search
menu

هتل Sawasdee Siam Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sawasdee Siam Pattaya
امکانات کلی هتل ساواسدی سیام
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل ساواسدی سیام پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sawasdee Siam Pattaya


هتل ساواسدی سیام در قلب شهر پاتایا قرار دارد و دارای ۸ طبقه و ۲۰۶ اتاق است. این هتل زیبا در فاصله بسیار نزدیکی از ساحل پاتایا در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و در سال ۲۰۱۸ نیز به طور کامل مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است، همچنین هتل ساواسدی سیام به مراکز خرید، رستوران ها، مراکز تفریحی و جاذبه های فرهنگی نیز نزدیک است. برقراری امنیت برای مهمانان جزو اولویت های هتل ساواسدی به شمار می رود و قوانین مهمانداری در زمینه جهانی در این هتل اجرا می شوند، به طوری که تکنولوژی های مورد استفاده در این هتل با شیوه های قرن ۲۱ تطابق دارند و برای هر نوع سن و جنسیتی امکانات رفاهی مناسبی وجود دارند. در لابی هتل ساواسدی سیام نیز نقاشی های زیبا، لوستری های درخشان و وسایل عتیقه دیده می شوند. این هتل یکی از بهترین انتخاب ها در هنگام سفرتان به شهر پاتایا است که محیط دوستانه با امکانات بی نظیر ارائه می کنند و اقامتی به یاد ماندنی برایتان به ارمغان می آورد، پس با رزرو بلیط هواپیما سفری رویایی در انتظار شماست.

امکانات کلی هتل ساواسدی سیام


در ابتدا بهتر است بدانید، پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند. توجه داشته باشید که برای دسترسی به اتاق ها می توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین در هنگام رزرو هتل باید دقت داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید و خدماتی نظیر نگهداری چمدان ها و پذیرش ۲۴ ساعته نیز دایر هستند. خدمات دیگری مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. برای مسافرانی که با اتومبیل خود سفر می کنند، پارکینگ مخصوصی ارائه می شود. علاوه بر اینها، در قسمت لابی هتل Sawasdee Siam Pattaya می توانید به چندین مغازه و میز تور دسترسی داشته باشید و سوغاتی خرید کنید. همچنین در صورت نیاز به پول رایج کشور تایلند می توانید در قسمت تبدیل ارز، پولتان را تعویض کنید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به وجود رستوران، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه و پارکینگ اشاره کرد. ارائه صبحانه در صورت رزرو اتاق رایگان است ولی برای ناهار و شام باید هزینه جداگانه بپردازید یا به رستوران های نزدیک هتل بروید. همچنین استخر روبازی در این هتل دایر است که می توانید در صندلی های اطراف استخر آفتاب بگیرید. در کنار این استخر نیز استخری مخصوص کودکان وجود دارد، علاوه بر آن، برای بازی و سرگرمی کودکان محلی در نظر گرفته شده است، همچنین در Sawasdee Siam Hotel Pattaya می توانید از ماساژ سنتی تایلندی بهره مند شوید. در قسمت لابی به سالن آرایشی و زیبایی نیز دسترسی خواهید داشت.

اتاق های هتل


در هتل ساواسدی سیام اتاق های متنوعی وجود دارند که می توانید براساس تعداد نفرات اتاق مورد نظرتان را انتخاب نمایید، انواع اتاق ها عبارتند از اتاق دولوکس، اتاق دوبل یا توئین سوپرییر، اتاق استاندارد، اتاق سوپرییر اکونومی، اتاق دوبل و توئین استاندارد و اتاق پریمیوم.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل شامل تهویه مطبوع بوده و همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند. در همه اتاق ها می توانید به تلویزیون، یخچال، میزکار، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و کاناپه دسترسی داشته باشید. حمام های اختصاصی در همه اتاق ها شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار هستند. در اتاق های هتل ساواسدی سیام اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل های مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه شده است. در صورت نیاز به تختخواب اضافی باید به ظرفیت اتاقتان توجه داشته باشید و اینکه برای کودکان ۲ ساله نیازی به پرداخت هزینه ندارید و برای کودکان ۳ تا ۷ ساله نیز در صورت نیاز به تختخواب اضافی باید هزینه پرداخت نمایید و از افراد بالای ۸ سال نیز همانند افراد بزرگسال هزینه به طور کامل دریافت می گردد. زمان تحویل اتاق در ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز در ساعت ۱۲ ظهر است.

فاصله هتل ساواسدی سیام پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتایا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پاتایا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش پاتایا: ۹.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است