search
menu

هتل JP IN Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل JP IN Pattaya
امکانات کلی هتل جی پی این پاتایا
اتاق های هتل جی پی این پاتایا
امکانات اتاق های هتل جی پی این پاتایا
امکانات تفریحی هتل جی پی این پاتایا
رستوران هتل جی پی این پاتایا
فاصله هتل جی پی این پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل JP IN Pattaya


هتل جی پی این به عنوان هتلی ۳ ستاره در مرکز شهر پاتایا قرار دارد. این هتل زیبا در ۵ طبقه ساخته شده است و می توان گفت یکی از بهترین هتل های این رده در شهر پاتایا محسوب می شود، همچنین این هتل زیبا در سال ۲۰۱۶ به طور کامل بازسازی گردیده است. به دلیل موقعیت جغرافیایی هتل جی پی این در مرکز شهر میهمانان می توانند از جاذبه های دیدنی و سرگرمی های موجود بهره مند شوند و دسترسی آسانی به جاذبه ها داشته باشند. در این هتل سعی می شود تا میهمانان احساس راحتی کنند و از اقامتشان راضی باشند، بدین صورت در سفرهای بعدی شان در هنگام رزرو بلیط هواپیما دغدغه انتخاب محل اقامت خود را نداشته باشند. هتل جی پی این امکانات و خدماتی عالی برای میهمانان خود ارائه می دهد که همین امر سبب محبوبیت آن در میان گردشگران می شود. هتل جی پی این تنها ۱۰۰ متر تا ساحل مرکزی پاتایا فاصله دارد و از فرودگاه بین‌المللی اوتاپائو نیز تا این هتل ۴۰ دقیقه مسافت وجود دارد. مسافرانی که به قصد تفریح یا تجارت به شهر پاتایا سفر می کنند و برای اقامتشان نیز هتل جی پی این را انتخاب می کنند، بی شک اقامتی بی نظیر در انتظارشان است.

امکانات کلی هتل جی پی این پاتایا


از جمله مهم‌ ترین امکانات هتل جی پی این می توان به وجود اینترنت رایگان در همه نقاط هتل، پارکینگ با هزینه و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. همچنین در صورت نیاز می توانید در لابی این هتل به بخش نگهداری چمدان ها سر زده و وسایل خود را به آن ها بسپارید. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند. در قسمت لابی این هتل می توانید به مغازه های سوغاتی فروشی سر بزنید و برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی و یادگاری تهیه کنید. در ادامه می توان به خدمات دیگری مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز اشاره کرد که در هتل JP IN Pattaya با پرداخت هزینه های مربوطه انجام می گیرد. توجه داشته باشید که در صورت رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای دسترسی به فرودگاه یا بالعکس شاتل فرودگاهی دایر است و با پرداخت هزینه مربوطه می توانید به راحتی به هتل J P Inn Pattaya دسترسی داشته باشید. اگر مایل به گشت و گذار با ماشین هستید به راحتی می توانید از این هتل ماشین کرایه کنید و با رانندگی خودتان در سطح شهر بگردید. دقت داشته باشید که ساعت تحویل اتاق در این هتل ۲ ظهر و ساعت تخلیه نیز ۱۲ ظهر است.

اتاق های هتل جی پی این پاتایا


این هتل دارای ۳۶ اتاق با زیباترین چیدمان است و انواع اتاق ها در هتل جی پی این عبارتند از اتاق سوپرییر، اتاق دولوکس، اتاق دوبل، اتاق بیسیک سینگل، اتاق کیپسیتی ۵، اتاق توئین دوخوابه، اتاق دوبل سینگل و اتاق دوبل سینگل با استفاده استاندارد.

امکانات اتاق های هتل جی پی این پاتایا


در اتاق های هتل جی پی این تهویه مطبوع وجود دارد و در همه اتاق ها صندوق امانات، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، میزکار، بطری آب، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش وجود دارند که همه اینها در کنار همدیگر برایتان اقامتی بی نظیر فراهم می کنند. خدماتی مانند روم سرویس نیز در اتاق های این هتل دایر است و این اتاق ها همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند. همچنین لازم به ذکر است در اتاق های این هتل اجازه استعمال سیگار را ندارید و باید به محل های مشخص شده به دور از اتاق ها بروید. اتاق ها شامل بالکن هستند و می توانید چشم اندازهای بی نظیری را تماشا کنید. در اتاق های هتل جی پی این حمام های اختصاصی وجود دارد و این حمام ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار هستند.

امکانات تفریحی هتل جی پی این پاتایا


در هتل جی پی این خدماتی نظیر ماساژ انجام می گیرد تا بعد از گشت و گذارهای روزانه خستگی در کنید و به آرامش برسید.

رستوران هتل جی پی این پاتایا


در رستوران هتل جی پی این می توانید در وعده صبحانه غذاهای حلال و گیاهخواری نوش جان کنید.

فاصله هتل جی پی این پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک یخ جادویی سیام: ۱۴.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است