search
menu

هتل Sawasdee Sabai Pattaya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sawasdee Sabai Pattaya
امکانات و خدمات هتل ساواسدی سابای پاتایا
واحدهای اقامتی هتل ساواسدی سابای پاتایا
امکانات واحد اقامتی هتل ساواسدی سابای پاتایا
موقعیت مکانی هتل ساواسدی سابای پاتایا
اماکن دیدنی نزدیک هتل ساواسدی سابای پاتایا

درباره هتل Sawasdee Sabai Pattaya


هتل ساواسدی سابای از اقامتگاه های دو ستاره، اقتصادی و خوش منظره شهر تماشایی پاتایاست که بدلیل نرخ بسیار مناسب واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی مکفی که به میهمانان خود ارائه می کند، به تازگی سر زبان ها افتاده و مورد توجه خریداران بلیط هواپیما و گردشگرانی که دوست دارند با صرف کمترین هزینه از اقامت در شهر دیدنی پاتایا لذت ببرند، قرار گرفته است.

امکانات و خدمات هتل ساواسدی سابای پاتایا


شاید هتل ساواسدی سابای پاتایا از لحاظ تعدد امکانات قادر به رقابت با هتل های ۵ ستاره نباشد، اما از نظر کیفیت امکانات و خدمات هیچ کم و کاستی از دیگر اقامتگاه های خوب پاتایا ندارد. وجود کارکنانی مجرب و کاربلد در این هتل موجب شده که کیفیت خدمات و امکانات ارائه شده به میهمانان تا میزان زیادی افزایش یابد و خلا کمبود امکانات رفاهی فراوان به هیچ وجه احساس نشود. گفتنی است که هتل ساواسدی سابای پاتایا از رستورانی بسیار باکیفیت و ارزان قیمتی برخوردار است که از میهمانان هتل هرروز با طیف وسیعی از غذاهای سنتی تایلندی پذیرایی می کند. خوب است بدانید که غذاهای این رستوران در محیطی بسیار تمیز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبخ می شوند و از چنان کیفیت خوبی برخوردارند که گاهی میهمانان برای سفارش و چشیدن طعم کلیه غذاهای موجود در منوی آن اقامت خود را تمدید می کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل ساواسدی سابای پاتایا می‌توان به پارکینگ خیابانی، اتاق نگهداری چمدان و بار و بنه، صندوق امانات، خشکشویی و لباسشویی، نوشگاه، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خانه داری و نظافت روزانه اشاره کرد. همچنین هتل Sawasdee Sabai Pattaya برای رفاه بیشتر میهمانان از همان بدو ورود، رمز ورود برای استفاده از اینترنت پرسرعت وایفای را در اختیار میهمانان قرار می دهد تا گردشگران در تمام مدت اقامت در هتل به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشند و اوقات فراغت خود را با گشت و گذار در فضای مجازی سپری کنند.

واحدهای اقامتی هتل ساواسدی سابای پاتایا


دلیل اصلی شهرت هتل ساواسدی سابای پاتایا، ارائه محدوده وسیعی از گزینه های اقامتی به میهمانان است: مهم نیست شما چه سلیقه ای دارید، چند نفرید و چه بودجه ای را برای اقامت خود در نظر گرفته اید، در هتل ساواسدی سابای پاتایا واحد اقامتی مورد نظر و مناسب خود را خواهید یافت. از اتاق های یک خوابه ساده گرفته تا سوئیت های مجلل و بزرگ، دست میهمانان برای انتخاب واحد اقامتی مورد علاقه خود باز است و قادرند بهترین اتاق را با مناسب ترین قیمت برای خود برگزینند.

امکانات واحد اقامتی هتل ساواسدی سابای پاتایا


کلیه واحدهای اقامتی هتل ساواسدی سابای پاتایا به زیبایی با مبلمانی شیک و وسایل و تجهیزاتی مدرن چیدمان و به شکلی بسیار دلنشین با استفاده از رنگ های بنفش و سفید طراحی شده اند. تجهیزاتی از قبیل تخت خوابی راحت، صندلی، سشوار، میز، کمد، تلویزیون، یخچال، وسایل بهداشتی و استحمام و همچنین قهوه جوش و چای ساز در کلیه اتاق ها گنجانده شده تا میهمان در طول اقامت در این هتل هیچ نیازی را احساس نکند.

موقعیت مکانی هتل ساواسدی سابای پاتایا


از دیگر مزایای اقامت در هتل ساواسدی سابای پاتایا، امکان دسترسی به برخی جاهای دیدنی پاتایا از قبیل ساحل زرین این شهر و معبد بودای بزرگ است. شما در طول اقامت در این هتل با ساحل زیبا و زرین پاتایا تنها ۷۰۰ متر فاصله دارید و به راحتی در اندک زمانی می توانید از بازار شبانه پاتایا که در ۱۲۰ متری هتل واقع شده، دیدن کنید.

اماکن دیدنی نزدیک هتل ساواسدی سابای پاتایا


فاصله هتل تا بازار شبانه پاتایا: ۱۲۰ متر
فاصله هتل تا ساحل سنترال فستیوال پاتایا: ۴۲۰ متر
فاصله هتل تا ساحل پاتایا: ۷۵۰ متر
فاصله هتل تا معبد بودای بزرگ: ۲٫۵۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل جامتین: ۴٫۰۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است