search
menu

هتل Ibis Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ibis Pattaya
اماکن نزدیک به هتل ایبیس پاتایا

درباره هتل Ibis Pattaya


هتل ایبیس پاتایا در قلب شهر رویایی پاتایا قرار دارد و مکانی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات است. ibis pattaya یک هتل ۳ ستاره مدرن است که هر ساله میزبان مهمانی است که برای تعطیلات به شهر پاتایا سفر می‌کنند. در هتل ایبیس پاتایا امکاناتی مثل تراس، پارکینگ و اینترنت رایگان وجود دارد.
طراحی داخلی اتاق های ایبیس به سبک مدرن است. اتاق ها فضای روشن و دل‌بازی دارند و تمامی امکانات رفاهی برای آسایش مهمانان در آن فراهم شده است. از جذابیت های اتاق های هتل ایبیس، بالکن و چشم‌انداز زیبای آن‌ها به سمت سواحل پاتایا است. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، میز و حمام هستند. چندین نوع اتاق در هتل ایبیس وجود دارند که می‌توانید مطابق سلیقه خود اقدام به رزرو آن‌ها نمایید. اتاق استاندارد دابل، استاندارد دوقلو و اتاق خانواده از جمله اتاق های هل ایبیس پاتایا هستند. همچنین اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری هم در این هتل در نظر گرفته شده است. اتاق ها هر روز نظافت می‌شوند و لازم نیست نگرانی از بابت بهداشت اتاق ها داشته باشند. لازم به ذکر است با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک شویی و لباسشویی در هتل Ibis Pattaya بهره‌مند شوید.
با اقامت در هتل ایبیس پاتایا روزتان را با یک صبحانه بی‌نظیر شروع خواهید کرد. صبحانه‌ای شامل خوراکی های گیاهی، آسیایی و آمریکایی. همچنین می‌توانید برای صبحانه، خوردنی مورد علاقه‌تان را از سلف سرویس انتخاب کنید. خوشبختانه در داخل هتل، رستوران معتبری قرار دارد که غذاهای آمریکایی و آسیایی در آن سرو می‌شود. البته رستوران های خوب دیگری هم در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه نمایید.
کارکنان هتل ایبیس پاتایا میزبانانی عالی برای مهمانان هتل هستند. آن‌ها با دقت و توجه زیادی به وظایف خود عمل کرده و با نهایت خوش رویی تلاش می‌کنند تا اقامت مهمانان در هتل توام با آسایش و آرامش باشد.
بخش زیادی از محبوبیت هتل ایبیس، مدیون موقعیت مکانی آن است. این هتل تنها ۳۵۰ متر با ساحل پاتایا فاصله دارد. مهمانان هتل به راحتی می‌توانند به این ساحل زیبا بروند. امکان شنا و دیگر ورزش های آبی در این ساحل فراهم است. اگر علاقه‌ای به ورزش ندارید، می‌توانید در حال خوردن نوشیدنی مورد علاقه‌تان، غروب خورشید را تماشا کنید.
جاذبه های فراوان دیگری در نزدیکی هتل ایبیس قرار دارند که به راحتی می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. پس از بازدید جاذبه ها، گزینه جذاب دیگری پیش رویتان است. در هتل ایبیس استخر های سرپوشیده و روباز قرار دارد که آب‌تنی در آن را حتما باید امتحان کنید. استخر کودکان هم برای کودکان عزیز فراهم شده تا اوقات خوشی را در هتل تجربه کنند.
هتل ایبیس پاتایا بسیار مناسب برای سفر های خانوادگی است. همچنین خدماتی مثل فتوکپی، فکس و فضایی نظیر سالن همایش، هتل ایبیس را گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای کاری کرده است.
ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به هتل ایبیس بلامانع است و نیازی نیست هزینه‌ای برای آن پرداخت نمایید.
برای مسافرینی که بلیط هواپیما خواهند داشت جالب است که فاصله هتل ایبیس پاتایا تا فرودگاه بین‌المللی یو تاپائو رایونگ پاتایا ۳۲٫۵ کیلومتر است و با فرودگاه سووارنابومی ۸۴٫۳ کیلومتر فاصله دارد. متاسفانه هتل ایبیس پاتایا دارای امکان رفت و برگشت به فرودگاه نیست و به این منظور باید از تاکسی های فرودگاه استفاده کنید.

اماکن نزدیک به هتل ایبیس پاتایا


فاصله تا تئاتر نمایش تیفانی: ۲۰۰ متر
فاصله تا موزه و گالری هنر در بهشت: ۲۰۰ متر
فاصله تا ساحل پاتایا: ۳۵۰ متر
فاصله تا کافه هارد راک: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل وانگ آمات: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا ماساژ و اسپا هلثلند: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا کافه واکینگ استریت: ۳ کیلومتر
فاصله تا کشتی هوا هین پاتایا: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است