search
menu

هتل The Zign Hotel Pattaya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Zign Hotel Pattaya
اتاق‌های هتل زیگن پاتایا
رستوران هتل زیگن پاتایا
خدمات هتل زیگن پاتایا
امکانات ورزشی و تفریحی هتل زیگن
مزیت ویژه هتل زیگن پاتایا
سایر مزایای هتل زیگن پاتایا
اماکن نزدیک به هتل زیگن پاتایا

درباره هتل The Zign Hotel Pattaya


هتل زیگن پاتایا از هتل‌های ۵ ستاره شهر پاتایا است. این هتل با ارائه امکاناتی بسیار مطلوب و قرار گرفتن در مکانی مناسب، شرایط بسیار خوبی برای پذیرایی از مهمانانش به وجود آورده است. به همین دلیل معمولا کسانی که خیال خرید بلیط هواپیما پاتایا را در سر دارند، قبل از انجام هر کار دیگر اتاقی در The Zign Hotel رزرو می‌کنند.

اتاق‌های هتل زیگن پاتایا


تمامی اتاق‌های هتل زیگن پاتایا در برج شیک و چشم نواز این اقامتگاه قرار دارند. این اتاق‌ها از لحاظ ظاهری به بهترین شکل ممکن تزئین شده‌اند. به طوری که اغلب مهمانان در اولین برخورد با اتاق خودشان آن را بسیار زیبا و شگفت انگیز توصیف می‌کنند. در اتاق‌های هتل زیگن پاتایا می‌توان از تخت‌خواب‌های بسیار نرم، تلویزیون، مبلمان شیک، اینترنت بی سیم رایگان و چندین نوع خدمات دیگر به راحتی استفاده کرد.

رستوران هتل زیگن پاتایا


بخش دیگری از لذت اقامت در هتل زیگن پاتایا به خاطر رستوران‌های بی نظیر این اقامتگاه است. این رستوران‌ها با بهره مندی از آشپزهای فوق العاده حرفه‌ای و چیره دست توانسته‌اند مجموعه‌ گسترده‌ای از بهترین غذاهای مدیترانه‌ای، آسیایی، بین المللی و چینی را در فضای بسیار شیک و آرامش بخش مهیا کنند تا مهمانان هتل زیگن از فرصت به دست آمده برای میل کردن غذاهای لذیذ در طول سفر به پاتایا نهایت استفاده را ببرند. ناگفته نماند که در نزدیکی هتل زیگن پاتایا ۸ رستوران بسیار خوب دیگر نیز مشغول فعالیت هستند.

خدمات هتل زیگن پاتایا


اقامت در هتل زیگن در سفر به پاتایا فرصت استفاده از صرافی این اقامتگاه را در اختیار شما قرار خواهد داد. این هتل با ارائه سرویس خشکشویی، نقش موثری در افزایش بهداشت و نظافت خواهد داشت. خدمات اتاق، دیگر سرویس خوبی است که هتل زیگن پاتایا در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. آن دست از مهمانانی که با اهداف تجاری مسافر شهر پاتایا شده‌اند، می‌توانند از امکانات و خدمات خوب هتل زیگن برای برگزاری جلسات خود استفاده کنند. ناگفته نماند که کارکنان بخش پذیرش این هتل به صورت مستمر و شبانه روزی در حال فعالیت بوده و آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های مهمانان هستند.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل زیگن


از آنجایی که بخش عمده‌ای از مهمانان هتل زیگن با اهداف تفریحی و گردشی به پاتایا سفر کرده‌اند، هتل The Zign Hotel Pattaya برنامه خاصی برای انجام تفریحات سالم تدارک دیده است. در این راستا، مهمانان هتل زیگن می‌توانند در ساعاتی از روز به سالن ورزشی این اقامتگاه مراجعه کنند و از تجهیزات مدرن آنجا بهره‌مند شوند. پس از انجام حرکات ورزشی، شنا در استخر روباز و تمام فصل هتل زیگن پاتایا نشاط و شادابی بسیار زیادی برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. در این بین، فراهم بودن میز بیلیارد و پینگ پنگ هم شرایط لازم برای انجام این ورزش‌ها را پدید آورده است. مرکز اسپا هتل زیگن نیز با امکانات بسیار خوب خود همواره درهایش را به روی مهمانان می‌گشاید تا خستگی ورزش و فعالیت‌های شدیدی بدنی را از تن و بدن مهمانان بیرون براند. برای مثال، کافیست شما در این مرکز درخواست سرویس ماساژ داشته باشید تا متخصصان این امر لحظاتی شگفت انگیز برایتان رقم بزنند.

مزیت ویژه هتل زیگن پاتایا


جدا از تمامی ویژگی‌های مثبتی که اقامت در هتل زیگن به مسافرت شهر پاتایا می‌بخشد، مزیت ویژه این هتل، قرار گرفتنش در کنار ساحل است. این موضوع باعث می‌شود که مهمانان هتل زیگن پاتایا دسترسی بسیار آسانی به ساحل این شهر داشته باشند و از انجام تفریحات مختلف در این مکان لذت ببرند.

سایر مزایای هتل زیگن پاتایا


برخورداری مهمانان از پارکینگی رایگان در هتل زیگن پاتایا مزیتی است که حتما باید به آن اشاره شود. فراهم بودن وسایل لازم برای پخت کباب در فضای آزاد هتل نیز دیگر موردی است که اشاره به آن خالی از لطف نیست. ضمنا، این هتل در یکی از نقاط بسیار خوب شهر واقع شده و دسترسی به بخش‌های مختلف پاتایا از هتل زیگن بسیار آسان است.

اماکن نزدیک به هتل زیگن پاتایا


فاصله هتل زیگن پاتایا تا پناهگاه حقیقت: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه هنر بطری: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک مینیاتوری مینی سیام: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا تالار شهر پاتایا: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر تیفانی شو: ۲٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است