search
menu

هتل Piyada Residence Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Piyada Residence Pattaya
فاصله هتل پیادا رزیدنس تا جاهای دیدنی

درباره هتل Piyada Residence Pattaya


هتل پیادا رزیدنس پاتایا هتلی ۳ ستاره و مقرون به صرفه است که تمامی امکانات لازم برای گذراندن تعطیلاتی رویایی را فراهم کرده است. از جمله امکانات رفاهی Piyada Residence Pattaya می‌توان به دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، تلویزیون کابلی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و مبلمان راحتی اشاره کرد. علاوه بر حمام اختصاصی، آشپزخانه مجزا هم در داخل اتاق‌ها تعبیه شده است تا اگر کسی قصد طبخ غذا داشته باشد، با مشکل خاصی مواجه نشود.
اتاق‌های هتل پیادا رزیدنس بر اساس آخرین متد‌های معماری روز دنیا طراحی شده اند و فراهم بودن امکانات لازم برای گذراندن تعطیلات در کنار هزینه نسبتا مناسب اقامت، سبب شده است که پیادا رزیدنس از محبوبیت بالایی در میان گردشگران خارجی شهر پاتایا برخوردار باشد.
پذیرش هتل پیادا رزیدنس نه تنها به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است بلکه با تسلط به زبان انگلیسی، توانایی ارتباط برقرار کردن با گردشگران خارجی را هم دارد. صبحانه به صورت بوفه و رایگان در هتل سرو می‌شود و افراد می‌توانند سایر وعده‌های غذایی مانند ناهار، میان وعده و یا شام را در رستوران هتل Piyada Residence Pattaya صرف کنند. همچنین امکان سفارش تلفنی از رستوران نیز وجود دارد و مسافران در صورت تمایل می‌توانند ناهار و یا شام را در اتاق خود میل نمایند.
فاصله هتل تا برخی از نزدیک‌ترین جادبه‌های گردشگری و نقاط دیدنی شهر پاتایا بر اساس نزدیکی به شرح زیر است. تا خیابان زنده و پرشور پاتایا ۹۰۰ متر، ۱.۱ کیلومتر تا مرکز خرید رویال گاردن پلازا، ۱.۲ کیلومتر تا تپه پاتایا و تا بام پاتایا با منظره زیبا از شهر ۱.۳ کیلومتر همچنین به ساحل زیبای شن‌های طلایی که بهترین مکان‌ برای شنا، خوردن انواع نوشیدنی و دیدن منظره‌ی زیبای غروب آفتاب است. یافرودگاه بین‌المللی یو-تاپائو نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل پیادا رزیدنس است.

فاصله هتل پیادا رزیدنس تا جاهای دیدنی


فاصله تا خیابان واکینگ استریت پاتایا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتایا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پیست کارت رانی ایزی کارت: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اونیو: ۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است