search
menu

هتل Signature Hotel Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Signature Pattaya Hotel
فاصله هتل سیگنچر پاتایا تا جاهای دیدنی

درباره هتل Signature Pattaya Hotel


هتل سیگنچر، واقع در جنوب شهر پاتایا و در نزدیکی مراکز تفریحی و گردشگری قرار دارد که اقامتگاهی ایده آل برای گذراندن تعطیلات است تا برایتان خاطراتی خوش از سفر به کشور تایلند در ذهنتان به جای بگذارد. این هتل زیبا که دارای ۱۳۲ اتاق است و تا مرکز شهر پاتایا تنها ۴ کیلومتر فاصله دارد به گرمی پذیرای گردشگران این شهر است. از جمله امکاناتی که مسافران در تمامی اتاق‌های هتل سیگنچر پاتایا به آن دسترسی دارند می‌توان به تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت وای فای و همچنین آشپزخانه مجهز اشاره کرد. آشپزخانه‌ای که به کتری برقی، مایکروفر و یخچال تجهیز شده است.
از امکانات تندرستی هتل می‌توان به سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، استخر روباز و سونا اشاره کرد. لازم به ذکر است استفاده از این امکانات رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه جاگانه وجود ندارد. افراد برای استحمام، نیازی به هیچ وسیله‌ای ندارند و تمامی لوازم مورد نظر مانند حوله، شامپو، صابون و همچنین سشوار، به صورت پیش فرض در اتاق‌های هتل سیگنچر پاتایا تعبیه شده است. همچنین با وجود خدمات نگهداری از کودک، این هتل برای سفرهای خانوادگی به شهر پاتایا گزینه‌ی مناسبی است. همچنین با وجود سالن برگذاری همایش‌ها و جلسات، این هتل را برای جلسات و قرارهای کاری مناسب می‌کند.
پذیرش هتل Signature Pattaya Hotel به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است و محدودیت زمانی برای تحویل دادن اتاق‌ها وجود ندارد. لازم به ذکر است که خدمات خشکشویی، سفیدشویی و اتو البسه هم در هتل ارائه می‌شود. به این ترتیب ساکنین هتل سیگنچر پاتایا برای برآورده کردن چنین نیاز هایی، دلیلی برای خروج از محوطه هتل نخواهند داشت. هتل سیگنچر پاتایا اگرچه دارای ساحل اختصاصی نیست اما تا دریا فاصله چندانی ندارد و تنها ۴ دقیقه پیاده‌روی زمان می‌برد.

فاصله هتل سیگنچر پاتایا تا جاهای دیدنی


فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۸ دقیقه
فاصله تا مرکز خرید رویال گاردن پلازا ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا خیابان واکینگ استریت ۶۶۰ متر
فاصله تا معبد بودای بزرگ ۷۵۰ متر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است