search
menu

هتل Season Five Hotel Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Season Five Pattaya
امکانات عمومی هتل سیزن فایو پاتایا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سیزن فایو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Season Five Pattaya


هتل سیزن فایو از هتل های ۴ ستاره و مدرن شهر پاتایا در تایلند است که در منطقه زیبای چمبوری در مرکز پاتایا واقع شده است. این هتل زیبای ۸ طبقه در سال ۲۰۱۴ ساخته شده و دارای ۲۶۰ اتاق است. هتل سیزن فایو پاتایا دارای امکانات رفاهی کامل و مدرنی است و اقامتی رویایی در انتظار مسافران این هتل است. هتل سیزن فایو جزو هتل های مقرون به صرفه و مناسبی است که حدودا یک دقیقه تا ساحل پاتایا فاصله دارد. همچنین لازم به ذکر است Season Five Hotel تا فرودگاه بین المللی بانکوک ۸۴ کیلومتر فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است.

امکانات عمومی هتل سیزن فایو پاتایا


اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل قابل دسترس است، همچنین هتل سیزن فایو دارای پارکینگ رایگان برای مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می کنند. طبق قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در قسمت پذیرش Season Five Hotel به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و همچنین بخش هایی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز و میز تور در لابی هتل دایر است. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. برای آن دسته از مسافرانی که به قصد سفرکاری با خرید بلیط هواپیما عازم پاتایا می شوند، سالن هایی برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها دایر است.
در Season Five Hotel Pattaya خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز به طور روزانه با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. در زمان اقامت در این هتل صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان ارائه می شود، همجنین در رستوران هتل می توانید غذاهای محلی سفارش دهید. برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز خدمات رفاهی مناسبی ارائه می شود.

امکانات تفریحی هتل


Season Five Hotel دارای استخر روباز، باشگاه بدنسازی و در همه اتاق ها دارای بالکن است که مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. همچنین مهمانان این هتل می توانند در استخر روباز بر روی پشت بام هتل در هوای لطیف و دل انگیز پاتایا شنا کنند و خاطره ای خوش و به یاد ماندنی از این سفر در ذهنشان به یادگار بماند. استخر هتل سیزن فایو در طی سال به صورت رایگان باز بوده و برای تمامی رده های سنی مناسب است، در کنار استخر نیز صندلی های آفتاب گیری قرار دارد و قسمتی به عنوان بار برای سفارش انواع نوشیدنی دایر است. از تفریحات دیگر در این هتل می توانید در مرکز تناسب اندام با دستگاه های به روز دنیا ورزش کنید، همچنین خدمات ماساژ نیز در هتل انجام می گیرد. برای کودکان نیز محل بازی دایر گردیده است تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند. از جمله تفریحات دیگر در این هتل می توان به زمین گلف اشاره کرد که در ۳ کیلومتری هتل قرار دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در هتل Season Five Hotel عبارتند از اتاق دوبل سوپرییر، اتاق دوبل دولوکس و اتاق توئين سوپرییر. اتاق های موجود در هتل سیزن فایو به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند، همچنین در همه اتاق ها سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، کتری برقی و تلویزیون، گاوصندوق، یخچال، کاناپه، میزکار و کمد لباس وجود دارد. علاوه بر اینها می توانید در داخل اتاق های Season Five Hotel حمام های اختصاصی داخل اتاق ها به دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و سشوار قرار دارد. اتاق های این هتل دارای بالکن اختصاصی هستند و چشم انداز بی نظیری از این بالکن ها قابل تماشاست.
در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی معین گردیده است. پرسنل هتل سیزن فایو بسیار کارآزموده بوده و به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند. هزینه اقامت برای کودکان تا ۱۰ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان است و برای افراد بالای ۱۱ سال نیز هزینه اقامت به صورت کامل دریافت می گردد.

فاصله هتل سیزن فایو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک مینی سیام: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتایا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی یخ جادویی سیام: ۱۳.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار شناور پاتایا: ۱۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است