search
menu

هتل Sea View Hotel Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pattaya Sea View Hotel
فاصله هتل سی ویو پاتایا تا جاهای دیدنی

درباره هتل Pattaya Sea View Hotel


هتل سی ویو پاتایا در نزدیکی سواحل معروف شهر پاتایا و در فاصله تنها ۲ دقیقه‌ای از آن، قرار دارد. این هتل گزینه‌ای ایده آل برای گذراندن اقامتی به یاد ماندنی در شهر پاتایا است که به همین خاطر تمامی امکانات و لوازم مورد نیاز برای یک سفر خوش را مهیا کرده است. برخی از امکانات هتل پاتایا سی ویو که در تمامی اتاق‌ها تعبیه شده، عبارت اند از: سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای و همچنین تلویزیون کابلی با گیرنده محلی.
هر اتاق به یک حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی تجهیز شده است که لوازم حمام هم مانند حوله، شامپو و صابون نیز در آن موجود است. علاوه بر این، تمامی اتاق‌ها دارای یک بالکن مجزا هستند که چشم انداز دیدنی از شهر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.
پذیرش هتل سی ویو به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن ها وجود نداشته باشد. همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری و شرایط سفر‌های درون شهری را هم می‌توانید از پذیرش هتل جویا شوید.

افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند با هماهنگی پذیرش هتل Pattaya Sea View Hotel می‌توانند از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. همچنین در صورت اقامت بدون اتومبیل هم می‌توانید برای رفت و آمد از فرودگاه، با هماهنگی پذیرش هتل درخواست سرویس فرودگاهی بدهید.
صبحانه به صورت رایگان در هتل پاتایا سی ویو سرو می‌شود و افراد برای صرف ناهار، میان وعده و شام می‌توانند به رستوران هتل مراجعه کنند. رستورانی که انواع غذا‌های محلی و بین المللی را با بهترین کیفیت ممکن عرضه می‌کند.
از امکانات تندرستی هتل سی ویو هم می‌توان به سالن بدنسازی و استخر روباز اشاره کرد که در چهار فصل سال قابلیت استفاده دارد. همچنین خدمات ماساژ نیز در هتل ارائه می‌شود که بهره مندی از آن، مستلزم پرداخت هزینه جداگانه است.
در نظر سنجی‌های به عمل آمده هم کاربران امتیاز بالایی را برای خدمات هتل مناسب دانسته‌اند که نشان از کیفیت ممتاز سرویس دهی آن دارد. علاوه بر این، هتل سی ویو پاتایا گزینه‌ای ایده آل برای اقامت زوج‌های جوان است که بیشترین رضایت را از این مجموعه داشته اند.

فاصله هتل سی ویو پاتایا تا جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل پاتایا: ۲۰۰ متر
فاصله تا موزه هنر در بهشت پاتایا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل ناکلوئا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا تالار شهر پاتایا: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۲.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است