search
menu

هتل Inrawadee Resort Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Inrawadee Resort Pattaya
امکانات کلی هتل اینراوادی ریزورت
اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل اینراوادی ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Inrawadee Resort Pattaya


هتل اینراوادی ریزورت در شهر پاتایا قرار دارد و از جمله هتل هایی است که برای فرار از شلوغی های شهر مناسب بوده و به صورت اقامتگاه های کلبه ای خصوصی در باغ های گرمسیری سبز در پاتایا احاطه شده اند. شما تنها با ۱۰ دقیقه پیاده روی به ساحل جمتین دسترسی خواهید داشت و اینکه هتل اینراوادی ریزورت در خلوت ترین منطقه از جمتین واقع شده است و چندین نوع ورزش آبی در این حوالی انجام می گیرد. همچنین امکان دسترسی به وسایل حمل و نقل آسان است و برای بازدید از جاهای دیدنی جای نگرانی نیست. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که آیا این هتل جزو هتل های سنتی به شمار می رود که نکته جالب توجه همینجاست؛ با اینکه هتل Inrawadee Resort Pattaya جزو هتل سنتی است، اما وسایل و خدمات مدرن به میهمانان ارائه می شوند. بهتر است بدانید که امکان رزرو این هتل از سایت بوکینک از سال ۲۰۱۰ فراهم گردیده است، بنابراین هنگام رزرو بلیط هواپیما می توانید به رزرو هتل نیز اقدام کنید.

امکانات کلی هتل اینراوادی ریزورت


از امکانات کلی این هتل می توان به وجود استخر شنای روباز، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق های مخصوص خانواده و شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی اشاره کرد. با وجود اینکه این هتل در میان باغ واقع شده اما اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای کودکان در فضای باز محلی برای بازی در نظر گرفته شده است، همچنین در تلویزیون های مخصوص نیز برنامه های کودکان پخش می شوند تا سرگرم شوند. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. اگر برای سفرکاری عازم این شهر شده اید، با انتخاب هتل Inrawadee Resort Pattaya می توانید جلسات و کنفرانس های خودتان را در محل های مشخص شده برگزار کنید. کلبه ها به شکل سنتی ساخته شده اند و چیدمان این کلبه ها نیز بسیار زیبا هستند و به دلیل یک طبقه ای بودن این کلبه ها نیازی به آسانسور نیست. میهمانان از میوه ها و سبزیجات باغ اطراف کلبه ها می توانند رایگان بچینند و نوش جان کنند. قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و اینکه در این قسمت می توانید به خدمات بلیط و میز تور نیز دسترسی داشته باشید. پرسنل هتل اینراوادی پاتایا به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند.

اتاق های هتل


اتاق های این هتل به دو صورت کلبه ای و سوئیت های خانواده هستند که براساس تعداد نفراتتان می توانید اتاق مورد نظر را رزرو نمایید. در کلبه ها یک تختخواب دونفره موجود است و سوئیت ها نیز دوخوابه بوده و در هر یک از اتاق ها تختخواب دونفره وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در این هتل می توانید دوچرخه کرایه کنید و به گشت و گذار در باغ و اطراف بپردازید یا اینکه در دوره های گلف شرکت نمایید، علاوه بر اینها در استخر روباز شنا کرده و در مرکز اسپا با انواع ماساژهای ارائه شده ریلکس کنید. لازم به ذکر است استخر این هتل در تمام طول سال باز بوده و به صورت رایگان قابل استفاده است، همچنین این استخر فقط مناسب افراد بزرگسال است. در کنار استخر نیز می توانید از صندلی های مخصوص استفاده کرده و آفتاب بگیرید.

رستوران هتل


در رستوران هتل اینراوادی نیز می توانید غذاهای بین المللی و تایلندی سفارش دهید و در این رستوران نان های دستپخت و بستنی به صورت روازنه سرو می شوند، بی شک از طعمشان سیر نخواهید شد.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل روزانه و به صورت رایگان نظافت می شوند. دقت داشته باشید که در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل های مشخصی تعبیه شده است. از جمله امکانات موجود در اتاق ها می توان به تهویه مطبوع، کمد لباس، میزکار، گاوصندوق، مینی بار، یخچال، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، تلفن و بالکن اشاره کرد. همچنین در همه اتاق ها حمام اختصاصی با دوش، وان، حوله، لوازم بهداشتی و سشوار و توالت فرنگی وجود دارند. چشم انداز کلبه ها و سوئیت ها رو به باغ و محوطه داخلی حیاط است که از تماشای این مناظر لذت خواهید برد.

فاصله هتل اینراوادی ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل جمتین: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار شناور پاتایا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب پاتایا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی پاتایا: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا برج پارک پاتایا: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۶.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است