search
menu

هتل Boutique City And Grand Day Hotel Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Boutique City And Grand Day Hotel Pattaya
امکانات هتل بوتیک سیتی اند گرند دی پاتایا
اتاق های هتل بوتیک سیتی پاتایا
امکانات رفاهی هتل بوتیک سیتی پاتایا
امکانات مشهور هتل بوتیک سیتی پاتایا
امکانات رستوران و خوراکی در هتل بوتیک سیتی پاتایا
فاصله اماکن دیدنی نزدیک به هتل بوتیک سیتی پاتایا

درباره هتل Boutique City And Grand Day Hotel Pattaya


هتل بوتیک سیتی پاتایا، هتلی ۴ ستاره در جنوب شهر پاتایا در کشور تایلند واقع شده است. هتلی پرطرفدار با استخری روباز که خیلی از توریست ها را به سمت خود جذب می کند. این هتل زیبا فاصله بسیار اندکی با ساحل دارد و نزدیک جاذبه های دیدنی شهر پرهیاهوی پاتایا است.

امکانات هتل بوتیک سیتی اند گرند دی پاتایا


هتل (Boutique City Hotel) دارای استخر روباز، مرکز بدنسازی، سالن اسپا و استخر بچه‌ ها است. همچنین دو رستوران در این هتل وجود دارد که همه روزه صبحانه رایگان سرو می‌ کنند. اینترنت بی‌ سیم نیز در همه قسمت های هتل به صورت رایگان عرضه می شود. خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات، پارکینگ رایگان از امکانات هتل بوتیک سیتی پاتایا محسوب می شوند. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است.

اتاق های هتل بوتیک سیتی پاتایا


هتل بوتیک سیتی پاتایا دارای ۳۵۰ اتاق با تهویه مطبوع، گاو صندوق و بطری ‌های آب رایگان و مینی بار است. همچنین تلویزیون ‌های ال ‌سی ‌دی همراه با شبکه‌های کابلی در همه اتاق ها قابل دسترس است. یخچال و دستگاه قهوه‌ ساز و چای‌ ساز نیز در همه اتاق ها موجود است. سرویس‌های بهداشتی، دوش، مواد شوینده و سشوار نیز در اتاق ها تعبیه شده اند. اتاق های هتل بوتیک سیتی اند گرند دی پاتایا شامل اتاق های یک تختی تا ۴ تختی و خانوادگی هستند. همه اتاق های هتل Boutique City And Grand Day Hotel Pattaya چشم اندازی رو به دریا دارند و شامل بالکن بی نظیری هستند. اتاق ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی عالی هستند.

امکانات رفاهی هتل بوتیک سیتی پاتایا


هتل بوتیک سیتی اند گرند دی پاتایا شامل استخر روباز است که در طی شبانه روز می توانید در این استخر شنا کنید، سپس در صندلی مخصوص بعد از شنا دراز کشیده و ریلکس کنید، همچنین بعد از شنا می توانید از ماساژ تایلندی بهره مند شوید. اگر اهل باشگاه بدنسازی هستید، در این هتل نگران نباشید زیرا باشگاهی با امکانات به روز و دستگاه های مدرن در خدمت شماست. نکته قابل توجه این است که مدیریت این هتل به فکر کودکان است، به طوری که برای کودکان سالن بازی تعبیه کرده اند تا بزرگ تر ها خیالشان از بابت بچه ها آسوده باشد و به تفریح بپردازند.

امکانات مشهور هتل بوتیک سیتی پاتایا


این هتل شامل استخر، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و رستوران و تبدیل ارز است. در فضای بیرونی نیز در کنار استخر روباز، صندلی های آفتاب قرار داده شده است. در نظر داشته باشید که هنگام اقامتتان در هتل بوتیک سیتی اند گرند دی پاتایا اجازه ندارید تا حیوانات خانگی تان را به همراه خود ببرید زیرا هتل بوتیک سیتی پاتایا از پذیرش حیوانات معذور است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند کپی، فکس، خشکشویی، لباسشویی، اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. همان طور که اشاره شد سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد در این هتل که به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند پشیمان نخواهید شد.

امکانات رستوران و خوراکی در هتل بوتیک سیتی پاتایا


دو رستوران در هتل بوتیک سیتی پاتایا وجود دارد که یک مورد مربوط به غذاهای بین المللی است و مورد دیگر مربوط به غذاهای چینی و تایلندی است، به هیچ عنوان در سفرتان به پاتایا با خرید بلیط هواپیما نگران ذائقه خود نباشید، زیرا همه نوع غذا در این رستوران ها موجود است و می توانید با خیال آسوده سفارش دهید، همچنین صبحانه نیز در هر دو رستوران به صورت رایگان همه روزه عرضه می شود.

فاصله اماکن دیدنی نزدیک به هتل بوتیک سیتی پاتایا


فاصله هتل بوتیک سیتی پاتایا تا معبد بودای بزرگ: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا پارک رویال: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دنیای زیر آب پاتایا: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله تا دریاچه نقره ای: ۶٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه مینی سیام: ۶٫۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش ببرها: ۷٫۵ کیلومتر
فاصله تا معبد حقیقت: ۷٫۶ کیلومتر
فاصله تا پارک پاتایا: ۱۰٫۲ کیلومتر
فاصله تا معبد بانگ لامونگ: ۱۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گرمسیری نانگ نوچ: ۲۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است