search
menu

هتل Mind Resort Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mind Resort Pattaya
اتاق‌ها و تراس هتل مایند ریزورت پاتایا
امکانات سلامتی هتل مایند ریزورت پاتایا
سایر خدمات هتل مایند ریزورت پاتایا
اماکن نزدیک به هتل مایند ریزورت پاتایا

درباره هتل Mind Resort Pattaya


هتل مایند ریزورت پاتایا از هتل‌های ۴ ستاره شهر پاتایا است که امکانات بسیار خوبی در اختیار مهمانان خود می‌گذارد. هتل مایند ریزورت پاتایا که همچون الماسی زیبا بین انبوهی از درختان سرسبز باغ‌های خود می‌درخشد، محیط فوق العاده لوکس و دل انگیزی را مهیای مهمانان خود کرده است تا هر وقت که شما بلیط هواپیما پاتایا را برای اوقات فراغت انتخاب می‌کنید، خیالتان از بابت داشتن یک اقامتگاه خوب، آسوده باشد.

اتاق‌ها و تراس هتل مایند ریزورت پاتایا


هر یک از واحدهای اقامتی Mind Resort Pattaya که با نهایت دقت و هنر طراحی و دکور شده‌اند، دارای امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع هوا و سرویس اینترنت بی سیم رایگان هستند. تراس آفتاب هتل مایند ریزورت پاتایا تا جایی است که آرامش روح و روان شما را تضمین خواهد کرد. وقتی فرزند خودتان را به کلاب کودکان فرستادید، شما می‌توانید با همسرتان به تراس بروید و با خوردن یک فنجان چای، لحظات لذت بخشی تجربه کنید.

امکانات سلامتی هتل مایند ریزورت پاتایا


برای آنهایی که اهل فعالیت‌ بدنی بوده و به سلامتی خود اهمیت می‌دهند، هتل مایند ریزورت پاتایا سورپرایز ویژه‌ای دارد. این افراد می‌توانند به سالن ورزشی هتل مراجعه کنند و در آنجا، با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات ورزشی، طراوت خاصی به جسم خود ببخشند. البته سورپرایز هتل مایند ریزورت پاتایا برای چنین افرادی فقط به اینجا ختم نمی‌شود. بلکه هتل مایند ریزورت پاتایا امکانات دیگری از جمله یک استخر روباز تمام فصل را نیز مهیای مهمانان شاداب و با نشاط خود کرده است. از طرفی دیگر، مرکز اسپا هتل Mind Resort Pattaya با اتاق بخار و سونای خود مکان محبوبی برای اکثر مهمانان محسوب می‌شود. در این مرکز، سرویس سونا به بهترین شکل توسط افرادی مجرب ارائه می‌گردد. ناگفته نماند که شما حین انجام فعالیت‌های ورزشی یا استراحت در مرکز اسپا می‌توانید با خیال راحت فرزند خود را به استخر کودکان بفرستید. ضمنا، از انجام بازی بیلیارد در هتل مایند ریزورت اصلا غافل نشوید.

سایر خدمات هتل مایند ریزورت پاتایا


هتل مایند ریزورت پاتایا مجهز به یک پارکینگ رایگان است که امنیت خودروی مهمانان را کاملا تضمین می‌کند. کارکنان بخش پذیرش هتل مایند ریزورت پاتایا به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی هستند. صرافی، بخش‌های اتوکشی، خشکشویی و لباسشویی، میز رزرو تور و بخش حمل و نقل به فرودگاه برای مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده اند نیز قسمت‌های مختلفی از هتل مایند ریزورت پاتایا هستند که توسط کارکنان این هتل اداره شده و خدمات مطلوبی در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. لازم به ذکر است که اکثر این کارکنان به سه زبان انگلیسی، هندی و تایلندی مسلط هستند.
از آنجایی که امنیت مهمانان اهمیت بسیار زیادی برای مدیران هتل مایند ریزورت پاتایا دارد، در این هتل تمامی ملزومات سیستم اطفاء حریق مهیا شده است. از سویی دیگر، هتل مایند ریزورت پاتایا به صورت ۲۴ ساعته توسط نگهبانان محافظت می‌شود. بخش دیگری از خدمات مربوط به امنیت مهمانان به فراهم شدن صندوق امانات در این هتل مربوط می‌شود. با توجه به اینکه هتل مایند ریزورت در منطقه بسیار خوبی از شهر پاتایا واقع شده، دسترسی به اکثر جاذبه‌های دیدنی و سواحل پاتایا بسیار آسان است و با پای پیاده ممکن می‌شود. اما برای رفتن به نقاط دورتر هم مهمانان می‌توانند از سرویس کرایه خودرو هتل مایند ریزورت پاتایا استفاده نمایند و به راحتی خود را به مقصد مد نظر برسانند. در مجموع، لحظاتی که در هتل مایند ریزورت پاتایا تجربه می‌کنید، همچون نغمه دلنشینی هستند که تا آخر عمر زیر گوشتان به نوازش در می‌آیند. پس در انتخاب این هتل هیچ شکی به خود راه ندهید.

اماکن نزدیک به هتل مایند ریزورت پاتایا


فاصله هتل مایند ریزورت پاتایا تا مرکز خرید رویال گاردن پلازا: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل مایند ریزورت پاتایا تا کارتینگ ایزی کارت: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل مایند ریزورت پاتایا تا مرکز غواصی سی فاری: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل مایند ریزورت پاتایا تا تپه پاتایا: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل مایند ریزورت پاتایا تا چشم انداز پاتایا: ۱٫۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است