتل گاردن سی ویو ریزورت
امکانات مخصوص کودکان
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گاردن سی ویو ریزورت

درباره هتل Garden Sea View Resort Pattaya


هتل ۴ ستاره گاردن سی ویو ریزورت در ساحل پاتایا در کشور تایلند واقع شده است. این هتل با ۳۷۴ اتاق در موقعیت مکانی عالی و نزدیک به ساحل قرار گرفته است، به طوری که دارای ساحل اختصاصی است. همچنین با پرسنل مهمان نواز و مجرب اقامت خوشی خواهید داشت. این هتل با نظافت خوب و اتاق های بزرگ و جادار در خدمت مسافران از سرتاسر دنیاست که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما در سفرشان این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. هتل گاردن سی ویو ریزورت امکانات برقراری کنفرانس و قرار ملاقات دارد. با اینکه فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi یک ساعت و نیم است اما با شاتل فرودگاهی دیگر نگران مسافت نباشید. در رستوران هتل نیز می توانید انواع غذاهای بین المللی سرو کنید. همچنین نگران پول خود نباشید زیرا در این هتل خدمات تبدیل ارز وجود دارد و در همه اتاق ها نیز گاوصندوق موجود است. پارکینگ این هتل نیز به صورت رایگان در خدمت مسافران است و بدون نیاز به رزرو قبلی و جای مطمئنی است.

امکانات عمومی هتل


هتل GARDEN SEA VIEW RESORT در جزیره NAKLUA و در نزدیکی خیابان PATTAYA NORTH قرار گرفته است. این هتل ساحلی دارای ساحل شنی اختصاصی در روبروی هتل است. هتل گاردن سی ویو ریزورت شامل امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، تلویزیون و مینی بار و پارکینگ است. امکانات ورزشی و تفریحی در این هتل نیز می توان به استخر روباز اشاره کرد. خدمات اینترنت هم به صورت رایگان ارائه می شود. این هتل پذیرش حیوانات خانگی را ندارد و شامل خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان است. اما خدمات اتو، خشکشویی و لباسشویی با هزینه اضافی انجام می گیرد. این هتل شامل مرکز تجارت و جلسه کاری با هزینه اضافی است. از لحاظ امنیت دارای آژیر هشدار دهنده آتش سوزی، سیگار و دزدگیر با امنیت ۲۴ ساعته است. خدمات شاتل فرودگاهی نیز رایگان انجام می گیرد و به دلیل تهویه اتاق ها مکانی برای افراد سیگاری به دور از اتاق ها در نظر گرفته شده است. در هتل Garden Sea View Resort Pattaya برای افراد ناتوان جسمی نیز خدماتی ارائه می شود. هتل گاردن سی ویو ریزورت شامل مکانی برای ریلکس کردن و اسپا، سالن های زیبایی با خدمات مو، خدمات ناخن، خدمات ماساژ و پاکسازی است.

اتاق های هتل گاردن سی ویو ریزورت


هتل گاردن سی ویو ریزورت ۳۷۴ اتاق با سبکی مدرن است که همگی با ظرافت خاصی چیده شده اند.
انواع اتاق های این هتل عبارتند از: ۱۲۴ اتاق سوپریور،۱۸۴ اتاق BAY WINGS،۱۶۵اتاق دلوکس، ۶۴ اتاق CHALET BUNGALOW، ۲۰ ویلا، ۱۲ اتاق MINISUITES، ۴ رویال سوئیت، ۱ جونیور سوئیت است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل شامل سیستم تهویه هوا، بالکن و حمام همراه با وان هستند. همچنین این هتل دارای یک استخر، میز تور و اتاق همایش است. پذیرش هتل نیز ۲۴ ساعته در خدمت شما است. در اتاق های این هتل تلویزیون کابلی، مینی بار و گاو صندوق وجود دارد و چشم اندازی رو به دریا دارند. اکثر اتاق ها بالکن اختصاصی دارند و شامل امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون، رادیو، مینی بار، اینترنت، تلفن مستقیم، حمام اختصاصی و صندوق امانات است. در همه اتاق ها خدمات روزنامه با هزینه اضافی وجود دارد. کادر این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند.

رستوران و کافی شاپ هتل


هتل گاردن سی ویو ریزورت دارای دو رستوران به نام های رستوران CHEUNG PHA و رستوران SEA HOUSEاست که در این رستوران ها می‌توانید غذاهای محلی و دریایی و بین المللی میل کنید. همچنین شامل چند کافه به نام های کافه SIP، کافی شاپ SEA VIEW، کافه THE CASCADEاست. در این کافه ها نیز می‌توانید از نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرید. در هتل گاردن سی ویو ریزورت می توانید میوه و نوشیدنی های الکلی و غیرالکی را با پرداخت اضافی تهیه کنید.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل گاردن سی ویو ریزورت


این هتل شامل والیبال ساحلی، جت اسکی، تنیس روی میز، پارک پیاده روی، تناسب اندام، سالن زیبایی و استخر شنای روباز است. همچنین در نزدیکی هتل نیز می‌توانید موتور کرایه کنید و از موتورسواری در شهر لذت ببرید. از امکانات مشهور ورزشی در هتل گاردن سی ویو ریزورت می توان به دو استخر شنا، ساحل شنی اشاره کرد. در فضای بیرونی هتل گاردن سی ویو ریزورت نیز امکان پیک نیک، صندلی آفتاب، چترهای ساحلی، ساحل اختصاصی، تراس و باغ وجود دارد. باربیکیو نیز با هزینه اضافی امکانپذیر است.

امکانات مخصوص کودکان


در این هتل نگران کودکان خود نباشید زیرا محل هایی سربسته برای بازی کودکان و استخری برای کودکان در نظر گرفته شده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گاردن سی ویو ریزورت


فاصله هتل گاردن سی ویو ریزورت تا معبد حقیقت: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل گاردن سی ویو ریزورت تا معبد بانگ لامونگ: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله هتل گاردن سی ویو ریزورت تا دریاچه نقره ای: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله هتل گاردن سی ویو ریزورت تا موزه مینی سیام: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله هتل گاردن سی ویو ریزورت تا باغ وحش ببرها: ۶٫۲ کیلومتر
فاصله هتل گاردن سی ویو ریزورت تا معبد بودای بزرگ: ۸٫۵ کیلومتر
فاصله هتل گاردن سی ویو ریزورت تا باغ نانگ نوچ: ۲۸٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است