search
menu

هتل Movenpick Siam Hotel Na Jomtien Pattaya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mövenpick Siam Hotel Na Jomtien Pattaya
امکانات هتل موونپیک سیام
خدمات هتل موونپیک سیام
واحدهای اقامتی هتل موونپیک سیام
امکانات هتل موونپیک سیام
موقعیت مکانی هتل موونپیک سیام
اماکن دیدنی نزدیک هتل موونپیک سیام

درباره هتل Mövenpick Siam Hotel Na Jomtien Pattaya


هتل موونپیک سیام اقامتگاهی است مدرن و ۵ ستاره واقع در شهر ساحلی و خوش منظره جامتین که با امکانات فراوان و خدمات رضایت بخش خود قادر است اقامتی بسیار دلچسب و فراموش نشدنی را برای خریداران بلیط هواپیما تایلند رقم بزند.

امکانات هتل موونپیک سیام


بی دلیل نیست که هتل موونپیک سیام جزو هتل های ۵ ستاره تایلند به حساب می آید؛ این هتل امکاناتی فراوان از قبیل پارکینگ رایگان، استخر روباز، ساحل خصوصی، سالن اجلاس، کلوب کودکان و کافی شاپ را در خود جای داده است. گفتنی است که برای صرف غذاهای سنتی تایلندی و یا غذاهای باکیفیت بین المللی نیازی نیست رستوران های باکیفیت اطراف هتل را جستجو کنید، چراکه هتل موونپیک سیام با رستوران بسیار مناسب خود توانسته از لحاظ خورد و خوراک نیز کلیه نیازهای میهمانان هتل را تامین کند. رستوران این هتل از محیطی بسیار دلنشین و جذاب برخوردار بوده و با نمای بسیار زیبایی که از فضای بیرون هتل ارائه می دهد قادر است از لحظات لذت بخش صرف غذا، خاطراتی فراموش نشدنی بیافریند. از دیگر امکانات هتل Mövenpick Siam Hotel Na Jomtien Pattaya می‌توان به اتاق خانواده، دستگاه فروش خودکار، امکانات وی آی پی، صندلی ماساژ، باشگاه ورزشی، مربی خصوصی، سالن آرایش، خودپرداز، اتاق نگهداری از بار و بنه، امکانات برای معلولین، اسپا، مانیکور و پدیکور، اتاق بازی های کامپیوتری و کتابخانه اشاره کرد.

خدمات هتل موونپیک سیام


افزون بر امکانات فوق، هتل موونپیک سیام قادر است خدماتی متنوع از قبیل ماساژ، شاتل فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه خودرو، اینترنت پرسرعت رایگان، تبادل ارز، خانه داری، روم سرویس، خشکشویی و اتوشویی را از همان ابتدای ورود به میهمانان خود ارائه کند.

واحدهای اقامتی هتل موونپیک سیام


شهرت اصلی هتل موونپیک سیام بدلیل تنوع گزینه های اقامتی آن است: از اتاق های مجلل پریمیوم کینگ روم گرفته تا واحدهای مقرون بصرفه جونیور سوئیت، گستره وسیعی از گزینه های اقامتی پیش روی شماست تا به راحتی و با توجه به بودجه و تعداد نفرات خود بتوانید برترین انتخاب را متناسب با نیازهای خود داشته باشید. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی هتل موونپیک سیام از نمایی بسیار زیبا و چشم اندازی سراسرنما برخوردارند و به شکلی بسیار خلاقانه، مشرف به ساحل تماشایی و دیدنی اطراف هتل طراحی شده اند.

امکانات هتل موونپیک سیام


فضای وسیع و دلنشین واحدهای اقامتی هتل موونپیک سیام نخستین چیزی است که پس از ورود به اتاق های شیک و مدرن هتل نظر میهمانان را به خود جلب می کند. طراحی اتاق ها به گونه ای صورت گرفته که از تمامی فضای مرده موجود در واحدهای اقامتی به شکلی بهینه استفاده گردد و دامنه حرکتی ساکنان آن تا حد ممکن افزایش یابد. گفتنی است که کلیه واحدهای اقامتی این هتل به امکانات رفاهی از قبیل تهویه مطبوع، مبلمانی شیک، تختخواب هایی راحت، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، قهوه جوش و چای ساز و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای اقامتی لذت بخش مجهز گشته اند.

موقعیت مکانی هتل موونپیک سیام


قرار گرفتن در برابر خلیج خوش منظره و زیبای تایلند و داشتن ساحلی خصوصی از مزایایی است که به ندرت در دیگر هتل های تایلند می توان یافت، اما هتل موونپیک سیام با داشتن این امکانات خود را از سایرین متمایز ساخته است. نزدیکی به جاهای دیدنی تایلند و قرار گرفتن در شرف اماکن گردشگری شهر جامتین از دیگر مزایایی است که با اقامت در این هتل از آن بهره مند خواهید شد.

اماکن دیدنی نزدیک هتل موونپیک سیام


فاصله هتل تا مرکز خرید میموسا پاتایا: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا باشگاه گلف فینیکس: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی کارتون نتوورک آمازون: ۵٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد وات خائو دین: ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل جامتین: ۷٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ گیاه شناسی گیاهان گرمسیری نونگ نوچ: ۷٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است