search
menu

هتل Welcome Plaza Hotel Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Welcome Plaza Hotel Pattaya
فاصله هتل ولکام پلازا پاتایا تا برخی از مراکز تجاری و تفریحی

درباره هتل Welcome Plaza Hotel Pattaya


هتل ولکام پلازا پاتایا واقع در مرکز شهر و در نزدیکی مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تفریحی است که دسترسی آن به سواحل زیبای پاتایا، ظرف چند دقیقه پیاده روی امکان پذیر است که بهترین مکان برای شنا و سایر ورزش‌های آبی و حتی دیدن منظره‌ی زیبای غروب خورشید است. علاوه بر ساحل که در نزدیکی هتل قرار دارد، یک استخر روباز هم در محوطه هتل است که امکان استفاده از آن در تمامی فصول سال وجود دارد. در مجاورت هتل ولکام پلازا پاتایا، انواع نوشیدنی‌های گازدار و آبمیوه‌های طبیعی هم سرو می‌شود که افراد می‌توانند در حین شنا و یا پس از آن، میل نمایند.

اتاق‌های مبله هتل ولکام پلازا که مطابق با آخرین متد‌های روز دنیا طراحی شده‌اند، به امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی با گیرنده ماهواره‌ای، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی مجهز هستند. لازم به ذکر است که لوازم استحمام مانند حوله، شامپو و صابون هم در تمامی اتاق‌ها موجود است. علاوه بر این، اتاق‌ها دارای بالکن‌هایی هستند که چشم اندازی رو به شهر پاتایا و یا ساحل دارند.
پذیرش هتل ولکام پلازا پاتایا که به صورت۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است، وظیفه ارائه خدماتی مانند کرایه اتومبیل، معرفی جاذبه‌های گردشگری و خدمات خشکشویی و سفید شویی را نیز به عهده دارد. خانواده‌هایی که کودک آن‌ها در سنین نوزادی باشد هم می‌توانند از پذیرش درخواست صندلی مخصوص نوزاد نمایند.
فاصله هتل ولکام پلازا تا خیابان اصلی شهر پاتایا، تنها ۱۰ دقیقه به صورت پیاده است. مزیت منحصربفرد این هتل، نزدیکی به مکان‌های دیدنی و مرکز شهر است به نحوی که بدون نیاز به اتومبیل و با چند دقیقه پیاده روی می‌توانید تمامی خواسته‌های خود را برآورده کنید.

فاصله هتل ولکام پلازا پاتایا تا برخی از مراکز تجاری و تفریحی


فاصله تا مرکز خرید پلازا رویال گاردن ۳۰۰ متر
فاصله تا خیابان اصلی شهر ۳۰۰ متر
فاصله تا مرکز تفریحات آبی سی‌فاری ۶۰۰ متر
فاصله تا اسکله بالی های: ۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است