search
menu

هتل JP Villa Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل JP Villa Pattaya
امکانات کلی هتل جی پی ویلا
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل جی پی ویلا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل JP Villa Pattaya


هتل جی پی ویلا، هتلی سه ستاره در یکی از خیابان های اصلی شهر پاتایا قرار دارد. این هتل در فاصله یک ساعته از فرودگاه سوانابومی واقع شده است و به راحتی به اتوبان سوخومویت و مراکز خرید و تفریحی دسترسی دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به ساحل پاتایا در هنگام خرید بلیط هواپیما مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. در حالت کلی، با اقامت در این هتل گویی به همه جا دسترسی راحتی خواهید داشت. پرسنل هتل نیز با گشاده رویی از مسافران استقبال می کنند و با تلاش های شبانه روزی برایتان اقامتی به یاد ماندنی فراهم می کنند. امکان رزرو JP Villa Hotel از سایت بوکینگ نیز از سال ۲۰۱۰ فراهم گردیده است. این هتل زیبا برای اقامت های طولانی مدت بسیار مناسب است، همچنین برای سفرهای آخر هفته نیز مورد استقبال گردشگران زیادی قرار می گیرد که با خرید بلیط هواپیما خارجی عازم این منطقه می شوند.

امکانات کلی هتل جی پی ویلا


از جمله مهم‌ ترین امکانات هتل جی پی ویلا می توان به اینترنت وای فای رایگان، استخر روباز، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته و میز تور اشاره کرد. شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه در اختیار گردشگران قرار داده می شود. اتاق جلسه در هتل جی پی ویلا وجود دارد و در صورت سفرکاری می توانید جلسات و کنفرانس های خود را برگزار کنید. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرد و روم سرویس در این هتل دایر است. در صورت رزرو هتل جی پی ویلا اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. پرسنل هتل JP Villa Pattaya به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


روزتان را با صبحانه ای مفصل در این هتل شروع کنید و سپس انواع ورزش های آبی انجام دهید، مثلا می توانید با کرایه قایق به نزدیکی جزیره بروید، بعد از گشت و گذار روزانه می توانید در استخر این هتل شنا کرده و در جکوزی خستگی در کنید. استخر این هتل برای همه رده های سنی مناسب بوده و در تمام طول سال بدون هزینه در اختیار گردشگران قرار می گیرد. همچنین خدماتی مانند ماساژ بسیار شهرت داشته و گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. علاوه بر اینها، برای کودکان کوچک نیز محلی برای بازی و نگهداری شان در نظر گرفته شده است تا بزرگتر ها با خیال راحت به تفریح و گشت و گذار بپردازید.

اتاق های هتل


این هتل دارای ۶۵ اتاق است که همانند اتاق های منزلتان احساس راحتی و آسایش خواهید کرد. همه اتاق ها به صورت مدرن بوده و چیدمان اتاق ها با وسایل چوبی است، همچنین همه لوازم مورد نیاز در داخل اتاق ها در دم دست است. در این هتل ویلاهای بزرگی وجود دارند که در میان میهمانان طرفداران زیادی دارند. از جمله اتاق های این هتل می توان اتاق توئین سوپرییر، سوئیت جونییر و اتاق تریپل سوپرییر را نام برد. برای دسترسی به اتاق ها می توانید از آسانسور استفاده نمایید.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های این هتل تهویه مطبوع وجود دارد و همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند. اتاق ها دارای بالکن بوده و چشم انداز زیبایی به شهر و استخر دارند. مکانات اتاق های هتل جی پی ویلا عبارتند از صندوق امانات، تلویزیون کابلی، میز کار، یخچال، کتری برقی. در اتاق های هتل جی پی ویلا اجازه استعمال سیگار ندارید، بدین جهت در محوطه ای به دور از اتاق ها محلی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. در اتاق ها حمام های اختصاصی با دوش، وان، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله وجود دارند.

فاصله هتل جی پی ویلا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک مینی سیام: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله معبد پناهگاه حقیقت: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش پاتایا: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار شناور پاتایا: ۱۱.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است