search
menu

هتل Sawasdee Hotel Pattaya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sawasdee Pattaya Hotel
امکانات هتل ساواسدی پاتایا
خدمات هتل ساواسدی پاتایا
واحدهای اقامتی هتل ساواسدی پاتایا
امکانات واحدهای اقامتی هتل ساواسدی پاتایا
موقعیت مکانی هتل ساواسدی پاتایا
اماکن دیدنی نزدیک هتل ساواسدی پاتایا

درباره هتل Sawasdee Pattaya Hotel


هتل ساواسدی پاتایا با امکانات مطلوب و هزینه اقامتی اقتصادی و مناسبی که دارد، اقامتگاه رویایی هر جهانگردی که دوست دارد با پرداخت هزینه‌ای اندک در مکانی بسیار دنج و خوش منظره در شهر تماشایی پاتایا اقامت کند، به حساب می آید. این هتل که در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی پاتایا و جاذبه های گردشگری تایلند قرار گرفته، دشواری های رفت و آمد به اماکن دیدنی شهر را برای خریداران بلیط هواپیما تایلند برطرف ساخته و موجب شده که به میزان قابل توجهی از هزینه های حمل و نقل میهمانان هتل کاسته شود.

امکانات هتل ساواسدی پاتایا


با وجود اینکه هتل ساواسدی پاتایا اقامتگاهی دو ستاره است، اما تمام آنچه را که برای اقامتی بی دغدغه و آرامش بخش بدان نیاز دارید، برای شما فراهم خواهد ساخت. از کافی شاپ گرفته تا اتاق مخصوص استعمال سیگار، گستره وسیعی از امکانات مختلف در همان ابتدای ورود در اختیار کلیه میهمانان هتل قرار خواهد گرفت. گفتنی است که رستورانی بسیار باکیفیت در این هتل قرار گرفته که قادر است غذای مورد علاقه میهمانان هتل را در مدت زمانی کوتاه تهیه و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در مکانی بسیار پاکیزه طبخ کند. استفاده از مواد اولیه ارگانیک، سرآشپزان درجه یک و کاربلد و همچنین پرسنلی مودب و مجرب موجب شده که رستوران هتل ساواسدی پاتایا به مکانی بسیار مناسب برای صرف غذایی لذیذ و سنتی مبدل گردد.

خدمات هتل ساواسدی پاتایا


افزون بر امکانات ذکر شده، هتل ساواسدی پاتایا قادر است خدماتی از قبیل روم سرویس، خدمات خانه داری، خرید بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه خودرو و خدمات تور را به میهمانان ارائه دهد. ناگفته نماند که هتل ساواسدی پاتایا با ارائه اینترنت وایفای رایگان به کلیه میهمانان خود این امکان را برای گردشگران فراهم می سازد تا اوقات فراغت خود را در فضای مجازی به گشت و گذار بپردازند و لحظه به لحظه با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشند.

واحدهای اقامتی هتل ساواسدی پاتایا


تنوع و تعداد بسیار زیاد واحدهای اقامتی هتل ساواسدی پاتایا سبب شده که این هتل مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گیرد. در حقیقت این هتل محبوبیت خود را مدیون طیف وسیعی از گزینه های اقامتی است که با قیمتی بسیار مناسب و منصفانه در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. از اتاق های تک خوابه استاندارد گرفته تا اتاق های دیلاکس و سوپریر اس.جی.ال، گزینه های اقامتی فراوانی برای هر میهمانی با هر سلیقه و بودجه ای در هتل ساواسدی پاتایا در دسترس است.

امکانات واحدهای اقامتی هتل ساواسدی پاتایا


کلیه تجهیزات اقامتی از قبیل سشوآر، آینه، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، یخچال و صندوق امانات در یکایک واحدهای اقامتی هتل ساواسدی پاتایا گنجانده شده تا میهمانان هتل هیچ کمبودی را احساس نکنند. همچنین تمامی واحدهای هتل Sawasdee Pattaya Hotel به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق مجهز شده اند تا کلیه اسباب رفاهی و راحتی میهمانان فراهم گردد.

موقعیت مکانی هتل ساواسدی پاتایا


از دیگر مزایای اقامت در هتل ساواسدی پاتایا، امتیاز دسترسی به اماکن دیدنی پاتایا و برخی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ویتنام است. گفتنی است که ساحل زیبای پاتایا در فاصله ۵۰۰ متری از این هتل قرار گرفته و دیگر اماکن جذاب و دیدنی نظیر معبد بودای بزرگ، ساحل جامتین، معبد پناهگاه حقیقت پاتایا از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس است.

اماکن دیدنی نزدیک هتل ساواسدی پاتایا


فاصله هتل تا ساحل پاتایا: ۴۷۰ متر
فاصله هتل تا ساحل سنترال فستیوال پاتایا: ۶۹۰ متر
فاصله هتل تا بازار پاتایا: ۲٫۰۶ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد بودای بزرگ: ۲٫۳۵
فاصله هتل تا ساحل جامتین: ۶٫۳۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پناهگاه حقیقت پاتایا: ۴٫۶۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است