search
menu

هتل Mercure Hotel Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercure Pattaya Hotel
اماکن نزدیک به هتل مرکور پاتایا

درباره هتل Mercure Pattaya Hotel


هتل مرکور پاتایا در تایلند، هتل ۴ ستاره‌ای است که دکوراسیون آن ترکیبی از طراحی امروزی و چیدمان سنتی می‌باشد. هتل مرکور پاتایا در فاصله کمی از ساحل زیبای شهر پاتایا قرار گرفته و دسترسی به آن به اندازه چند دقیقه پیاده روی آسان است. اگر در سفر به پاتایا قصد اقامت در هتل مرکور را دارید، در صورت آشنایی با زبان انگلیسی در برقراری ارتباط و تعامل با کارکنان هتل هیچ مشکلی نخواهید داشت. زیرا پرسنل و پذیرش هتل مرکور پاتایا به سه زبان انگلیسی، تایلندی و چینی تسلط دارند.
در سفر به تایلند به این دلیل باید هتل مرکور را به عنوان اقامتگاه انتخاب کنید که قیمت اتاق‌ها و سوئیت‌هایش بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند و در عین حال خدماتی که به مهمانان ارائه می‌گردند بسیار خوب و باکیفیت می‌باشند.
مهمانانی که در هتل مرکور پاتایا اقامت می‌گزینند، از کیفیت خدمات هتل و سایر امکانات آن رضایت کامل دارند. همچنین، موقعیت هتل مرکور پاتایا به گونه‌ای است که به امکانات ورزشی متنوع، پارک‌های تفریحی و ساحل بسیار نزدیک است و دسترسی سریع و آسان دارد. یعنی مهمانان هتل Mercure Pattaya Hotel می‌توانند با پای پیاده به ساحل زیبای پاتایا رفته و از تفریحات آبی متنوع نظیر قایق سواری و غواصی لذت ببرند.
درباره امکانات اتاق‌های مهمان هتل مرکور پاتایا نیز لازم به ذکر است که تمام اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، محل نشیمن، کتری برقی و وسایل مورد نیاز برای قهوه و چایی و اینترنت رایگان وای فای می‌باشند. همچنین، در لابی هتل Mercure Pattaya Hotel روزنامه‌های بین‌المللی متعدد وجود دارند.
در کنار استخر روبازی که به طور بسیار زیبایی طراحی گردیده است، خدمات اسپا و ریلکسیشن نیز ارائه می‌گردد. مهمانان هتل مرکور پاتایا می‌توانند ساعاتی از روز را به اسپا در این مرکز اختصاص داده و از شر تمامی خستگی‌ها و کوفتگی‌ها رهایی یابند. همچنین، محیط زیبای استخر و اسپا خود دنیایی آرام‌بخش و فیروزه‌ای است که حس بسیار خوبی دارد.
همچنین، نگران خورد و خوراکتان در هتل مرکور پاتایا نباشید. در این هتل می‌توانید یک فنجان کاپوچینو در تراس رستوران نوش جان کنید و یا از غذاهای خوشمزه کافه‌ای که در تهیه و طبخ غذاهای تایلندی و چینی تخصص دارد، امتحان کرده و لذت ببرید. با خرید بلیط هواپیما و انتخاب هتل مرکور پاتایا، اقامتی راحت و مقرون به صرفه تجربه خواهید کرد.

اماکن نزدیک به هتل مرکور پاتایا


فاصله هتل مرکور پاتایا تا مرکز غواصی پاتایا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل مرکور پاتایا تا رویال گاردن پلازا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله هتل مرکور پاتایا تا ساحل سنترال فستیوال: ۰.۹ کیلومتر
فاصله هتل مرکور پاتایا تا کافه هارد راک: ۱.۴ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است